Helmikuun hölinät

Nii ja tuon Panadolin tuoteselosteessa on, että 15mg per painokilo. Tuo ikähomma on varmaan joku suuntaa-antava. En muista, että sitä ois ennen ollu. Mutta ei siinä mitään sellasta oo minkä takia ei sais antaa alle 1v.
 
Ja mie ku aattelin et on pimee video ni ei tunnista kukaa :D haha joo.. En välttämättä o hirveen tyytyväinen jos lähtee kävelee aikasin tosin kaikki viittaa siihe ku nyt vetää itteensä jo ylös .. Joulusta saakka on karhukonttailuasento ollu ja nyt viikon on konttaillu, sitä ennen ryömittiin.. Perästä saa jo juosta.. Sit vaan ku liian aikasi lähtee kävelee ni ällii ei o päässä :O
 
Mä yritin kans ladata, mutta pyöritti vaan eikä suostunut menee :sad001 Täytyy koittaa huomen uudestaan.
 
Nyt täytyy kyl katsoa löytyykö,tuttuja videoita. Mistä te oikein toisenne bongaatte. Itsekin laitoin videon. Vaippapakettia odotellessa :)
 
MiisaS siinä taiski lukea että saattaa mennä jopa 10min että latautuu se viideo :eek:
 
Joo, jotain outoa on ollu tossa sivussa muutenki tänään. Yhen videon antaa kattoa kerrallaan, sitte vaan mustaa. Pitää aina ladata sivu uudestaan. Tai ainakin tän puhelimen selaimella, en oo kyllä muulla kokeillukaan. Oisko sitte ruuhkaa tai jotain..? :confused:
 
No mie lähinnä ikää ja nimee kattelin.. Ikä ainaki hyvä vinkki.. Ja sit toki ite oon julkassu kuvii koirasta ja tytöstäki tuolla salaisella puolella ainaki :wink
 
No mie lähinnä ikää ja nimee kattelin.. Ikä ainaki hyvä vinkki.. Ja sit toki ite oon julkassu kuvii koirasta ja tytöstäki tuolla salaisella puolella ainaki :wink

Nii ja menin heti yomandan kommentin luettua tutustumaan sivuun ni nimi kuulosti tutulta ja koiran rodun tunnistin ni aattelin että varmaan se on :P
 
Nyt sitä lunta sitten tulee taas :D saa mahtavia lumipalloja tehtyä! Yks koirista ei tykkää mistään koiraleluista eikä palloista, mutta kaikki mikä on tehty lumesta on aivan huippua?? :D tää piski kävelee mun jalkojen vieressä ulkona ja odottaa valmiudessa josko potkaisisin vähän lunta että hää saa napata kiinni. Ja ne lumipallot .. :Heartred

Noh eipä tartte tänää lähtä vaunuileen, eilen oli mukava vaunuilla vaikka tuli vettä. Ainoo että niin hirvee pissahätä yllätti mamman että meinasin käydä paikallisessa puskassa , onneks kerkes kuitenki kotiin vaikka kyllä valmistauduin jo henkisesti siihen että pissa saattaa lirahtaa housuun :rolleyes::grin
 
Mäki löysin SeEnsimmäisem videon, mutta Ylmandan ei osunu silmään.. Meinasin et minäki tahon ilmasia vaippoja, mut en sit raaskinu julkistaa toisen videota. Mutta kyllä pitää todeta, että voi härre gud tätä nimimuotia.. En nyt mainitse esimerkkejä, etten loukkaa ketään vahingossa, mutta voi apua :D
 
Siis onko teilläki yhä edelleen haamupotkuja?? Omituisinta on, et nyt oikeen vähän myllerti juuri, kun olin käyny suklaan syönnin jälkeen makuulle! Oikeen tossa heti alimpien kylkiluiden alla, ihan samassa kohassa ku mihin neiti monotti menemään :D haha
 
Nyt löytyy meidänkin tyllerön harjoitukset :happy: Samalla selviää tämän äidin pahe :oops:
 
Nyt löytyy meidänkin tyllerön harjoitukset :happy: Samalla selviää tämän äidin pahe :oops:
Pitää käydä huomenna kyttäämässä.. Nyt unille, jaksaa taas huomenna kiljua neidin kanssa :D
 
Mäki löysin SeEnsimmäisem videon, mutta Ylmandan ei osunu silmään.. Meinasin et minäki tahon ilmasia vaippoja, mut en sit raaskinu julkistaa toisen videota. Mutta kyllä pitää todeta, että voi härre gud tätä nimimuotia.. En nyt mainitse esimerkkejä, etten loukkaa ketään vahingossa, mutta voi apua :D
Osahan noista videoista on varmaan ruotsalaisia tai norjalaisia tai sekä että ku on vissii kaikkien maiden videot samassa..
Ja mein video löytyy Vilhelmiina nimellä :wink
 
Muokattu viimeksi:
Osahan noista videoista on varmaan ruotsalaisia tai norjalaisia tai sekä että ku on vissii kaikkien maiden videot samassa..
Ja mein video löytyy Vilhelmiina nimellä :wink

Juuri katsoin teidän videon. Ei voi olla totta ! Teillä noustaan kohta seisomaan. Niin hienosti jo konttailaan ja noustaan karhukävelyyn :)
 
Sain tänään pari tuntia omaa aikaa kun mies lähti pojan kanssa kummin luo kahville...
no minä tietty otin "rennosti" ja vein koirat lumituiskuun lenkille ja sen jälkeen järjestelin paikkoja ja imuroin. Muuta en sitten ehtinyt tehdäkään kun miehet tulivat jo kotiin...
Että näin sitä nautitaan omasta rauhasta!
o_O:hungry::hilarious::hungover::smiley-chores020:smiley-chores011smiley-chores003:laughing021
 
Takaisin
Top