Heinäkuun höpinät

Ultsi

Varmaotteinen viestittelijä
Kesäkuunmammat 2015
Tehhäämpä joka kuukausi oma topic, huomaa kummasti ajankulun ja muutenki mukava ettei oo ihan tajuttoman pitkiä ketjuja sitten :)
 
Nää on kivoja. Jaaa nyt äkkiä. Täyttyy se 30 viestiä :D
 
Kiva! :)

Jotenkin nyt tuntuu että tää heinäkuu tulee olemaan pitkä kuukausi, kun saa jännittää meneekö kaikki hyvin.
 
No niimpä. Ihan ku ois tässä tilanteessa eka kertaa. Mut mä oon sanoni et tää ois viimenen meille. Tai ainako tähän palaan. Oon ollu lonakuusta 2013 kotona ja nyt tän vauvan täytettyä 3v haluan jo kyllä töihin. Sit joskus ehkä vois sen iltatähden. Mutta nyt tuntuu, että haluan nauttia tästä
 
Mäkin yritän nauttia tästä kaikesta, niin raskaudesta kuin sit vauva-ajasta :)
Tää oli niin suuri ihme koko raskaus että mitään ei pidä enää itsestäänselvänä. Ei ainakaan sitä että lapset tehdään/saadaan sillon kun itse haluaa, ei aina mee nämä asiat kuin elokuvissa.
Siksi kiitollinen olo tästä raskaudesta :Heartred
 
Minä en jotenkin osannut nauttia ensimmäisestä raskaudesta. Johtui varmaan siitä, että jotenkin piilottelin mahaani ja muutenkin. Sukulaiset eivät ottaneet raskautta alkuun niin innolla, niin ehkä se tarttui minuunkin. Tästä raskaudesta aion kyllä nauttia sanoi kuka mitä tahansa :Heartred
 
Minä en jotenkin osannut nauttia ensimmäisestä raskaudesta. Johtui varmaan siitä, että jotenkin piilottelin mahaani ja muutenkin. Sukulaiset eivät ottaneet raskautta alkuun niin innolla, niin ehkä se tarttui minuunkin. Tästä raskaudesta aion kyllä nauttia sanoi kuka mitä tahansa :Heartred

Mä kans peittelin tosi pitkälle raskautta ja töissäki tuli ilmi vasta joskus 20rv kohdilla ja siitä pian jäinkin jo saikulle. Nyt ahistaa enempi ku vattaa jäänyt edellisestä raskaudesta ja epäilen et pullahtaa aikasemmin esille mitä ekassa. Mä en haluaisi et töissä tietävät, jos jotain sattuuki :sad001 toki epäilen etten pysty yhtä pitkään olemaan töissä mitä ekalla kerralla niin voi olla et senki takia paljastuu suht aikasin.. Ristiriitaiset fiilikset :)
 
Heinäkuusta tulee todellakin pitkä kuukausi kun eka neuvola 1.8. ja nt-ultra vasta ensi kuun loppupuolella :D nyt vaan yrittää tsempata ettei huutele asiasta koko maailmalle kun meinaa vaan pakahtua onnesta! :Heartred Mun vanhemmille kerrotaan huomenna ja sitten multa vierähtää iso kivi sydämeltä koska äitin kanssa oon eniten halunnu puhua tästä.

Onko muiden masuasukeilla (kamala sana mutta en keksinyt muutakaan :D) "työnimiä"? Meillä on Kirppu :p
 
Ens viikon perjantaina pitäs tulla seuraavan jakson listat niin saa elokuun alkuun varailla ekaa neuvola-aikaa. Ultrs taitaa mennä syyskuun puolelle. Ei malttais millään ootella niin kauas :D
 
Just tänään kyselin isännältä työnimeä, ku jokaisella on ollu oma "nimensä", mut vielä nyt ei oo tullu oikeen mitää pysyvää. Yks toki on jääny mieleen paremmin ku muut -> salama :p
 
Ei oo muodostunu vielä tekonimeä tälle. Enkä muista oliko tolla kuopuksellakaan. Muutenkaan en muista eilistä edes :D
 
Meilläkään ei vielä ole nimeä. Ehkä se tulee, kun vatsa alkaa kasvamaan :) en muista kyllä mikä meillä oli edellisessä raskaudessakaan, ei tainnut olla mikään erikoinen.
 
Mulla ois menossa viimeinen työviikko ennen lomaa ja tämä ainakin tuntuu pitkältä kuin mikä! Jatkuva väsymys ja etova olo tekevät töihin lähdöt aamuisin melkoisen epämieluisiksi, mutta jospa tämä tästä..
 
Mä muistan ku ootin esikoista ja olin töissä karmeen pahoinvoinnin kanssa. Oli karmeeta.
 
Mitä muuten ootte ammatiltanne? Itse olen lähihoitaja. Oon tehny päiväkodissa eniten töitä, mutta myös vanhuspuolella olen ollut
 
Meilläkään ei vielä oo työnimeä, ei jotenkin vieläkään usko että on raskaana :D ollaan sanottu vaan vauva tai kakkonen tai pikku kakkonen :)

Ite oon ammatiltani merkonomi mutta oon tehny ennen esikoisen syntymää vaan vuokratöitä kauppoihin :)
 
Mekin vaan eilisessä ultrassa todettiin, että "onhan siellä näköjään joku toukka". :grin:rolleyes: ehkä jossain vaiheessa matkan varrella käyttöön tulee joku kivempi nimi. Saa nähdä!
 
Meilläkään ei oo "tekonimee", ei aleta keksimällä keksimään, tulee sit itestään jos on tullakseen :) ihana mies illalla silitteli mun mahaa ja kyseli oonko paljon ajatellut sitä pientä joka tuolla on. Mies on niin onnellinen tästäkin raskaudesta :)
 
Takaisin
Top