Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi pöh jos kuvia ei saakkaa pois...
On kyllä väärin "kaapata" toisten juttuja ilman lupaa. Kuka ne jutut tekee? Eli ne käy läpi kaiken mitä kirjoitetaan, on siinä homma. Vinkatkaa jatkossakin jos löytyy meidän nimimerkkejä jostain :)

Mun on lähdettävä töihin elokuussa 2014. Tänään juuri kyselin alakerran perhepäivähoitajalta olisiko sillä pojalle paikkaa elokuusta. Ei osannu vielä sanoa. Mä haluaisin jäädä vielä pidemmäksikin aikaa kotiin, mutta rahallisesti mä en vaan pysty. Mua myös ahdistaa tää asia todella paljon, joten yritän olla ajattelematta koko asiaa.

Piti tuosta kantorepusta vielä laittaa, että kotona touhutessa olisi mukava kun olisi se mahdollisuus, että saisi pojan kasvot menosuuntaan laitettua. Poika niin tykkää katsella kaikkea ja sylissä kun on kasvot menosuuntaan niin suu on ihan törröllään kun innostuu aina jostain uudesta mitä näkyy. Nyt ainakun sitten esim. leivon niin pitää sitten olla sivuttain niin näkee kun yleiskone hurisee :)
Mutta muuten kun ollaan kaupoilla niin silloin myös mielummin pidän vauvan vatsa minuun päin.

Tänään oltiin muuten ulkoilemassa repun kera :) Napattiin äidin koirakin mukaan ja oli muuten jännää! Poika katseli ihmeissään maisemia ja oli ihan uuta virtaa täys kun pästiin sisälle. Ja voi niitä ihania punaposkia :)
Äp:n toppis on mukavan ohut mutta lämmin niin mahtui hyvin istumaan tuohon reppuun. Itse laitoin kevyen takin päälle kun tiesin että poika lämmittää.
Huomenna ajateltiin mennä ekan kerran pulkkailemaan kun äidin mies osti meille vauvapulkan :)

Oolspraits, kiitos marbles. En jaksanu ottaa ees selvää asiasta, kun ei o mulle nii väliks. Tosin nyt arvon ehkä vähän tarkemmin, mitä kirjoitan jos kerta saavat lainata juttuja. :) Tässä sen näkee, et kannattais aina lukee ehdot.. :D

Löysin muuten eilen jäbän suusta hampaan alun... Ihmettelin ku viime yöt on ollu niin levottomia... yhen supon pistin viime yöks ja autto se ny neljään asti kunnes alko tutin heittely ja kitinä kun se tutti ei olekkaan suussa... huoh...

Kannattaa katsoa South Park kausi 15, jakso1 et tosiaan kannattaa lukea ne käyttöehdot... :p joo oon ehkä pimee kun kattelen tommosia sarjoja :D

South park on just hyvä. Välillä ihan hirvee.. siis nimenomaan pimee.. tulee joskus kateltua. :D

Mä nyt vaihdoin vain kuvan ens hätää.. muutan sitten hetken päästä nimenki. Kuhan keksin jonkun :grin

Ootteko muuten huomannu, että muissa ryhmissä ei käy niin kiivasta keskustelua ku täällä meillä. Meidän viestimäärät on huomattavasti isommat kuin muilla :) tästäkin syystä meidän juttuja saattaa seurata aika moni :confused:

Tai sitte perustetaa oma facebook ryhmämme, johon otetaan mukaan vain meidät ja jatketaan jutustelua siellä :wink eipähän kukaan kopioisi mihinkään juttujamme :laughing001 (kohta on artikkeli siitä että vau.fi mammat närkästyi ja muuttivat tietonsa ja häipyivät lopulta kokonaa)

Joo, Tiutsi. Ollaan ihan kärjessä tässä paapattamisessa! :D

Nii ja oikeesti! Mä voin vaiks heti perustaa sen naamakirjaryhmän, tai iha kuka vaa. Musta ois iha kiva. Tulee, kuka rohkenee. :D

Tääki vaihto nikkiä.. Toivottavasti tunnistatte.
Tiutsi: Niin on tää meijän ryhmä aika aktiivinen, mikä on ittestä ollu tosi kiva, kun aika moni ryhmä on hiljentyny vauvojen syntymään.
Tuo juttujen lainaus ei oo kyl kovin kiva juttu, kun itte tykänny et tänne voi anonyymisti kirjotella. Onkohan muilla vauvafoorumeilla samallainen systeemi..?

Missähän kohtaa käyttöehdoissa lukee että tekstejä voidaan lainata? Luin tuossa käyttöehtoja enkä sellasta kohtaa kyllä niistä löytäny. Hmm..

Mäki oon tykänny kirjottaa juuri sen anonyymin takia, mutta oishan se pitänyt tajuta että ei tää nyt ihan anonyymi voi olla kun ei oo mikää suljettu ryhmä. Kurjinta se, että tuo aikaisempi artikkeli pyorii myös facebookissa tutuilla ihmisillä, joten... Tosi kiva jos siel ois omia kommentteja, ja vielä ku ei tiedä mistä ne seuraavan kerran kirjoittaa ja kun täällä meidän ketjuista näitä kommentteja kyllä löytyy...

Tein ny sit *** ryhmän. Jos tykkää tulla mukaan, nii pistäkää mulle inboxiin viestiä. Tällä hetkellä on ryhmään kutsuttuna vain kolme mun kaveria, ja lisää mahtuu. Ole rohkea, tee päätös jo tänään! :D

Muokattu viimeksi:
Byhyy,mä en pääse feispuukki ryhmää kun mulla ei oo siellä rofiiia,enkä kyllä teekkää,hyvin oon pärjänny ilmankin.

siiis whaaat??!! toi toinen kommentti tossa kaksplussan jutussa xD taisin herättää pojan kun purskahdin nauruun :DD

Takaisin