Heinäkuun keskustelut

Itsekkin olen ostanut mamma vaatteet käytettynä. Hirvittää oikein noi normaalit hinnat ja sitten kun on tuota rahaa oikein oo kaikille jaettavaksi. Itse en ole tehnyt mitää hankintoja vauvaa varten. Jotain vaatteita olen katellut, mutta ehkä voisi käydä nuoremman vauva vaatteet läpi ja katsoa mistä on puutetta. Sitteri kyllä tarvitaan, mutta sitä ei vielä tässä vaiheessa hankita. 
 
Untamoinen: jotain tuon suuntaista ne liikkeet alkuvaiheessa on. Jokainen tuntee ne liikkeet hieman eri tavoin, joten mitään ehdotonta ei voi sanoa. :P Mutta jos ne tuntemukset on alavatsalla niin luulen, että olet ne tunnistanu ihan oikein. Suolistohan on jo suureksi osaksi paljon ylempänä, kun kasvava kohtu on sitä lykänny ylöspäin (että jos ne olis suolenpörinöitä niin tuntuis todnäk ylempänä. Tai ainakin mulla tuntuu). :) Ja tosiaan niitä saa kuulostella, koska ovat vielä niin hentosia. Vasta myöhemmin alkaa potkut olla sen verran voimakkaita, että ne huomaa "vauhdissakin".

Mie tulin viikonloppuna ostaneeksi vauvalle ensimmäiset uudet vaatteet. :)

Ja omasta olosta... Väsymys alkaa vihdoin väistyä!!:) Reipaistuin jo niin, että tänään otin esikoisella taas kestovaipat käyttöön. Aamuällötyskin on hieman hiipumaan päin. Kyllä sitä edelleen on, mutta ei niin vahvana kuin aiemmin. Sopivasti alkoikin tämä energisyyden lisääntyminen, kun mies lähtee huomenna taas töihin kesälomilta.

Jippii, huomenna alkaa rv 16.<3 =)
 
Me kans tehtiin tänään ensimmäiset hankinnat vauvaa varten. Ostin käytettynä tuplavaunut, Z-Line Jule Twinit. Ihan uuden veroiset olivat ja sain mukaan kantokopan sekä sadesuojan. Ei tarvinnut paljoa pulittaakkaan noista 130e. Minusta oli ihan kohtuullinen ja sopuhinta. Olihan näppärät ja ketterät. Luulin aluksi, että nuo on jotku heppanat halpisvaunut, mutta kyllä minusta ihan koko rahan arvoiset ja hyvät oli näin ensituntumalta. Tein myös tarvelistaa, että mitä täytyy investoida. Onneksi lista ei ollut kauhean pitkä ja pääasiassa kulutustavaraa täytyy ostaa. Kattoo sitte, kumpaa sorttia vauva on, että pitääkö vaatteita vielä ostaa lisää...

Täällä tunnettiin ja nähtiin ensimmäiset kunnon liikkeet. Katottiin miehen kanssa telkkaria kun mun masussa alko jytinä. Aivan ku vauva olis saanu hepulin. Ensin säikähdin, ennenku tajusin mitä ne oli. Ihan selkeesti tuntu kunnon mojotuspotkuja. Otin sitte masun paljaaksi ja ne liikkeet näky vatsan päältäkin. Ihanaa kun mieskin näki. Eivät kuitenkaan vielä tuntuneet vatsan päältä. Huikeaa!!

Huomasin myös, että mun kohtu on noussu yhtäkkiä tosi ylös. Siitä vissiin johtu ne mun aikaisemmat kivut johtu. Kohtu on nyt navan kohdalla menossa ja ne liikkeet tuntu tuolla oikealla puolella. Tästä se lähtee!

Meillä olis tasan viikon päästä seuraava ultra... jännää jo nyt!
 
Vau Nia! Tuota kovasti odotan, että alkaa ne liikkeet näkyä (ja tuntua) säännöllisesti, on ihan ikävä sitä...:)) Tuossa vähän mun edellisen kirjoituksen jälkeen istuin kattomassa tv:tä käsi paljaan masun päällä niin tunsin muksauksen kättä vasten! Ei tainnu olla ihan pelkkä potku, veikkaan että pikkuinen heitti siellä volttia. :) Ja sellaista yleistä myllerrystä tuntui muuten. Ihanaa ihanaa<3
Ni onks teillä jo se rakenneultra sit viikon päästä (vai joku kontrolliultra? Aika aikasin, mut onhan sulla kyllä sit jo 18vk lähössä käyntiin)?:D Oih<3 Me joudutaan oottamaan vielä useampi viikko, möy....
 
Täällä kans vauva potkuttelee minkä ehtii, mahan läpi pystyy mieskin tuntemaan kovemmat muksaukset :) sellanen rytmi hänelle tullut, että aamuyöllä neljän aikoihin joka yö alkaa potkuharjoitukset, mihin tietty ite herään... mut hyvä että liikkuu, ja on kuitenkin vielä niin pieni ettei niitä kivuliaita kylkiluu- ja virtsarakkopotkuja ole tullut :D vielä..
Mutta tuntuu että tosi aikasin, viime kierroksella meni pidempään ennen kuin potkut tuntui kunnolla. Nyt kuitenkin vasta rv 18+ jotain.
 
Takaisin
Top