Hankintoja

Mä oon muutenki jumahtanu leggingseihin sitten viime raskauden, niissä ei tajua turpoamista niin nopsaan :rolleyes: Yks päivä laitoin farkut ja kieltämättä ne vähän ahisti, vaikka mshtui päälle. Viimeks mulla tais olla mammaleggarit np-ultraan mennessä.
 
Mä en kerenny normi housuja välissä ees käyttää :-D koko ajan lököhousut tai mama leggarit,on vaan niiin mukavat :-D
 
Mulla menee vanhat housut jalkaan, mutta ilmavaivojen jne. Takia käytän vain löysiä ja pehmeitä housuja.
 
Onko kukaan kokeillut brittiläistä asos-verkkokauppaa? Hesarissa eilen vertailivat ulkomaalaisia verkkokauppoja ja tuon kohdalla kehuttiin erityisesti raskausmallistoa. Ja edullisia hintoja. :)
 
Mä oon ainakin tilannut bikineitä asokselta. Toiset oli sopivat ja toiset pienemmät vaikka sama koko :D
 
Me ostettiin tämmöinen, kun löydettiin lähes käyttämätön tori.fi:sta myynnistä :happy: On aivan uuden veroinen, kun tänään tuli postissa! Ollaan ihasteltu tota kuosia jo kauan :love7

215954.jpeg
 
Vielä en ole mitään (uskaltanut) ostaa. Kaveri kyllä kyseli jo että lähdetäänkö kirpparille vauvanvaateostoksille. :D

Onneksi äiti lahjoitti mulle sellaiset venyvät, tooodella mukavat housut jotka varmaan tulevat suurelle käytölle raskauden edetessä. Niissä on sellainen korkea resori (eivät ole mitkään mammahousut kuitenkaan käsittääkseni). Näin muuten menee vielä normivaatteet päälle. :)
 
Mulla eka raskaus ja kyllä on vatsa niin turvoksissa et omat ns. Normihousut tuntuu todella piukoilta ja epämukavilta... Laskeeko tää vielä tästä? Löysin yhdet mammahousut kirpparilta ja odotan niitten saapumista näinä päivinä..ti ostin mammaleggarit ja aaah ne tuntuu niin mukavilta päällä pari äippäpaitaaki bongasin edullisesti ni ostin odottamaan kummun suurentumista.. Vauvalle en ole vielä mitään ostanut.. Varmaan sitten rv 12 jälkeen ❤
 
Meillä on kaikki tallessa Elsan(synt. 6/15) jäliltä. Mutta jos poika sattuu tulemaan, ni vaatteet pitää ostaa kaikki. :D
 
Edelleenkään en ole tulokkaalle mitään hankkinut, mutta riehaannuin ja ostin itselle alennuksesta tunikan kasvavaa mahaa silmällä pitäen. Nyt ei iske paniikki jos/kun paidat käy pieneksi... :D
 
Minäkään en ole vielä vauvalle mitään ostanut, mutta eilen ostin ensimmäiset mamma vaatteet :D Kaks mekkoa, farkku shortsit ja t-paidan. Nyt on mahalla tilaa kasvaa!
 
Matkalla, ihanat itse ommellut pöksyt! Minäkin hain kaavalehdet ja kesälomalla olisi aikaa surautella muutamat housut ja kietaisubodyt.
 
Takaisin
Top