Heikosti positiivinen

SoHeRa

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heippa kaikki helmivauvojen odottajat! Uskon, että kohta teitä on täällä monta!! Olisi pitänyt odotella vielä muutama päivä raskaustestin tekoa, jos olisi uskonut sitä, että tulos näkyy aikaisintaan sinä päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa. En kuitenkaan malttanut olla tekemättä, kun outoja vatsakipuja on ollut ja kaksi viivaahan testiin tuli!! Tulosviiva vähän heikompi, mutta oli kuitenkin!!

Riemu on suuri, vaikka toki maltilla mennään! Kasvattelin jo viime syksynä kesävatsaa, mutta sitten raskauteni osoittautui tuulimunaksi. Täytyy toivoa, että tällä kerralla kaikki menee paremmin! Sitä vaan kuitenkin iloitsee ensi hetkestä lähtien, ei voi mitään!!

Olen muuten 28-vuotias (vielä hetken aikaa). Kaksi omaa lasta jo on, 7-v. ja 6v. Kirjotellaan ja jaetaan kokemuksia!! [:)]
 
Minäkin helmivauvaa odottelen, itselleni esikoinen, olen 22v., ja viikkoja neljä täynnä, viikko sitten tuli soitto naisten klinikalta, että raskaana ollaan, nyt toivotaan ja pidetään sormia ristissä, että kaikki menisi hyvin. Laskettu aika 01.02.2010
 
Loistavaa, onneksi olkoon!! Mulle tuli näiden sivujen kautta LA:ksi 6.2. Tein vielä toisen testin, ihan varmuuden vuoksi, edelleen näytti positiivista [:)] Ensi viikolla ajattelin soitella ekaa neuvola-aikaa. Tästä se alkaa.. Pitkä odotus!! 
 
Heips!
 
SoHeRa: mulla tulee kanssa näiden sivujen mukaan la:ksi 6.2 ja toinen laskuri taas antaa päivän 3.2. Mutta alkupäätä helmikuusta joka tapauksessa mennään :)
 
Meillä toinen lapsi tulossa, esikoispoika täyttää juhannuksen aikaan 1v [:)] noin kuudes kierto tärppäsi tällä kertaa, melko pientä ikäeroa kovasti toivottiinkin ja nyt olisi tulossa noin 1v7-8kk:tta.
 
Itse olen 24v ja mies 40v.
 
Toivottavasti helmimasuja tulee pian monta lisää [:D]
 
Noh, minulle sanoivat naisten klinikalla, että olisi LA 1.2.2010, vau.fi sivujen laskurin mukaan taas 3.2. mutta niin tai, ihanaa silti. Minä olen kans viimeisen viikon yrittänyt olla huomioimatta sitä halua mennä apteekkiin ostaa omia testejä, ihan että saisin viimein pitää sitä tikkua kädessä ja se olisi positiivinen. Mies ei oikein ymmärrä, kun kerran he sanoi klinikalla että olen, niin miksi vaivautua ;) Rv 4 + 5, ja olen menettänyt melkein kilon, kun olen voinut niin huonosti, ihan huolestuttaa vaavin puolesta
 
Harvoin laskettu aika on juuri se päivä, jolloin lapsi syntyy. Tietysti sitä toivoo, että syntyy mahdollisimman pian, pari päivääkin voi merkitä paljon [:D]

pirita: Onnea odotukseen! Mun lapsilla on ikäeroa 1v 4kk ja mä olen tykännyt siitä, että on pieni ikäero. Tytöistä on seuraa toisilleen. Vaikka onhan se rankkaa silloin, kun lapset ovat pieniä.. Aika aikaansa kutakin, siitä ne sitten kasvaa [:)]

mummy10: Harmi, että olet voinut pahoin. Mulla oli ensin muutama päivä pahoinvointia, sellainen etova olo, mutta nyt ei enää tunnu mitään. Sekin voi olla huolestuttavaa. Silloin kun mulla oli se tuulimunaraskaus, niin ensin oli oireita ja sitten ne pikkuhiljaa loppuivat. Eli nyt ajattelee, että ei kai taas!! Mutta ei sun tarvitse pahoinvoinnin takia olla huolissaan vauvasta, se voi hyvin ja saa kaiken tarvitsemansa, vaikka sä et hyvin voisikaan!!

Nyt sitä odottelee lähinnä ekaa ultraa, että näkee sydämenlyönnit. Ennen sitä on vähän jarrutteleva olo.. Toivon tietysti, että kaikki sujuu hyvin!! Niin omalta kuin teidänkin osalta!! Olisi kiva ihan viimeiseen asti vaihtaa raskausuutisia ja sitten syntymän jälkeen jatkaa vauvauutisilla! Miehet ei kuitenkaan ihan kympillä voi olla näissä mukana, vaikka osallistuvia ja kiinnostuneita isiä olisivatkin [:)]
 
Eipä enää niin hurjasti voi pahoin, sen sijaan että juoksisin pää kolmantena jalkana vessaan, niin pahoinvointi on muuttunut 24/7 etovaksi oloksi, onhan sekin jotain.
 
