Helmikuun hölinät

Gerbera täällä on vähän sama meininki jos saan omaa aikaa ja vietän sen kotona :D
 
Osahan noista videoista on varmaan ruotsalaisia tai norjalaisia tai sekä että ku on vissii kaikkien maiden videot samassa..

Näin mä oon myös käsittäny, nimistä ja muustakin tekstistä. Jossain oli jotain tanskaksikin.

Ei loppujen lopuksi kovin montaa videota oo päivän aikana tuonne ilmaantunu.. Vaikka luulis että moni niitä vaippoja haluis.
 
Näin mä oon myös käsittäny, nimistä ja muustakin tekstistä. Jossain oli jotain tanskaksikin.

Ei loppujen lopuksi kovin montaa videota oo päivän aikana tuonne ilmaantunu.. Vaikka luulis että moni niitä vaippoja haluis.
Joo niin mä päättelin kyllä, että Ruotsista on ainakin.

Ai ku tuli ikävä Ruotsiin yhtäkkiä :wideyed:
 
Mä vedän kuivataateleita nukkuvan vuvan ja miehen vieresSä, etten nukahtais.. Ei tuu illalla uni jos nyt nukkuu :sad001 :/ en kyllä tiedä toisaalta, että onko musta mitään hyötyä hereillä mutta puolkuolleenakaan :'D
 
No Vilhelmiinahan se olikin! Hienosti tosiaan etenee tyttö! On niin hauskannäköstä, kun tulee sellanen olo, että no nouse nyt loppuun ei se enää niin hankalaa ole.. :D haha! Sama ku meillä tyttö nyt seisoo jo ilman tukeakin ihan muutaman sekuntin, sitten kaatuu taas. Välillä sitä miettii, että mikä siinä nyt on, sen ku pönötät vaan :D On ne ihania treenailijoita :Heartred

Miisankin videon näin, mielestäni ainakin :)
 
Hahaa, Ensimmäistä kertaa joutui vaihtamaan vaipan yöllä kun tyttö oli vääntänyt komeat tortut vaippaan :D tähän asti säästynyt siltä ilolta.
 
Täytyy sen verran selventää (ettei kukaan ymmärrä väärin) et videolla näkyvä "pahe" on se tabletilla vilahtava peli, ei se itse tabletti... :p Ja ei, meidän tyttö ei todellakaan normaalisti tabletilla pelaile, mutta sillä hänet saa vilkkaimmin liikkeelle :)
 
Yritin saada ipanaa päiväunille ja kirosin, että mitä se nyt itkee kun on saanu just maitoa ja kuivan vaipan jne. Kitinä loppu, kun pääsi ruokapöytään ja veti puolikkaan banaanin kitusiinsa alta aikayksikön. Paskamutsi tässä moi, en tajunnu että lapsellani on NÄLKÄ. :sad001 Aamupala ei oikein maistunu, niin ei sitten kestäny oottaa lounasaikaa...
 
Naks: tiiän ton tunteen. Tulee ihan hirvee olo kun toinen kitisee ja lopulta kun tajuaa antaa ruokaa niin kitinä loppuu :eek:
 
Meillä oksennettiin eilen kaikki iltapalat pihalle :eek: söi siis iltapuuron ja parin tunnin päästä halusi maitoa kun oltiin sängyssä jo. Joi ihan rauhaksiin ja käänsi pään sivulle ja ummisti silmät ja samantien KAIKKI maidot laakista pihalle (meidän sänkyyn tietenki :D)! Tyttö säikähti itekki sitä, no käytiin pesulla ja vaihdettiin vaatteet jne. kunnes iskän sylistä oksensi puurotkin vielä lattialle o.O
Taas pesulle ja nukkumaan ilman vaatteita tällä kertaa :D ei syöny yöllä niin paljoa ku yleensä mutta kyllä se 3dl ainakin meni yhteensä että ei tyttö kuivumaan päässyt :) aamupuuro ei nyt maistunu, en tuputtanut. Eiköhän tyty kerro jos on nälkä..
 
Voi ei.. Sen säikähdyksen ja huolen lisäksi on tosi kiva ruveta vielä siivoileen paikkoja.
 
Vähän ennen aamu 7 poitsu kans pulautti aika reilun määrän meidän sänkyyn.. Kiva väsyksis alkaa siivoamaan ja poikakin virkisty mutta onneks alkoi sitten pian nukkumaan. Jatkoi uniansa klo9 asti :)
 
Ei suostunut lataamaan puhelimella sitä videota (Liberosivulle) mutta kun siirsin videon läppärille ja sitä kautta latasin niin johan meni ja vielä suht nopeastikin. Ja meidän video se vasta hämärä onkin. :D
Oli jännä nähdä teidän vauvoja siellä. :)
 
Haha. Jonku nimi oli Mercedes Nova :D se ei voi olla suomalainen ni uskallan sanoo et melkonen nimi :wink
 
Mua hymyilyttää toi (en tiiä näkyykö teillä mut mull nyt kovasti kohdistetaan tätä) uusi Mieli-lehtimainos. Eiku Tunne & Mieli, anyway. Kun siinä oikeen on, että mielen hyvinvoinnista, ihmissuhteista ja henkisestä kasvusta kiinnostuneille. Ikäänkun että olis vähän fiksumpi lehti.. Ja kuvassa kaneessa otsikko Tajuatko äijää? :D Eikös tuota oo jo Demi-lehdestä lähtien kaikki täynnä tuota samaa artikkelia... :D
 
Takaisin
Top