Hankintoja

Hei myydäänkö muualla äitiysvaatteita kuin HM:llä? Vai mistä ootte ostaneet?
Lindexillä on kans kivoja :) ja sit jotku ostanu ainaki asokselta :)
 
Ihania oot Piilo säkin tehnyt :) Mäkin tykkään neuloa ja virkata, mutta kantapäätä en vaan osaa tehdä, se ei mee mun nuppiin :rolleyes: Nyt sain kaverilta ohjeen tiimalasikantapäälle joka on ilmeisesti jonkin verran helpompi, mutta saas nyt nähä... Pitäs kai ne varret ensin värkätä...

Mulla on lähinnä kirppareilta haalittuja mammavaatteita, mamaliciousta myydään ainakin monessa paikassa, se on Vero Modan merkki muistaakseni, mutta en oo kyllä VM:lla äitiysvaatteita koskaan nähnyt. Nextiltä oon tainnu kanssa joskus tilata mammavaatteita (lasten vaatteita ainakin), ja ja.. Zalandolta, Bebesiltä, Mammaksilta jne jne jne löytyy myös aika kivat valikoimat, joskin noissa pienemmissä on aika kalliita. Nii, ja uusi tuttavuus oli 9kk verkkokauppa, ihan kivoja, melko edullisia, aika nuorekkaita vaatteita, parit tunikat sieltä joskus tilasin.
 
Mä tilasin Zalandolta alehintaisia äitiysvaatteita. Siellä mm. just mamaliciousta jos vaan tykkää netistä tilailla.
 
Tänne julkiselle voisin kans pistää et kun ostettiin tuplat niin nyt nykyset oran yhdistelmät ois myynnissä 150€ jos jotakuta kiinnostaa :) ImageUploadedByVau Foorumi1469464381.057760.jpg
 
Meiltä saisi halvalla pinnasängyn, jos tarvetta jollain löytyy! Troll Basic merkkinen, tummanruskea ja yleisilmeeltä siisti kuntoinen, hp 30e. Ostettiin käytettynä tälle uudelle tulokkaalle, mutta otetaankin suvussa kiertänyt sänky käyttöön, joten tosta täytyis päästä eroon :) Tuusulassa sijaitsee.
 

Liitteet

  • 1469608919165.jpg
    1469608919165.jpg
    77.6 KB · Katsottu: 58
Muokattu viimeksi:
Itellä olis kans jo hinku alkaa ostella kaikenlaista. Kaikki tosiaan tarvitaan, kun ensimmäinen lapsi on kyseessä. Ollaan kuitenkin ajateltu, että rakenneultran jälkeen vasta aletaan kaikkea hankkimaan, jos vielä silloinkin kaikki on kunnossa. Yksi kkm takana keväällä-15 ja siitä jäi kyllä melkoinen pelko takaraivoon. Siksi odotellaan rauhassa vielä, ennenkuin aletaan mitään hankkimaan...kamalaa tällainen jatkuva "pelko" :sad001
 
Me ei olla hankittu vielä oikeestaan mitään. Autoon turvakaukalo ja kolme vaatetta :D En osaa oikee ostella mitään kun ei tiietä vielä sukupuolta. Ja kun tuntuu että kaupoissa ei oo enään neutraaleja värejä vaatteisiin ko kaikki painottuu joko vaaleanpunaiseen tai vaaleansiniseen
 
Täällä ei myöskään ole vielä hankittu mitään. Muutamiin vauvaneuleisiinkin löytyy vielä lankoja sisarusten lasten jäljiltä :) Niiden suhteen jotain suunnitelmia on kyllä jo olemassa. Olen ajatellut, että tässä loppuloman aikana voisi käydä vähän kiertelemässä ja katselemassa, mitä kaikkea on edes olemassa. Vaatteita ei varmaan paljon tule hankittua, siskon tyttö syntyi kuukausi sitten ja sieltä saadaan vaatteita sitä mukaa kun jäävät pieneksi, siskon vaatemaku on aikalailla samanlainen kuin omani ja suurin osa vauvan vaatteista on melko neutraaleja, joten menevät hyvin tulee meille kumpi vain. Jonkin verran hankittavaa kyllä tulee, kun tämä on meille ensimmäinen ja ihan kaikkea ei vielä ehdi kiertoon noilta tulevilta serkuilta :)
 
Ensimmäistä hankitaa aloittelen, toukkapussin meinasin neuloa :) Ohjeet ja langat odottelee tossa, että saan lapset nukkumaan :)
Mun äiti lupas kanssa neuloa meille tommosen toukkapussin.. ne on jotenkin niin söpön näköisiä! ❤
 
Niin on :Heartbigred Mä oon oottanut talvivauvaa, että saan sille tollasen värkätä :happy:
 
Jos teillä on hyvä ohje niin saa vinkata, miekin voisin tehä tollasen, sais kädet jotain tekemistä telkkarii kattoessa :)
 
Oi, mieki halluun tekasta tuommosen! :)kiitti zeni ohjeesta.
 
Mä tein tänään ekat hankinnat, Lindexiltä ostin kaks pitkähihaista bodya. Ihan tosin valkosen ja musta-valko raidallisen, ovat sitten helppoja yhdistellä värikkäämpiin. Saadaan aikanaan siskolta lainaan vaatetta, ja heillä on paljon värikkäitä retrokuteita, ei mene sitten mun silmään liian räikeäks :wink
Mä oon kans ajatellut neuloa itse joko jonkun viltin tai toukkapussin. Pitää vaan keksiä joku sopiva väri ja lanka.
 
Takaisin
Top