Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kysympä viel täältä puolelta... Kellä oli kokoontaitettava amme? Mistä ootte ostanu ja mikä on hintaluokka? :)
Mä tilasin Lastenturvasta sen Stokken Flexi bathin. 40€ oli hinta, ei ollut missään alessa. Onhan tuolla hintaa, mutta eipä vie paljoa tilaa kun ei oo käytössä, ja siskon kohta 4-vuotias tykkää kylpeä samassa ammeessa edelleen, niin on pitkäikäinenkin.
Mä katoin jo Prismassa aikuisten vaippoja! Ne olis aika kätsyjä ja pysyis paikallaan..ei ainakaa ohivuotoja tulis hirveesti! Mä kun en noista siteistä tiedä mitää, ku ehkä ekan vuoden niitä käytin menkkojen alettua ekan kerran 18 vuotta sitten. Niin mikä side/merkki on hyvä? Onko jo synnyttäneillä antaa vinkkiä?Ja muistakaahan itelle niitä kunnon siteitä jälkivuotoa varten jemmata kaappi tolkulla! :D
Sama juttu! Mä en voi sietää koko touhua...se siteen vaihtoki on muistaakseni todella ällöttävää. Onhan ne voinu kyl muuttua siitä mitä ne oli sillon 98-99! Silti, ku sen siteen tuntee koko ajan, eikä voi olla julkisel paikal stressaamatta sitä ohivuotoa ja...onneks on talvi ja mulla polviin asti kaikki talvitakit!! Täytyy vaan toivoo, ettei vuotais ku seula.Mulla tais olla libressen yösiteitä viimeks. Vihaan siteitä, itkettää jo valmiiks et joutuu niitä käyttää :D
Eiks ne alwayssit haise nykyään ihan hirveelle sen uudistuksen myötä. Muka raikkaampia. Herkemmille voi aiheuttaa ongelmia.
Joo, haisee ihan kauhean voimakkaasti, mutta ne on tehny nyt myös hajuttoman version. Kannattaa olla tarkkana kun ostaa.
Imetys voi kyllä pitää menkat poissa pitkäänkin, että jälkivuodon loputtua saa taas unohtaa siteet joksikin aikaa. Nimimerkillä edelliset menkat oli lokakuussa 2014, ja seuraavat varmaan odotettavissa joskus 2017 lopulla... :D (Oletan, että keväällä olis tullu esikoisen jäljiltä ekat menkat, ellei ois tärpänny tää uusi raskaus.)Oikeen tullu nautittua siitä ettei joka kk oo tarvinnu leikkiä näitä leikkejä... Ja sit tuli vastaan tieto m Että koko 9kk ajalta sit synnytyksen jälkeen kärsitään koko rahan edestä. :D