Hankintoja

Mies on sitä mieltä et jos on tyttö niin ei osteta sille mitää pinkkiä/ mekkoo tmv kun kaappi on täynnä vaatetta. No mä ostan salaa ja lahjakshan me saadaan kuitenkin sit tyttöjen juttuja... Mut jos on poika niin onhan sillä tosiaan vaatetta koko kaapillinen ja sinistä puseroo voi hyvin yhdistää esim. Pinkkiin mekkoon/ housuihin jne!!
 
Mä menin ihan sekaisin silloin, kun kahden pojan jälkeen syntyi tyttö :hilarious: Mulla oli tossa melkein naapurissa henkilökohtainen kirppis, sinne oli syntynyt kolmen tytön jälkeen poika :joyful: Monta monta Ikean isompaa kassilista pinkkiä ja hörselöä kotiutui vähän mun ja vauvan jälkeen, vaikka olinkin muka päättänyt, että ihan hyvin voi tytönkin aluksi pukea poikien vanhoihin vaatteisiin. Ei, ei voinut. Pinkkiä (jota aiemmin inhosin!), pitsiä, tylliä, hörhelöitä ja prinsessajuttuja on nyt kaksi vaatekaappia täynnä :smiley-ashamed005
 
Noinkohan mullekkki käy jos tää onkin poika?
 
Onko hyviä vihjeitä mistä vois katella vauvan tarvikkeita?
Ei mitään netin kalleimpia kauppoja.
 
Mitä tarvikkeita Bepant etsit? Musta esim. Ikealla on kivasti aikalailla kaikkea, Lastentarvikkeestakin olen ostellut isompia joskus.
 
Tänään haettiin Lastentarvikkeelta meille se babybox. Niin nappiin meni kyllä sisältö, tai no värit lähinnä ja vielä tutti, jossa teksti: I :Heartred mom :)
 

Liitteet

  • 1470751760927.jpg
    1470751760927.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 102
  • 1470751769310.jpg
    1470751769310.jpg
    42.2 KB · Katsottu: 96
Kiitti ku muistutitte tuosta, piti itekki täytellä ni saapi jo alakuun vauvalle jotain :)
 
Onko hyviä vihjeitä mistä vois katella vauvan tarvikkeita?
Ei mitään netin kalleimpia kauppoja.


Pienellä budjetilla:
Kannattaa etsiä hyviä kirppareita ja vierailla siellä säännöllisesti syksyn aikana. Myös facen kirppariryhmissä saattaa olla tarjolla tosi edulliseen hintaan ehkä vain yhdellä lapsella käytettyä tarvikketta. Tori.fi ilmoituksissa hirveesti vaunuja, kaukaloita, sittereitä, sänkyjä, hoitopöytiä jne...

Me ollaan esikoiselle saatu/lainattu/ostettu niin paljon jo kertaalleen käytettyä tavaraa, että en oikein osaa vinkata mitään tiettyjä kauppoja.
 
Lähinnä haluaisin nyt ikkunasurffailla aihepiirin nettikauppoja missä vois olla vauvasälää. :D mitä kaikkee on olemassa. Turhuuksia ei ole tarkotus ostella. Surffailla.
En oo kova torisurffari muutenkaan. Ei sillä en raaski uusiakaaan ostaa 1 lasta varten. Osan tavaroista saan sukulaisilta käytettynä/ostettuna. Mutta nyt ym. kiehtois yllämainittu.
 
Rakastuin lastentarvikeliikkeessä olevaan kehtosänkyyn! Pistäs toisen meijän pinniksistä myyntiin ja ostas semmosen. Muuten ei ois yhtään "omaa" uuvelle tulokkaalle ku kaikki on siskojen vanhoja :D hain sen babyboxinki eilen.
 
Jos joku jyväskylässä asuva haluu vauvalehtiä niin voin antaa ilmasiks samoin noita käytettyjä vaatteita ( mitä ollaan mekin saatu )ilmasiks niin voin antaa vaikka ihan heti. Ne on ihan käyttökelpoisia, ehjiä jne mm. Vanhoja äippiksen vaatteita, mekin ilmasiks saatu/ joitain oon kirppiksiltäkin ostanu. Meillä on niitä siis ihan hirveesti ja jos tää on vika vauva niin ei me ihan näin paljoo tarvita/ ehitä kuluttaa!!
 
Meidän piti muka odotella rakenneultran jälkeiseen aikaa hankintojen kanssa... mutta sitten tuli sateinen sunnuntai aamupäivä, ja eksyttiinkin kaupoille, hups..
Nyt on tilattuna telakka + turvakaukalo. Jos nyt ens viikon ru:ssa jotain huolestuttavaa kävis ilmi tai myöhemmin, niin jääkööt odottamaan seuraavaa yritystä..

Olin ehtinyt jo kehittää kamalan stressin siitä, mahtuuko mikään telakka meidän auton takapenkille niin, ettei etupenkkiläinen joudu istumaan polvet suussa. Onneks löytyi hyvä! Mieskin mahtuu mukavasti apukuskin paikalle!
 
Takaisin
Top