Helmikuun hölinät

Entäs kun tuon vesisateinen kesäilma muuttuu yhtäkkiä lumisateeksi..? :eek: Ihanaa loskaa!
 
Jep tästä kun pakastuu ni johan luistellaan taas - entistä enemmän! :D
 
normaalisti laskiaisena lasketaan pulkalla, en tiedä minkälaiset ilmat teillä, mutta täällä suunnalla ei kyllä pahemmin pulkkaa enää kaivettu esille. Ne niistä ilmoista, ei tullut kunnon talvea joten nyt odotellaan ihanaa kevättä =):smiley-bounce016
 
Tossa ku nukutin tyttöä ni ois tehny itelläki mieli vaipua päiväunosille, ihanasti hakkaa sade ikkunaan. Tykkään siitä äänestä jos saa maata peiton alla lämpimässä :rolleyes:
 
Myö käytii eile paikallisessa laskettelumäessä kun siellä oli laskiaistapahtuma
 
Ei täälläkään tällä hetkellä pulkalla tee juuri mitään. Mutta on ne sentään useampi kerta tänä talvena mäkeen päästy. Saa nähä, eiköhän sitä vielä tuu pakkaset uudestaan.
 
Nyt on taas pitkästä aikaa jotakin kivaa odotettavissa... :D ilmoittauduttiin kaveriporukalla Color obstacle rushiin (ko. väriestejuoksu järjestetään toukokuun lopulla, monestihan silloin on aurinkoinen ja lämmin sää, toivottavasti tänäkin vuonna).:grin
 
Ollaan alettu tosissamme etsiä uutta kotia läheltä toivottua päiväkotia, jotta arki olisi helpompaa. Tänään menossa näyttöön katsomaan ainakin netin perusteella unelmakohdetta. :-) tien toisella puolella on ala- aste, joten sekin kuskaus - huoli olis poissa. :-) Omaakin kämppää on pari välittäjää käynyt katsomassa ja pian on sekin myynnissä.
 
Liberolle video laitettu. Siel oli kaikennäkösii videoita, joku kuvannu vaa jotai kuvaa lehdessäki ni ihan sama mitä laittaa .. Mie laitoin konttailuu
 
Voi kun oon tyhmä enkä osaa ajatella. Ostin 125mg panadol suppoja poitsulle. Siinähän lukee9-16kiloisille, ja takana 1-4 vuotiaille. Poikahan on yli 9kg mutta vasta puol vuotias niin voiko noita antaa? :wideyed:
Ajattelin että menee painon mukaan, mutta alkoi epäillyttämään kun on ikä merkintäkin :woot:
 
Up&go vaippoja ny meillekki tulossa :) taisin bongata yomanda teidän videon, hienosti on teilläki lähdetty liikkeelle!

Nukahdin tossa hetkeksi päikkäreille ja kun nousin ni huippas kovin ja korvissa humisi :eek: ei menny ohi vaikka odottelin hetken, tartti mennä takas pötkölleen vielä o.O nytkö se kroppa meinaa kertoa että alkaa jaksaminen olla heikoilla, oon niin hiton huono ottamaan apua vastaan keneltäkään että oikein itteäki ärsyttää :arghh: väsymys on ehkäpä sitä luokkaa mitä alkuraskaudessa , olin tosi heikossa hapessa ja nukuin aina töiden jälkeen koko päivän :dead:
 
Voi kun oon tyhmä enkä osaa ajatella. Ostin 125mg panadol suppoja poitsulle. Siinähän lukee9-16kiloisille, ja takana 1-4 vuotiaille. Poikahan on yli 9kg mutta vasta puol vuotias niin voiko noita antaa? :wideyed:
Ajattelin että menee painon mukaan, mutta alkoi epäillyttämään kun on ikä merkintäkin :woot:
Panadolin sivuilla on laskuri millä voi laskea annoksen. Milligramma määrällä juurikin on väliä, tosin tuo suppo on varmaan kooltaan isompi...
 
Tykkäys teidän videolle ei huonoille oloille.. Itellä on kans toisinaan huippausta niin että pää sumenee.. Luulin että johtua ku oli hempparit niin matalat mutta ne onki jo normaalilla tasolla.. Sie oot varmaa SeEnsimmäinen nyt touhunnu liikaa..
 
Bongasin myös tutun oloisia vauvoja videoista :wink Mutta vau! Teillä Yomanda lähetään varmaan käveleen aikasin.
 
Itse oon kans aivan poikki :dead: en ymmärrä mistä johtuu! Pientä kurkku kipua oli ja alilämpöö, nyt jo olo parempi, mutta jaksaminen aivan 0! Viimmeksi kokenut tälläistä väsymystä synnytyksen jälkeen... :wideyed:
 
Takaisin
Top