mää kävin eilen ihan YKSIN ostoksilla kaupungisa, en muista millon viimeks tämmöstä on tapahtunnu! :)
sain pojat äitille ja isälle hoitoo siks aikaa ko lähin shoppailee äitiysvaatteita. oon meinannu kauan aikaa jo tilata hm:n netistä äitiysvaatteita ko tuntuu, että rupiaa vaatteet loppuun. mulla oli jo netisä ostoskorisa L ja XL kokosia vaatteita, ko yleensä mulla sen kokosia vaatteita on käytösä ja mieteinki, että mahtuukohan ne ko sielä luki että pitäs kokua isommat vaatteet hommata täsä vaiheesa. aattelin sitte, että voi olla parempi ko kävisin oikein liikkeesä kokeilemasa. nii eilen keräilin sielä sitte ison kuorman L ja XL kokosia vaatteita ja menin niitten kans sovituskoppii.
ja kotia lähin M kokosten vaatteitten kans... olinki palio pienempi mitä luulin.

tai tojellisuuesa ne vaatteet tais olla vain isua kokua...

mutta kaikki ois menny vaihtoo jos oisin netistä tilannu ne!
ostin sieltä farkut, lökärit ja 2 paitaa. paijat on semmosia että niitä voi kyllä pitää myöhemminki raskauen jäläkee, niisä oli sivuisa semmonet kiristysnarut.
halapa-hallista lähti vielä mukaa sister pointin pitkä ja suora paita (se oli kyllä sitte kokua XL...) ja löysin semmosen ohut olokaimisen mustan yöpaijan, mikä oli semmosta venyvää kangasta (ja siinä oli vähä pitsiäki, uuh...

), nii aattelin että se mahtuu aika pitkälle raskausaikaa päälle.
eiköhän näillä kamppeilla tämä raskaus mennä, parit äitiyslegginssit mulla on jo käytösä ja pari mustaa perus äitiyspaitaa on tallesa. voi olla, että jouvun isomman lenkkeilytakin ja housut hommaaha. nykyset mahtuu kyllä, mutta veikkaan että alaku keväästä jouvun hommaaha isommat. luultavasti tuunaan niistä housuista vain ihte "äitiysmalliset", ne on jo sen näköset, että seuraavaa talavia en kyllä enää niillä lenkkeile...

mutta jos saisin ne tämän talaven niillä menehe...