Nia : Mullakin alkanut kauhea päänsärky ja huimaus. Kerran jopa kaaduin ja vasta maassa istuessani tajusin että olin kaatunut, meni filmi poikki aivan totaalisesti.. vähän pelottavaa kun ei juuri tarvitsisi kaatuilla nyt.. :/
Nyt rv 12+3, viimeset 6 viikkoa oksennettu yöt päivät ja siinä välissäkin. Töistä ollut useamman kerran saikkua, muutaman päivän pystyy olemaan ja sitten taas enää ei. Mitään ruokia en pysty kotona tekemään tai jos teen niin en pysty syömään kun olen haistellut niitä koko valmistuksen ajan. Samoin voi käydä jos suunnittelen tekeväni vaikka jauhelihakastiketta, niin kaupassa lihahyllyssä meinaa tulla oskennus pelkästä ajatuksesta. Myös jauhot ja esim. kaurahiutaleet haisevat niin "pahalle" mun nenän mielestä että tulee oksennus ;) Ei tähän voi enää juuri suhtautua kuin huumorilla.
Lääkärissä sekä neuvolassa hoettiin että pitää syödä pieniä annoksia koko ajan, mutta eipä ole ollut siitä mitään hyötyä. Pahinta tähän mennessä on ollut oksentaa omenaa! Erittäin hankalaa ja tuskaista! Siitä opin että aina kun meinaa tulla oksennus, juon 2 mukillista jääkylmää vettä että sujuu oksentaminen sitten helpommin kun tavara kylmää ja juoksevaa;)
Eilen alkoi ihmeelliset kivut vatsan seudulla.. Vähän rupesi pelottamaan että mistä se johtuu.. Ei tuntunut olevan ligamenttien venymisestä johtuvaa, kun kipua oli ihan paikoillaankin ollessa. Toivottavasti kaikki kunnossa masussa :/ Ehkä täytyy oman mielen rauhoittamiseksi soittaa neuvolaan. Kun nyt eilen illalla/tänään on myös oksentelu vähentynyt, toisaalta niinhän sen kuuluukin, mutta silti huolettaa kun osui molemmat samaan hetkeen.
Ainakin kun oksetti, tiesi että pikkunen on mukana vielä <3
Mutta kaikki oireet tosissaan mistä neuvolassa varotetaan iskevät päälle vuoronperään, toisinaan päällekkäinkin. Tuntuu että neuvolan täti oikein tilasi ne kaikki mua varten ;)