Mä ihmettelin vielä viime viikolla kun kirjoittelitte että masu pömpöttää niin ettei paidan napit tahdo pysyä kuosissa. Ajattelin että olen onnekas kun turvotusta ei ole tullut mutta nyt perun puheeni. Vatsa on kun jalkapallo vaikka olen vasta viikolla 8+4. Huomasin sen vasta tänään kun laitoin paitaa päälle joka ennen näytti hyvältä kun se oli vartalon myötänen mutta ei ole enää. En haluaisi vielä käyttää kaapuja peittääkseni vatsaa. Sit vasta kun se on oikeasti kasvanut muutenkin kun turvotuksesta.
Mä oon aivan älyttömän väsynyt. Töissä en meinaa pysyä hereillä ja kun pääsen kotiin, silmät painuu väkisin kiinni. Illalla sängyssä sitten pyörin ja hyörin. Hajuaisti on myös tullut voimakkaammaksi. Poltin ennen tupakkaa ja sen lopettamisen myötä myös hajuaisti on palanut. Ja nyt se on vielä kymmenen kertaa voimakkaampi. Metrossa on vaikea olla kun ihmiset haisee pahalle. [:D]
Sain tänään postia Naistenklinikalta ja olen menossa ultraan ja niskapoimu-ultraan 29.7.2009. Jei, can´t wait.
Mä oon aivan älyttömän väsynyt. Töissä en meinaa pysyä hereillä ja kun pääsen kotiin, silmät painuu väkisin kiinni. Illalla sängyssä sitten pyörin ja hyörin. Hajuaisti on myös tullut voimakkaammaksi. Poltin ennen tupakkaa ja sen lopettamisen myötä myös hajuaisti on palanut. Ja nyt se on vielä kymmenen kertaa voimakkaampi. Metrossa on vaikea olla kun ihmiset haisee pahalle. [:D]
Sain tänään postia Naistenklinikalta ja olen menossa ultraan ja niskapoimu-ultraan 29.7.2009. Jei, can´t wait.