Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imetys voi kyllä pitää menkat poissa pitkäänkin, että jälkivuodon loputtua saa taas unohtaa siteet joksikin aikaa. Nimimerkillä edelliset menkat oli lokakuussa 2014, ja seuraavat varmaan odotettavissa joskus 2017 lopulla... :D (Oletan, että keväällä olis tullu esikoisen jäljiltä ekat menkat, ellei ois tärpänny tää uusi raskaus.)
Mä myöskin inhoan siteiden käyttöä! Enpä niitä olekaan käyttänyt juuri muuten kuin silloin, kun piti keskeytynyt keskenmeno hoitaa loppuun lääkkeellisesti. Mulla siteet saavat aina aikaan myös hiivan, enkä siitäkään kyllä välittäisi!!
Jotkut ovat kirjoittaneet ottaneensa sairaalasta mukaansa siteitä...saako sieltä niitä ihan luvan kanssa ottaa? Ja tosiaankin mistä sitä osaa ostaa tarpeeksi imukykyisiä ja isoja valmiiksi, kun kokemus niistä on niin minimaalinen. Söin lähestulkoon 20 vuotta pillereitä, joten menkat olleet aina kovin niukat, eikä imukykyisille siteille ole senkään vuoksi ollut juurikaan tarvetta...
Mä myöskin inhoan siteiden käyttöä! Enpä niitä olekaan käyttänyt juuri muuten kuin silloin, kun piti keskeytynyt keskenmeno hoitaa loppuun lääkkeellisesti. Mulla siteet saavat aina aikaan myös hiivan, enkä siitäkään kyllä välittäisi!!
Jotkut ovat kirjoittaneet ottaneensa sairaalasta mukaansa siteitä...saako sieltä niitä ihan luvan kanssa ottaa? Ja tosiaankin mistä sitä osaa ostaa tarpeeksi imukykyisiä ja isoja valmiiksi, kun kokemus niistä on niin minimaalinen. Söin lähestulkoon 20 vuotta pillereitä, joten menkat olleet aina kovin niukat, eikä imukykyisille siteille ole senkään vuoksi ollut juurikaan tarvetta...
Paksuus ei todellakaan kuulosta samalta kuin pituus! En halua housuihini mitään tyynyä! :D
No jospa jokaiselle löytyisi jotain! :)