Putte: ei minullakaan ole ollut neuvola vasta kuin kaksi kertaa, joten varmaan ihan normaalin käytännön mukaan sinullakin mennään. Alkuun ei kyllä ole neuvolaa joka kuukausi. Itselläni ei ole ollut vielä yhtään lääkärikäyntiä... Onko kaikilla muilla? Mielestäni sydänääniä ei yleensä kuunnella ensimmäisten 14vkon aikana koska silloin harvoin ne edes doblerilla kuuluu. Minulla kuunneltiin ensimmäisen kerran viime neuvolakäynnillä (vkoja oli 17+ silloin), tietty oon saanu ultran yhteydessä kuulla jo aikaisemmin.
Basin: onpas harmillista että perheesi ja sukulaisesi ovat ottaneet noinkin nihkeästi vauvauutiset vastaan. Itse olen kertonut perheelleni jo ennen joulua ja vaikka odotankin lasta yksin niin perhe, suku, ystävät, työtoverit, kaikki ovat olleet asiasta melkein jopa enemmän innoissaan kuin minä itse. Itse olin ensimmäiset kuukaudet todella hämilläni, että mitäs nyt!? Mutta nyt jo odotan itsekin innolla kaikkea uutta mitä mahassa ja ympärillä tapahtuu. Toki itselläni ei ole ennestään lapsia ja en todellakaan ole enää mikään teinityttö, joten kaikki ehkä olettivat jo etten koskaan hankikaan lapsia.
Mukavaa ystävänpäivän -iltaa kaikille mammoille! :)
Basin: onpas harmillista että perheesi ja sukulaisesi ovat ottaneet noinkin nihkeästi vauvauutiset vastaan. Itse olen kertonut perheelleni jo ennen joulua ja vaikka odotankin lasta yksin niin perhe, suku, ystävät, työtoverit, kaikki ovat olleet asiasta melkein jopa enemmän innoissaan kuin minä itse. Itse olin ensimmäiset kuukaudet todella hämilläni, että mitäs nyt!? Mutta nyt jo odotan itsekin innolla kaikkea uutta mitä mahassa ja ympärillä tapahtuu. Toki itselläni ei ole ennestään lapsia ja en todellakaan ole enää mikään teinityttö, joten kaikki ehkä olettivat jo etten koskaan hankikaan lapsia.
Mukavaa ystävänpäivän -iltaa kaikille mammoille! :)