Mä ostin muutaman unisex-vaatteen ennen rakenneultraa. Uudet rattaat haluaisin, mut muuten ei kyllä varsinaisesti tarvita mitään, koska sisaruksilta on säästössä kaikki. Pitäis vaan käydä läpi ne jossain vaiheessa, pestä tyttövaatteet valmiiksi ja laittaa poikavaatteet eteenpäin.
Molemmille isosisaruksille oon ostanut Suomesta äitiyspakkaukset mut luulen et se saa tällä kertaa jäädä hankkimatta, vaikka tavallaan ois kiva..
Molemmille isosisaruksille oon ostanut Suomesta äitiyspakkaukset mut luulen et se saa tällä kertaa jäädä hankkimatta, vaikka tavallaan ois kiva..
, vielä kun äitiyspakkauksen saa niin alkaa olla ihan hyvä tilanne niiden suhteen. Aika paljon oon kirppareita kolunnut, tosi hyväkuntoista tavaraa löytyy halvalla. Anoppi on ostanut jotain myös uutena..

Oon kyllä ollut ihan älyttömän väsynyt ja nukun yöt huonosti (heräilen, valvon useamman tunnin putkeen jne), silti yrittänyt sitkuta töissä ja muu vapaa-aika mennyt sit ihan vaan levähdellessä. Seuraava neuvola ois parin viikon päästä, jos jotenkin jaksais sinne asti ja yrittäis sit saada vähän saikkua, että sais hengähdettyä edes vähän.
Muuten on kaikki arvot ollut ihan ok kuten verenpaine ja hemoglobiini oli viime kerralla 114 mikä kuulemma ihan hyvä tässä vaiheessa.