Joo, en oo palaamas töihin. Poika saa rauhassa täyttää ainakin kaksi vuotta. Sitten katon osa-aikahommaa, jos siltä tuntuu. Muuten hoidan kolmevuotiaaksi kotona. Mun pää kyllä kestää kotona olemisen. Välillä kaipaan kyllä töihin "rentoutumaan" mutta samalla sitten poden jo huonoa omatuntoa, kun katson pientä ihanaa poikaani. Mutta mun on nyt muutenkin tarkoitus tehdä lapset tässä putkeen.. pari lisää olisi kiva ja sitten varmaan jo pää kiljuu takaisin työelämään. Ja tosiaan.. sitä vois alkaa tuossa kesällä pohtimaan sitä opiskelua. :)
Jaa, en oo koskaan kokeillu poistaa mitään kuvia täällä. Aika tylsää kyl, et poimivat kommentteja juttuihin tuonne. Periaattees mua ei haittaa, kun en mitään salattavaa kirjoita.. mut en ny siltikään haluaisi, että ilman lupaa postailevat. Eli saa postaa, mut kysyisivät luvan ensin. Ois kauheaa, jos kaikki kakkajutut tai menkkakivut tosiaan leviäisi jossai naamakirjassa tai muualla uutismediavirrassa.. Ku ne on sellaisia asioita, etten niistä puhu "julkisesti". Tarkoitan siis että esim. naamakirjaan EI KUULU pojan kakka-asiat kaikkien ihmeteltäviksi. Täällä ollaan kuitenkin vähän niinku anonyymejä, nii ei o ni väliks.