Hankintoja

Wau! Itellä ei riitä hermot ompelukoneiden kanssa, kun jostain syystä ne ei tykkää musta! :)

Mun oli pakko tilata ihan perus tukivyö masulle, kun selkä alkaa olemaan jo turhanki kipeä. Hyvä kun aamusin pääsee edes sängystä ylös ja lenkillä kipeytyy aivan älyttömästi vaan lisää. Mulla tosin on nää aivan järjettömät G-kupin rinnatki varmaan turvonnu yhden koon lisää, että neki alkaa painaa taas enempi. Pitäs satsata kunnon liiveihin, mutta kun ajattelin sitte satsata imetysliiveihin...

Yritin metsästää talvitakkiakin, mutta miten just mun tuurilla kaikista mahdollisista nettikaupoista kohtuu hintaset ja sopivan kokoset takit on loppu? En todellakaan laita takkiin 100€, kun käytän sitä sen pari kuukautta! :confused:
 
Kannattaa kattoo hm:n valikoima, mie ostin sieltä 2:sta oottaissa äitiystalvitakin, hintaa tais olla 39€ vai 49€ ja jos jaksaa toria selata niin siellä on kans edullisia äitiysvaatteita myynnissä, paketteinakin löytyy aika paljon :)
 
Ja heinäkuu ei oo paras aika ostaa talvivaatteita syksymmällä tulee varmasti edullisempiakin myyntiin!!
 
Mä en ehkä pelkästään raskautta varten hankkis äitiystakkia, mut koska haaveilen kantovälineiden käytöstä, niin pohdin kantotakkia, joka menisi myös raskausajan takkina. Yhdet mamahousut oon nyt ostanu ja yhdet sukkikset. Veikkaan et nää yhdet housut saa riittää, koska mulla on useampia soveltuvia mekkoja ja yksi äitiyshame. Vähempi koitan ostella ihan äitiys vaatteita vaan mieluummin sellaisia normivaatteita joiden leikkaus sopii raskausmasun kanssa. Liivejä koitan olla ostamatta, koska viimeksi ostin isommille rinnoille kalliit liivit, jotka olikin sit myöhemmin liian suuret ja imetyksen loputtua myös ihan väärän malliset. Parit imetysliivit ostan vaan sit lähempänä synnytystä.
 
Mä olen myös miettinyt, että pitäisikö hankkia johonkin takkiin ns. kantopaneeli, eli takin isontaja. Se kävis sitten vauvankin kanssa :)
 
Kannattaa kattoo hm:n valikoima, mie ostin sieltä 2:sta oottaissa äitiystalvitakin, hintaa tais olla 39€ vai 49€ ja jos jaksaa toria selata niin siellä on kans edullisia äitiysvaatteita myynnissä, paketteinakin löytyy aika paljon :)
Kiitti vinkistä! :) Mä oon vaan googlannu äitiystakkia eri muodoissa ja tuloksetta! Hermo jo meni, mut tosiaan tuolla tori.fissä vois käydä kattoo! :)
 
Ostin torista emmaljungan city crossit, vähän käytetyt ja tosi siistit 200€. Mies oli ihan kauhuissaan että miten niin kalliit ja sano että muita vaunuja ei sitten osteta. Vissiin hällä vähän todellisuudentaju hukassa kun kuvitteli että saadaan parilla kympillä vaunut :D
 
Tuo kyllä jännä miehissä, luuleevat et vauva tavarat ei oo kalliita:grin
 
Näytin torista miehelle kuvaa vaunuista mitä oon aatellu et saisin häneltä mielipiteen ja hinta oli 300. Sanoi että tekisi kuulemma mieli antaa mun ostaa ne niin lakkaisin katselemasta uusia hintahaarukassa 800-1000. :D Mutta vielä ei ole tullut hankittua pienelle mitään. Itselle vain pari toppia ja yhdet housut.
 
Tänään tuli h&m:ltä äippätrenssi, housut, toppi.. Takki hiieman liian iso vielä vatsan kohdalta. :hilarious:
Cittarissa oli myös hyvät alennukset niin sukupuolineutraaleja vaatteita tarttu pikku kakkoselle ja esikoisellekin. Oli vaan niin söpöjä pikkusia bodyja ja housuja, joten pakko oli ottaa vaikka olin ajatellut etten ostaisi ennen rakenneultraa. Ja kun ennestäänkin vaatetta on.. mutta ansaitseehan kakkonenkin jotakin ihan uutta ja omaa. :Heartred
 
Noniin! Tori.fi on selattu ja takkia en vielä löytänyt, mut puolituttu myi siellä paljon tavaraa vauvalle todella halvalla. Tako-merkkiset yhdistelmävaunut, Emmaljungan turvakaukalo, sitteri, amme ja soiva vauvakeinu yhteensä 125€! Pakkohan tämäki tarjous oli ottaa vastaan... Vaatepaketti myös saapui Zalandolta ja juuri sopivaan aikaan, kun enää ei todellakaan mene tavallisissa housuissa napit kiinni!! :) Nyt puuttuu enää se "pikkusälä".... :)
 
Takaisin
Top