Helmikuun horinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sinbbu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mut asiasta kukkaruukkuun.

Leivoin tänään shakkiruutuja. Sit tuijotin väsyneenä tätä sivua ja poika nukkui makkarissa. Yhtäkkiä tajusin, et ne keksit on siellä uunissa.. Tuli vähän liian rapsakoita, mut onneks ei sentään palaneet. Ei kai pitäis tehdä mitään, jos on nukkunu huonosti muutaman yön.. kohta ois ollu käry keittiössä... :D

Mä paistoin pannulla pyttipannua ja mies tui kotii ja kysy et mikä täällä palaa.
ei olis pitäny pistää niitä umpijäisiä ruokia siihen punasena hohkavaa pannuu...

Yks mitä oon myös miettinyt on se, että pitäiskö joillekkin ketjuille tehdä uudet aloitukset? Jossain ketjussa oli sivuja melki 100... Musta tuntuu, että välillä mulla lataa sen takia kauheen kauan kun jotkut ketjut on niin pitkiä ym.. Tiedä sitte.

Meillä meni vähän tiukille parin ison laskun takia tää viikko, mutta saimme lauantaina 10litran ämpärin maitoa, joka on vieläkin hyvää ja suuren varastoimisintoni takia pakastin on täynnä ruokaa, niin kas eipä ole tarvinnut käydä viime torstain jälkeen kaupassa. Miksi ei tätä voisi harrastaa silloin, kun on sitä rahaa.. En nyt tarkoita, että pakastimen aarteilla pitäisi viikko elää, mutta siis säästeliäästi, kun se kerta pakon edessäkin onnistuu.. :oops::violent001
Juu meni vähä taas ohi aiheen tai siis oliko meillä joku aihe. Tässä tuntuu olevan pari-kolme juttua aina käynnissä :laughing005

Tuntuu, että tänään on tullut juttua ties kuinka paljon, onneksi on pitkin päivää seuraillu.. Olis aika homma jos iltasella alkais vasta lukemaan :grin

Joo,kannattaa roikkua täällä koko päivä,vähän viisastuukii siinä samalla.vitsi mikä uuno sitä oliskaa ilman tätä foorumia ja vielä ekan vauvan kanssa,huh mä olisin kyllä ihan hukassa.:happy119

Voi ei.... mulla kyl ollu vähä puheripulin tynkää tänää ja seuran kaipuuta. Onneks loppuviikosta on vähä menojakin. Perusta vaan Kultashiini se ryhmä. Mulla eitosiaan ollu ketää elomammaa ja mun ryhmä on ny yleisesti äitiys-ryhmä.

Huijui, en mä tiiä uskallanko mä kaveroitua. Tiiä mikä hullu oot :laughing001 ompa muuten syvältä tehty juttu. Entäs jos liittää jonkun ystävän ja heivaa sen sit pihalle? :laughing002

Takaisin