Tervehdys!!
anteeksi pieni naurahdukseni tolle kangas hommalle
kuullostaa niin yksinkertaiselta asialta kun kaksi putkea ja kangas mikä pujottaa sinne, voin kuvitella että olisin itsekkin solmussa sen kankaan kanssa ja se tosiaan olisi ammuttu reikiä täyteen sen jälkeen.
Nukkumisesta, joo hyvästi hyville yöunille on sanottu jo tovi sitte, kipu tulee joka kerta kun kääntyy, tuntuu kuin vatsalihakset venyis äärimmilleen eikä enää ole varaa. Nyt myös on alkanu nivusissa tuntuun kipua kun kääntyessä nostaa hiukan jalkaa, onkohan lie normaalia? tyynyjä oon todellakin kokeillut tunkea jos johonkin paikkaan tukemaan mutta ei mitään apua.
Mulla ei oo kyllä vielä rinnat oireilleet vaikka olen räpinyt järvivedessä aika paljon, ehkä säästyn siltä. Kyllä tuntuu mieli lepäävän mökillä, johtuneekohan siitä että minut on suoraan laitokselta viety mökille kesän viettoon
Luultavasti meidänki sämpylä tulee viettämään monet kesät mökillä. Juuri eilen kotiuduin mökiltä, oishan se kiva kyllä jos mieskin pääsisi mukaan lomaileen ja saunoon rantasaunassa, siskon pojan kanssa sitte saunottiin ja uitiin ja saunottiin ja uitiin. Ensi viikolla mennään sitten yhdessä omalle mökille, se vaan ei kyllä taas ole miehelle loma kun töihin siellä joutuu
vaan eipä tuo ole valittanu, taitaa vaan tykätä mokoma siellä touhuta. Kerran talvella lähettiin kahdestaa sinne vietään romanttista vkoloppua takkatulen ääressä ja saunomaan, mihinkäs muuhun se vkoloppu kulu kuin moottorikelkan rassaukseen ja puuhommiin, oli todella romanttista yhdessä kiskoa moottorikelkka jäältä rannalle kun perhanan romu hyytyi sinne
Nyt taidan lähteä nyppimään rikkaruohoja mansikkamaalta, muutama punakka marja siellä odottelee syöjäänsä, nam!