Helmikuun höpinät

Huh, toiset vielä konttailee ja menee kyyryssä ties missä paikoissa, itelle jo se et kumartelee tiskikonetta täytettäessä/tyhjentäessä tuntuu tosi ilkeeltä ja supistaa, nii ja se sukkien ja kenkien laitto!

Onhan tuo kenkien laitto vähän hankalaa, mutta ihan hyvin olen vielä nauhakengät saanut jalkaan. Tosin odotan jo kovasti kevättä ja lumien sulamista, jotta pääsee käyttämään normilenkkareita ja tennareita :)

Kenkien ja sukkien laitto ei oo joo kovin muksaa puuhaa. Välillä käy enempi massuun tuo kumartelu ja on hetkiä jollon sukat saa iha hyvin jalkaan.

Ja kun lapsen saa, voi joutua elämään pelossa siitä, että lapsen saattaa menettää. Oon vuoden hellinyt ja hoivannut lasta, jonka saatan menettää, opetellut tuntemaan millainen lapseni on ja elänyt jokaisen päivän kiitollisena, että oon saanut pitää hänet vielä.

Toki kuka tahansa lapsen saava, saattaa lapsen menettää milloin tahansa, mutta itselleni se on konkretisoitunut aika hyvin tässä viimeisen vuoden aikana, vaikka ongelma ei ole iso tai korjaamaton, niin silti kun se tulee niin lähelle, niin se tulee. Ja myönnetään et oon aika herkillä tän asian suhteen tällä hetkellä.

En vain jotenkin hyväksy sitä ajatusta, että lapsettomien elämä olis kärsimyksellisempää kuin lapsellisten. En tietenkään halua vertailla sitäkään kumpi on kipeämpää; kaivata lasta vai menettää lapsi, jonka jo tunnet ja jota rakastat. Tästäkään asiasta keskustellessa ei pitäis ottaa sitä asennetta, et mikä on kaikkein rankinta. Kuitenkin just nyt väitän, et lapsettomuus olis mulle helpompi asia ollut kestää, kuin jos ensi viikolla lapseni ei selviäkään leikkauksestaan.

Ehkä kun tää oma tilanne on mikä on, niin olen tällä hetkellä tätä mieltä. Älkää provosoituko. :)

Röppö, mä niin myötäelän sun tuskassa. Meillä kun esikoisella oli kaksi reikää sydämessä. Lokakuussa kuultiin hyvät uutiset, että reiät ovat umpeutuneet. Näin toissa yönä painajaisiakin esikoisen menettämisestä. Ja kun heräsin, tulit mieleeni. Jotenkin teidän tilanne on sitä mitä aina pelkäsin. Tuntuu pahalta teidän puolesta. Mulla on kaikki sormet, varpaat ja raajat ristissä, että leikkaus menee hyvin ja pääsette elämään normaalia arkea.

Ootteko kattonu miten kaikkien muiden kuukausien ryhmissä on reippaasti vähemmän viestejä kun täällä, meillä mennään 7000+ kun muissa on 1000-3000 viestiä, en sit tiiä onko ne kaikki muut facessa!
Ja ei ihme että toukkokuisissa on jonku verran nykyään myös muiden kuukausien (huhti ja kesä) vierailijoita, meillä on niin kiva ryhmä ;)

Ihmettelin samaa, esim. masukuvia on tosi vähän toisin, kun meillä täällä. Ihana, että on aktiivista porukkaa :)

Joo kyllä tämä teidän ketju on verraton, viestejä tulee niin ettei mukana pysy..onneksi pääsee kuokkimaan:grin!

Tuo kenkäasia on itsellä mennyt aina helposti kun on ns rajattomat lonkat..siis niin että jalka taipuu niskan taakse vaikka raskaanakin- silloin jalan saa aina helposti tohon polvelle hoidettavaksi..ei oo tarvinnut lapsia valjastaa tähän hommaan..paljon muuta ne saa kyllä tehdä:dance008, just opetin 10v pesemään omat futisvarusteensa, saanee pian pestä muunkin pyykin:smiley-chores011, voiskohan ne vaihtaa kakkavaippaakin..:think005

lambi kyllä mä oon ainakin vaihtanu nuorimmaisten siskojeni vaippoja, toisen kanssa on vaan 8v ikäeroa ja toisen kanssa 12v eli ihan hyvin se kakkavaipan vaihtaminenkin saattaa onnistua! :wink

Hyi hitto mikä olo! Lämpöä 35,8, silti kuumeinen olo ja olen niistänyt koko yön, käynyt juomassa, kääntänyt kylkeä.
Väkisin söin tossa aamupalan äsken :/
Voih, tää on nyt toinen vai peräti kolmas kunnon flunssa tän raskauden aikana! Ei pidä aina paikkaansa "syö paljon vitamiineja, liiku, elä terveellisesti niin et sairastele"! Raskaus tietty poikkeustila, mutta silti..
Ja noi kaksi lasta eri päiväkodeissa voi olla kans kiva oravanpyörä, ku yhdestä loppuu joku pöpö niin toinen tuo toisesta päiväkodista toisen ;/

Iiii-saaa toi ei oo viel edes paha! Nimimerkillä oon viimeks vaalentanu mun tukkaa viime elokuussa ja juurikasvu kirinyt jo puoleen väliin päätä.. Noi on hirveitä myrkkyjä noi vaalennusaineet ni mielummin meen tällä Sini Sabotage-tyylillä toukokuuhun, ihan vaan varman päälle :)

Jep, itsekin punnitsen tässä että värjäänkö vai en.. 2 kk ei ole paha aika, joten taidan itsekin odottaa toukokuuhun vaikka vähän polttelee.. :)

Mä oon kyllä värjänny hiuksia normaalisti raskausaikana. Mulla on siis vaaleenpunaset hiukset niin ne vaatii aika paljon säännöllistä huolenpitoo kun normaalin juurikasvun vaalentamisen lisäks pitää ylläpitää pastelliväriä. Ite se vaaleenpunanen väri on hellävaranen, mutta juurikasvuun on kyllä pakko käyttää aika tujuja aineita. Onneks juurikasvun värjääminen n. 6-8 vk välein riittää...

Kampaaja sanoi mulle viime viikolla kun hänellä itellään 3 lasta ja aina tehny tota työtä, niin on ottanu paljon selvää tuosta värjäämisestä raskaana, ja kyllä se pitäis melkeenpä 100% vaaratonta olla.
Kai sitä täytys meikkaaminen ja hiuslakan käyttökin lopettaa jos haluais oikein varman päälle pelata.

Takaisin