Heinäkuun höpinät

Mihin muuten sitten otetaan yhteyttä, jos epäilee että olisi esim virtsatietulehdus tai emätintulehdus? Suoraan omaan terveyskeskukseen vai neuvolaan?

Neuvolaan. Helpompi ja nopeempi hoitaa asiat sitä kautta
 
Öö ehkä tyhmä kysymys, mutta ootteko uineet raskausaikana luonnonvesissä?:hilarious: Että ei kai niissä ole esim tulehdusriskiä? Vaikka kai siellä se joku limatulppa on, joka estää pöpöjä kulkeutumasta kohtuun.:D
 
Öö ehkä tyhmä kysymys, mutta ootteko uineet raskausaikana luonnonvesissä?:hilarious: Että ei kai niissä ole esim tulehdusriskiä? Vaikka kai siellä se joku limatulppa on, joka estää pöpöjä kulkeutumasta kohtuun.:D

Ei ole riskiä jos kohdunsuu on kiinni. Yleensä ongelmat alkaa vasta loppupuolella raskautta ja sillon kyllä lääkäri usein kieltää uimisen kokonaan.
 
Pari päivää nyt olo aina pahentunut ja melko koko aika nälkäinen tai yököttävä tunne. Määrätiin just eilen verenohennuslääke mitä laitan joka aamu ja ilta piikilla mahan kylkiosiin (kuulema suun kautta otettavat lääkeet ei sopii raskaana oleville) mut pakkausselosteessa ei näkynyt mitään semmosta että se vois johtua lääkeesta. Olisko se kuitenkin raskauden takia vaan, alkoi kyl samalla illalla se olo kun ensimmäisen piikin laitoin.. Ja en tiedä miten sitä piikkia laittaisin kun maha alkaa kasvamaan kun se lääkitys piti olla koko raskauden aikana...
 
Pari päivää nyt olo aina pahentunut ja melko koko aika nälkäinen tai yököttävä tunne. Määrätiin just eilen verenohennuslääke mitä laitan joka aamu ja ilta piikilla mahan kylkiosiin (kuulema suun kautta otettavat lääkeet ei sopii raskaana oleville) mut pakkausselosteessa ei näkynyt mitään semmosta että se vois johtua lääkeesta. Olisko se kuitenkin raskauden takia vaan, alkoi kyl samalla illalla se olo kun ensimmäisen piikin laitoin.. Ja en tiedä miten sitä piikkia laittaisin kun maha alkaa kasvamaan kun se lääkitys piti olla koko raskauden aikana...

Minä onnistuin ensimmäisessä raskaudessa pistämään koko ajan mahaan, mutta lääkärit on sanonut että hyvin voi pistää loppuvaiheessa vaikka reiteen tai enemmän kylkiin päin. Itseä kyllä hirvittäisi reiteen pistää :/ onneksi vielä sujuu ongelmitta.
 
Klexanen voi ihan hyvin pistää tosiaan reiteen sitten ku mahaan alkaa olla hankala pistää. Eka raskaudesta olin osastolla levossa viikon rv26, sillon pisteltiin pelkästään reisiin piikit.
 
Äh itekin haluaisin sinne salaiseen ryhmään, mut mä en saa edes omaa nimimerkkiä vaihdettua :sad001 Mobiililla ei onnistu ja koneella vaikka kuinka yritin omasta profiilista niin ei onnistu.. Tänään pitäis neuvolaa varailla, millä viikolla muilla eka neuvola?

Rv6+3
 
Mulla ens maanantaina neuvola, sillo 7+3
Ja eka ultra ens viikon perjantaina :) ootan ihan hulluna sitä
 
Äh itekin haluaisin sinne salaiseen ryhmään, mut mä en saa edes omaa nimimerkkiä vaihdettua :sad001 Mobiililla ei onnistu ja koneella vaikka kuinka yritin omasta profiilista niin ei onnistu.. Tänään pitäis neuvolaa varailla, millä viikolla muilla eka neuvola?

Rv6+3

Olisko sun mahdollista raportoida tosta bugista? Luultavasti foorumilla joku sposti tms olisi käytössä? Pääsisit mukaan myös salaiseen ryhmään.
 
Meillä eka neuvola vasta 9.8 kun on jo 9+3
 
Takaisin
Top