Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan ku tässä nyt ees ehtis harrastella mitään. Mä en voi jäppistä paria tuntia pidempään jättää porukoille ja siinä ajassa en ehdi kyllä minnekään. Tai no, lenkitän mä välillä hauvaa, mut en miellä sitä harrastukseks.

Ollaan sitten varmaan Mirabella. Hauska juttu! :)

Mulla on nyt harrastustoiminta tauolla, mutta salibandya harrastan, jumpan alotan aina syksyllä/tammikuussa, mutta vihaan sitä xD Tykkään lukea, mutta mulle käy just niinku Jätskille... Käsitöistä ja askartelusta tykkään, mutta luovuus ja taidot loppuu kesken. Meil on myös koira ja kissa, mutta en mä niitten kaa mitään harrasta :/ Harrastan siis tällä hetkellä lastenvaateshoppailua ja pieneks käyneitten vaatteitten myyntiä (ja mä oikeen tykkään tosta touhusta!) Sain mä synttärilahjaks kahvakuulan, katotaan koska pamautan sillä telkkarin säpäleiks ;)

Mäkää en mitään harrasta. Alle kouluikäsenä kävin tanhussa, ja me käytiin usein myös muualla esiintymässä. Joskus 4.-6.-luokilla kävin 4H:n kokkikerhossa ja sen vähän aikaa mitä meiän koulul toimi ni 4H-kuviskerhossa. Jalkapalloa pelattiin yhtenä kesänä, ku joku vanhempi innostu meille sitä vetämään, mut ei sekää meille mitään maksanu. Ala-asteella kävin myös taek-won-do:ssa ja siitä mä tykkäsin ihan kamalan paljon. Mut se harrastus jäi, ku kyyti loppu. Lukio-ikäsenä alotin karaten, mut jäi heti alkuunsa kesken ku onnistuin venäyttämään reisilihaksen sen verran pahasti. Se aina välil vihottelee vieläki. Sen jälkee oon joskus käyny zumbassa, se oli kivaa, mut ei vaa saa itestää aikaseks.
Ratsastanu oon silloin ku siihen on ollu mahdollisuus, ja siitä mä aina ja ikuisesti haaveilen. Nyt olis kyl tos jopa kävelymatkan pääs mahollisuus tunneille päästä, mut eipä oo rahaa. Niin hyvänä en itteeni pidä et omin päin lähtisin ratsastamaan. Meillä oli lapsena oma hevonen, ja poniki, mut ponil pääs harvoin ratsastamaan, ja sit teini-iässä ku olisin hepal halunnu mennä ni ei vanhemmat päästäny. Ei siis ollu mitenkään hyvin koulutettuja kumpikaan. Tätä nykyä toi meiän heppa on jollai tallillä tuntiratsuna. Se myytiin ku porukat eros, ikävä jäi. En toista niin kilttiä ja ihanaa suomenheppaa tiedä :Heartred

Tänää mun piti lähteä Homcare-kutsuille, mut ne siirtyki ens lauantaille, ku emännän lapsi sairastu vatsatautiin. Piti viel lähtee ihan yksin, olis lapset saanu kerrankii jäädä isin kans keskenää kotiin. No ens lauantaina sitte.

Mul olis vajaa 50 viestiä ni saisin 1000 viestiä rikki. Ei siin oo kai mitään uutta titteliä viel tulos, mut ite pidän sitä kuitenki jo jonai saavutuksena :)

Hitto meinas kärvähtää karjalanpiirakat uunii ku jäin jumittaa tähän koneelle teijän juttuja lukee :DD

Mä katoin tänää investigation discovery-kanavaa, onko muut kattonu? eniveis, siel on sellain ohjelma jossa ruumiinavaaja tutkii kuolinsyytä. Meinasin oksentaa, kun sille tuli tutkittavaks toinen kaksosista 4kk ikäinen poika joka oli aamulla löytynyt kuolleena sängystä. Syytä etsittiin ja lopullinen kuolinsyy selvisi huono nukkuma-asento. Vauvat oli heränny klo 2 syömää ja äiti oli syöttäny molemmat vauvat ja laittanut ne samaa sänkyy mahalleen pehmeän tyynyn päälle. Niinkuin hänen oma äitinsä oli neuvonut koska vauvat "tykkäävät" nukkua näin. Jostain syystä poikavauva oli nukkunut kasvot tyynyyn päin ja hengittäny sisään ulostulevan hengityksen mukana tulevaa hiilidioksiidia ja jokaisen hengitys kerran jälkeen sydän oli lyöny hitaammin. Loppujen lopuks lakannut hapen puutteesta ja poika vaipui ikiuneen. Kuolinsyyn tutkija kertoi, että vauvat tykkää nukkua mahalleen mutta se on huono asento sen takia, että nukahtavat liian sikeään uneen eikä välttämättä herää siihen että happi ei kulje.
Voitte varmaa uskoa kuinka paha olo mulle tästä tuli!?! Mutta en voinut lopettaa katsomista kesken, koska oli pakko tietää mitä tapahtui ettei vilkas mielikuvitus tee tepposia. Ihmettelen vaan, että kuka kumma laittaa vauvan sänkyy pehmeän tyynyn?!? Tutkija vielä kertoi siinä, että jenkeissä vanhemmat ovat epätietoisia vauvojen turvallisesta nukutuksesta.

Mä jossain vaiheessa laitoin ostokiellon, ku aina tuli vaatetta. Nyt taas on lupa ostella :D Eihän siin muuten mitään olis, mut harmittaa, ku jää suuri osa pitämättä. Ihan ku täs kotoon mitään pyhävermeitä pojalla pitäis.

Älä Tiutsi kato tommosia :/ Liika tieto lisää tuskaa. Ton pehmeyden takia en jätkän antanu ihan pienenä meiän sängyssä nukkua. Nyttemmin on kova pohja saatu siihen kyllä :) Mut en mä kyl pehmeelle ( tai kovalle ) tyynylle vauvaa laittas.

Nonnih,päivän hyvä työ tehty.vietii äidin köyhälle naapurille kolme kassillista ruokaa.oli kiva saada tietää että meni hyvää tarkotuksee,se naapuri oli käyny tänään mun äidiltä lainaamassa jauhelihaa et saa koiralleen ruokaa,no me vietii sitä koiran ruokaakii.eikä tiedetty et se oli käyny siellä meijän äitillä ennenku äiti kerto.mut me taas ei kerrottu äidille et vietii sitä ruokaa,kertokoo naapuri ite jos haluaa.

Kylläpä jännitti äsken, et hyväksyykö arvovaltainen tuomaristo kanadan maalin, joka lyötiin Raskin selän taakse maalin katolta. Ei hyväksyneet! HAHAA! Ei ois pitänytkään.. :D

Takaisin