Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama! Ja tuo kuukaus tulee täyteen päivä ennen ekaa neuvolaa! Sen jälkeen vasta lisään itseni listaan ja laitan liittymispyynnön.Mulla on jo viestejä tarpeeksi kirjoitettuna mutta en oo viel kuukautta ollut rekisteröityneenä
Ei auta kuin odottaa
Mulla on jo viestejä tarpeeksi kirjoitettuna mutta en oo viel kuukautta ollut rekisteröityneenä
Ei auta kuin odottaa
Oli pakko kaapata apteekista vielä digi matkaan kun hain pienimmälle maitohappobakteereja. Hätäsen muutaman tunnin pidätyksellä rävähti testiin "raskaana 1-2". Oletin että olis tullu 2-3 kun viikkoja jo 4+4 ja olen aika varma oviksesta. Mutta voi johtua tosta testaus ajankohdasta tietysti. Aamulla olis saattanu antaa isommat viikot.
eikö se näytä ajan hedelmöittymisestä? eli1-2vk hedelmöittymisestä? varmaan hilkullasiihen3+:aan. ainaki mun matikalla :)
Argh, istuin aamulla lattialla ja tuo vajaa 1,5-vuotias hyppäs ihan yllättäen täysillä mun alamahalle. Tuntu kyllä ihan kunnolla. Miten voikin tuon kokoinen onnistua satuttamaan niin paljon. Ja samalla yrität pitää pokkasi, ettei raukka säikähdä.. No niinhän sitä sanotaan, että näillä viikoilla vauva on hyvin suojassa lantion sisällä, ei auta kuin luottaa siihen.
Millä tolalla täällä on muilla hampaiden kunto? Mä yritin soittaa tänään hammaskiven poistoon aikaa, mutta sanoi että soitella ens kuun lopussa uudestaan. Ihan kun ois vähän ientulehduksen oiretta, kun ikenet tuntuu turvonneilta ja suussa paha maku hampaiden pesunkin jälkeen. Sanoi ajanvarauksessa, että varmaan johtuu paljolti myös raskaushormoneista, että ikenet turvonnu. Mutta mulle tulee herkästi myös hammaskiveä. Harmittaa kun ei tullut käytyä ennen raskautta, mut mä saan ravata puolen vuoden - vuoden välein sitä poistamassa. Reikiä taas ei ole 27 vuoden aikana yhtään. Jospa ei ainakaan pahene, jos nyt on tulehtunu.:/ harmittaa kun kesällä ei julkinen puoli oikein toimi.:/