Tänään mulla neuvolassa kuunneltiin ensimmäisen kerran sydänääniä, kauan sai täti niitä etsiskellä mutta ennen luovuttamista sieltä sitten kuului kovastikin sydän täpyttävän ja nauruhan siinä pääsi. Oli aikasta mahtava fiilis et siellä nyt sit joku jantteri kasvaa. Paino oli ihanasti hieman laskenut mikä on loistava, sillä mun laihdutuskuurit tosin tyssäs tietoon raskaudesta. Verenpaineen alapaine oli hieman korkea samoin hb, mutta ei kuulemma vielä mitään kovin hälyttävää. Keskiviikkona sitten mennään isännän kanssa s.joelle plk ultraan ja tentattavaksi. Kiva sitten vihdoinkin saada kuva siitä pienestä masuasukista ja varmasti uskalletaan jo rueta puhumaan kavereillekkin tästä uutisesta.
Lauantaina olin shoppailemassa ja poikkesin enkelin eväspussissa, löysin sieltä aivan ihania mummola ja paappala tauluja:D Mielestäni sellaisen ojentaessa luulisi porukoiden tajuavan saavansa pian ensimmäisen lapsenlapsensa:D
Mulla on nyt ollut ihan hyvät fiilikset, nukkua toki voisi ja paljon!
Mutta kovasti olen yrittänyt lenkkeillä ja pyörräillä, ratsatuksen nyt taidan jättää kokonaan pois harrastuksistani.
Näin, jos sitten keskiviikkona jälleen palaan asiaan [:D]
Lauantaina olin shoppailemassa ja poikkesin enkelin eväspussissa, löysin sieltä aivan ihania mummola ja paappala tauluja:D Mielestäni sellaisen ojentaessa luulisi porukoiden tajuavan saavansa pian ensimmäisen lapsenlapsensa:D
Mulla on nyt ollut ihan hyvät fiilikset, nukkua toki voisi ja paljon!
Mutta kovasti olen yrittänyt lenkkeillä ja pyörräillä, ratsatuksen nyt taidan jättää kokonaan pois harrastuksistani.
Näin, jos sitten keskiviikkona jälleen palaan asiaan [:D]