Helmikuun hölinät

Video pitää varmaan ladata johonkin palvelimelle ja sit linkki.. Esim youtube.. Mobiilissa ei ainakaan onnistu painikkeista?
 
Äh. Antaapa sitte olla. Kuvasin vaan niin hauskan videon ku poika oli kontillaan ison jumppapallon edessä ja pukkas sitä otsalla/naamalla (?) eteen päin ja pallo aina kieri hiljalleen takas eteen :D oli ilmeisesti hauska leikki!
 
Juu,tiesin. Siksi meillä on lapset matkustaneet takana, vaikka välillä on maristu ("kun kaveritkin saa").
 
Mutta totta..Ei varmaan kaikilla ole tiedossa, koska tosi paljon näkee lapsia etupenkillä. Jos on pakko lapsen olla etupenkillä, niin penkki mahdollisimman taakse ja koroke pyllyn alle.

Sama pituusraja on myös sille, että voi turvallisesti käyttää pelkästään auton omia vöitä ilman mitään istuinta.
 
Toi herättää kysymyksiä, mm. Mitenköhän korokkeen kans , entä kenelle takapenkin sivuturvatyynyt on suunniteltu, entä ku etupenkkejä saa ainaki osassa autoista nostettua ties kuinka ylös.. On niin isosta asiasta väännetty pieni artikkeli etten oikein pidä taas minään, mutta tuo onki iltasanomat :joyful:

Niin kauan ku muistan, on ohjeistettu lapsien paikan olevan takapenkillä. Syyt on vaihdelleet tässä vuosien varrella mutta pointtina ollut että törmäystilanteessa lapsella ois siellä turvallisempi:happy:
 
Ite en ole ajatellut että ihan noinki paljon on se pituusrajoitus.. Kun ite ainaki kasvoin vasta lähempänä 18 vuotta lopullisiin mittoihin ni olin vielä 15vnäki varmaa lyhyempi ku 140cm
 
Ni kuin moni sen ikäne istus korokkeella etupenkillä tai ylipäätänsä takapenkillä
 
Niinpä.. Meillä nuo vanhimmat tytöt on olleet pitkiä (ja ovat tietty edelleen :) ) ja silti korokeistuimesta ovat saaneet luopua vasta eka-tokaluokan kieppeillä. Ja ovat olleet suunnilleen luokkansa ainoat istuinta käyttävät. :confused:
 
voi paska, sanon suoraan! Ollaan varmaan tulossa MOLEMMAT ukon kanssa kipeiksi :sour: ukkeli mainitsi tossa että oli vähän kuumeinen olo (Se on paljon, meillä ei harrasteta miesflunssaa vaan kielletään sairastelut siihen asti että se kellistää väkisillä ukon sänkyyn ) , noh siinä kun nousin itte keitteleen kahvia ni mietin että onpa pöhnänen olo - noh nyt on meikäläiselläkin kuumefiilis :banghead:
 
Eilen tuli maattua kuntosalin aulassa jalat seinää vasten kun meinas lähteä taju, ehkä se oli jo enteenä tulevasta taudista:banghead:
 
:sad001 itelläki on ollu huono olo. Ei flunssanen mutta olisko selkä niin jumissa et jotenkii öllöttää .. En tiiä
 
Täällä ollaan sairastettu molemmat poitsun kanssa koko viikonloppu :sad001 Onneksi tänään poju ollut jo vähän enemmän oma itsensä, jaksoi vähän leikkiä ja kikatellakkin. Tosiaan korkeimmillaan kuume pepusta mitattuna oli 39.6, joten soittelinkin päivystyksestä vähän ohjeita että milloin pitää lähteä lääkäriin jne. Saatiin ohjeeksi antaa Panadolia ja Buranaa vuorotellen 4h välein, nesteytyksestä piti huolehtia ja seurata että tulee pissavaippoja. Toinen oli kyllä niin reppana kun ei tiennyt miten päin olisi hyvä olla :sad001 La-su välisenä yönä yski sitten niin rajusti että alkoi samalla aina oksentaa! Ja ihan kunnolla koko vatsalaukku tyhjäksi jonka jälkeen vielä aina hetken aikaa kakoi tyhjää! Alkoi siinä sit ihan tosissaan huolestuttaa että mitä jos tukehtuu ja saako riittävästi nesteitä :O olin jo sunnuntai aamuna soittamassa äidilleni että tarvitaan varmaan kyytiä päivystykseen, kun sitten onneksi alkoi aamulla pysymään maidot sisällä. Huh.. Kyllä sitä mietti että miten toista auttaa kun unissaankin itkeskeli, nyyhkytteli ja uikutti kuin pieni koiran pentu :sad001 itse olin (ja olen edelleen) tosiaan kans kipeänä, niin alkoi eilen olla jo tosi kuollut olo kun ei ollut nukkunut ja on hoitanut pikku potilasta, onneks sitten mun isä tuli päiväksi hoitamaan pikkuista niin nukuinkin kun tukki 6h putkeen. Luojan kiitos tosiaan nyt näyttää siltä että pahin alkaisi olla jo takana!!!
 
Tsemppiä nannaniina! Kamalaa kun teidän pikkumieskin ollut noin kipeänä :sorry:
 
Tsemppiä nannaniina! Kamalaa kun teidän pikkumieskin ollut noin kipeänä :sorry:
Kiitos! Eiköhän se tästä, mutta pakko myöntää että ihan kamalaa kyllä oli...!!! Ei enää tällaista flunssaa pikku miehelle koskaan kiitos....
 
Itsellä tänään ollut kurkku kipiä ja olo vaan pahenee.. Mittasin kuumetta niin näytti 35 :wideyed: toivottavasti ei tarttuisi poikaan! Poitsu ei ole ollut viellä kertaakaan kipiä, itellä tämä on nyt toinen kerta pojan syntymän jälkeen kun oon kipiänä.
 
Pakotin ukon mittaamaan kuumeen, yli 38 astetta. Hyvä puoli tässä on että jos nyt on sit kipee ni sopivasti saikuttaa iltavuorot joita vihaan ku ollaan sitte tytön ja koirien kanssa "jumissa" kotona ne päivät :D mulla ei oo olo pahentunut onneksi mutta selkeesti jokin vie voimia, josko säästyttäis tytön kanssa ja hoivattas yhdessä iskä kuntoon :wink
 
Miun huonot olot johtuu siitä et alaselkä on ihan tulessa ja kipee
 
No ohhoh mikä kesäilma, helmikuussa! Vettä tulee kuin saavista kaatamalla ja tuntuu suht lämpimältäkin ilma :D lunta ei paljoa oo jäljellä.
 
Takaisin
Top