Tervetuloa mukaan
Hanne86!
Mulla alkaa taas vuoto loppua, jee. Mä vuosin jo toista kertaa kuukauden sisään ja vuodan näköjään parin viikon välein viikon verran. Vuoto on onneksi tosi vähäistä eli en ole miettinyt sitä sen enempää enää. Lääkäri kun sanoi sen olevan normaalia.
hm86, toivotaan ettei hulahdus ollut merkki mistään vakavasta.
Ihmettelen kun kaverit ei ole kyselleet etä miksi olen koko ajan autolla liikenteessä vaikka olen ensimmäisenä ehdottamassa terassille menoa ja illan bilereissua. Kaipa hekin jo toivovat meille jälkikasvua mutta eivät vaan kehtaa kysyä pitkän historian takia.
Tässä vielä infoa aikaisemmin käytyyn keskusteluun Aloe verasta. Olen jälleenmyyjä ja minulta voi kysellä lisää jos kiinnostus heräsi:
Forever on maailman suurin Aloe Vera -tuotteiden tuottaja, valmistaja ja jakelija. Tuotteidemme pääainesosa on 100-prosenttinen stabiloitu Aloe Vera Gel -geeli
. Muiden vihannesten tavoin Aloe Vera sisältää lähinnä vettä, mutta se sisältää myös suuren määrän tärkeitä aineita, joiden yhteisvaikutukset auttavat sinua säilyttämään terveytesi. Hyvän terveyden edellytys on vatsa, joka on hyvässä kunnossa, sillä jopa 70 prosenttia vastustuskyvystä sijaitsee vatsassa. Suoliston limakalvo muodostaa todellakin jalkapallokentän suuruisen alueen, joka on ohut kuin silmäluomi. Jotta se toimisi hyvin ja jotta sen kautta imeytyisi ravintoa, sen on oltava ehjä. Useiden vuosisatojen ajan ihmiset ympäri maailmaa ovat käyttäneet Aloe Veraa sen hyvien ominaisuuksien vuoksi, ennen kaikkea ulkoiseen ihon hoitoon. Nykyään kukaan ei kuitenkaan hämmästy, jos joku myös juo Aloe Veraa. Vatsa/suolisto koostuu samoista kudoksista kuin iho, joten Aloe Vera toimii myös sisäisesti nautittuna.
http://www.foreverliving.se/fi/tietoja-aloe-verasta