Niin ja sorruin ostamaan sen raskaustestin, toisaalta tiesinkin jo etten voisi vastustaa ja kuinka ollakaan, se näytti kirkasta plussaa, mutta oli se silti sen arvoista.
 
Olisi kyllä niin hienoa jos pidettäisiin yhteyttä koko raskauden ajan, ja miksi ei jälkeenkin, se on sen verran kiva saada jakaa tuntemuksia, sellaisten kanssa jotka  käyvät samaa läpi, ja osa käynyt jo aikaisemminkin.
 
Itse kun olen ensisynnyttäjä, niin moni asiaa mietityttää, ja synnytyskin jonkin verran pelottaa, mutta yksi hyvä asia siinä on kun jakaa suoraan nämä asiat, etenkin omalle aviomiehelle, hän nimittäin lainasi minulle synnytysvideon kirjastosta=)ja se oli hyvä, suomalainen vielä, ja karisti kyllä suurimmat pelot, kun kaikki oli siinä videolla niin rauhallisen ja helpon oloista, ja kätilöt asiantuntevia
 
No niin ... täältä ilmoittaudun minäkin rohkeasti mukaan helmivauvojen odottajiin. Olen 34v ja minulla on ennestään 3v poika ja 2v tyttö. eli kolmatta odotellaan.
 
Heissan Kaikki!
Tässä raskauden alku vaiheessa olen, mutta sen verran itse laskeskeltiin neuvolan tädin kanssa että olisi mahdollista saada helmikuussa uusi perheen jäsen. Olen 18-vuotias tuleva äiti. Jännitysellä odototamme uutta tulokast
 
Kysy mummy10 ihan rohkeasti vaan, jos on jotain kysyttävää! Ei ole tyhmiä kysymyksiä [:)] Mulla on jo useampi vuosi raskausajasta, joten kysymyksiä tulee varmasti itsellenikin. Eilen luin Vau-kirjaa, jonka olin saanut syksyllä neuvolasta ja siinä sanottiin, että odottava ei saisi syödä pellavansiemeniä/rouhetta! En ollut kuullutkaan! Laitan sitä joka aamu puuroon, mutta nyt en enää laita ennen kuin olen puhunut neuvolatädin kanssa, että miksi se on kielletty. Uusia asioita tulee eteen koko ajan! Varasin ekan ajan neuvolaan. Juhannuksen jälkeen 23.päivä on aika. No, se on vaan haastattelu, mutta onpahan jotain odotettavaa!! [:D]
 
Onnea teille kaikille! Oon 22v. ja mulla LA näiden sivujen mukaan 7.2. eli nyt viikkoja 4+4. 2 keskenmenoa takana, ni nyt täällä tosiaan sormet ja varpaat ristissä oon ja odotan...Neuvola-ajan soitin tänään ja 24.6 pääsen jo ekaan ultraan... [:)] kun nyt vaan kaikki menis siihen asti hyvin...no, ei voi ku uskoa ja toivoa..


 
Onnea pittunen! Sä pääset jo ultraan noin pian??!! Ihanaa!! Sitä kovasti itsekin odottelen! Mulla oli tuulimunaraskaudessa lähtenyt kaksoset tulemaan, mutta eivät sitten lähteneet kehittymään. Nyt jännätään, monta tällä kertaa on tulossa!!
 
moikka! tein tänään raskaustestin ja sain 2 viivaa, tulosviiva oli haalea mutta selvä viiva [:)]
menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään mutta ei alkanut, en vain uskalla iloita liikaa, ettei pety...
olen 20-vuotias ja ensimmäistä odotan jos odotan..?
 
Onnea Anzu! Vaikka viiva on haalea, on tulos silti positiivinen!! Voit tietysti halutessasi tehdä testin uudelleen parin päivän päästä, silloin varmasti hormonia enemmän elimistössäsi. Eikö olekin hyvä fiilis!!?? Täällä jotenkin "anonyyminä" kiva hehkuttaa, kun en ole vielä kenellekään kertonut! Tai kyllä veljen vaimo tietää, kun se on jännännyt mukana joka kk, että alkaako menkat vai ei. Sille piti heti tokana ilmottaa miehen jälkeen. Kerron muille vasta ultran jälkeen. Mites muut? Koska ajattelitte jakaa ilouutisen vai oletteko kertoneet jo??
 
On kyllä tosi hyvä fiilis :) vau:n testin mukaan laskettu aika olis 11.2. :)
 
Heipä hei kaikille!!
Vähän totuttelua kun eka kertaa kirjoittelen tämmöiseen ketjuun :)
Plussasin viikko sitten, ja laskettu aika olisi näillä näkymin 5.2.2010 :)
Minulla on jo pian 5-vuotias poika ja tämä toinen tärppäsi heti ekasta kierrosta o.O
En oikein osaa ajatella vielä odottavani, kun ei ole mitään oireita :/ ...ajoittaista mahavihlontaa iltaisin.
 
Takaisin
Top