Minkkis
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Juu eipä tullut ku 30minsan unet.. Vauva kyllä nukkuu vieläkin, mutta ystävä soitti 20minsaa sitten ja kun kiirehdin puhelimeen (luulin, että mies soittaa ja sanoo, ettei kerkiä hakemaan lapsia) niin unen pöpperössä kompastuin portaissa ja löin sääreni, mutten kokonaan kaatunut ku nojasin eteenpäin ja lensin mieluummin kädet edellä seinään.. Olin jo valmiina kiroamaan kivusta puhelimeen, mutta oli pakko vääntää ystävällinen "hellurei"-vaihde päälle, kun ei ollutkaan mies toisessa päässä ja rampata pitkin taloa jomotusta pois puhelun aikana. Ja eihän sitten voinut enää nukkua, ku muksut tulevat vartin päästä ja ruokaa pitää laittaa..
Huoh.. Taidanpa juoda miehen kanssa isot kahvit ruoan jälkeen, kun lapset katsovat Pikku2
Huoh.. Taidanpa juoda miehen kanssa isot kahvit ruoan jälkeen, kun lapset katsovat Pikku2

Ajattelin sen olevan vahinko, mutta oli kirjoitettava kommentti sillä varmuudella, jos olisitkin ollut eri mieltä. Ja saa toki olla eri mieltä, mutta on ikävää, kun negatiivinen merkintä pomppaa miinuksena silmiin. Olen samaa mieltä sen jonkun muun kanssa, joka mainitsi, että noi miinus jutut saisi ottaa pois. En ainakaan minä tule tänne riitaa haastamaan. Sitä on jo tarpeeksi ulkomaailmassa..