Hankintoja

Käytettynä jos ostaa, niin kannattaa olla tosi tarkka, ettei saa homeisia kärryjä. Erityisesti emmaljungat, joissa on kuomuun integroitu aurinko- ja ötökkösuoja.

Meillä Emmaljungan duo edget kääntyvillä etupyörillä. Mun kokemuksen mukaan ne on yhdet suurimmista kääntyvistä etupyöristä. Ja koppa on tosi tilava myös. Julkisista käytetään eniten junaa ja sinne mahtuu helposti. Vanhat ratikat ei oo helppoja, mutta bussit ok.
Hyvin ovat kulkeneet kaikenlaisissa maastoissa asvaltilta metsäpolulle. Se aiemmin mainittu loska on pahin, mutta en tiedä kulkeeko mitkään renkaat tosi kevyesti, jos on loskaa puoleen sääreen. :)
 
Itseasiassa lapsi voi kyl joutua isin pelikaveriksi aika usein frisbeegolfiin, joten siellä olis hyvä kulkee :hilarious: mut en tiiä sit haluaisinko vain siksi isot pyörät o_O
 
Mun on ihan pakko löytää jotain löysempiä paitoja, muuten ei jää arvailun varaan tää turvotus :o
Mistä muut on löytäny äitiysvaatteita? Meillä on h&m:ssä tosi huono valikoima :/
 
Mun on ihan pakko löytää jotain löysempiä paitoja, muuten ei jää arvailun varaan tää turvotus :o
Mistä muut on löytäny äitiysvaatteita? Meillä on h&m:ssä tosi huono valikoima :/

Mun alkaa olla kanssa jo vaikea peitellä turvotusta/mahaa töissä! Onneksi perjantaina on np-ultra (rv 11+4), ja jos kaikki on hyvin, niin ei se turvotus sitten enää haittaa :D
Olen myös joutunut jo vaihtamaan mammahousuihin, kun vanhat kiristää. Ostin Mamalicious-housuja ja oon kyllä ollut tyytyväinen.
 
Käytettynä jos ostaa, niin kannattaa olla tosi tarkka, ettei saa homeisia kärryjä. Erityisesti emmaljungat, joissa on kuomuun integroitu aurinko- ja ötökkösuoja.

Tämä nyt on ainakin mulle itsestään selvää :) Myyjän mukaan on säilytetty sisällä, mutta aion nuuskutella tarkkaan. Onneks on super hajuaisti näin raskaana :D Väri on myös semmoinen, että mahdolliset homeläiskät erottaa, vaikka eihän se aina näy.

Meillä on nuo ykköskärryt uutena ostettu, joten ekaa kertaa käytettyjä katellaan. Ei vaan taas raaski lyhyen ajan sisään laittaa vaunuihin niin isoa summaa, varsinkin kun meinataan myös nuo toiset säilyttää.
 
Mä en itse tajunnut, kun ostin ekaa kertaa käytettyjä. Luotin vaan myyjään, kun sanoi, että on sisällä säilytetty. Päätyi roskiin. Onneksi ei olleet kalliit ja opin kerrasta! :)
 
Tää maha alkaa kieltämättä olla vähä hankala.. Mamma housut on jo ja sopivia paitoja ei meinaa löytyä millään:/
 
Paljon teillä on viikkoja, jotka käytätte äitiyshousuja? Onko teillä ennestään lapsia? Mulla viikkoja nyt 7+5 ja omat housut menee hyvinkin jalkaan. Joskus iltaisin saattaa turvottaa. Jo kovasti odotan et alkais vatsa kasvaa :p Tosin alussa se kai on sitä turvotusta. Mutta eikös vatsa usein seuraavien kohdalla usein näy nopeammin?
 
Mä rupesin käyttää mammahousuja about 6+2 :D turvotus oli niin kauheeta etten saanu muita housuja kiinni
 
Mulla nyt 8+3 ja ei puhettakaan että menisi normi housut jalkaan enää. Tämä on kolmas lapsi siis, nuorempaa kun odotin niin maha kasvoi myös jo tosi aikaisin, esikoisesta taisin siirtyä äitiysvaatteisiin vasta joskus 15 viikon tienoilla.
 
Pitäs käydä parit pöksyt ostamassa. Ei mahdu viime raskauden mammahousut enää :grumpy: Tai ei ne oo kyllä mahtunut enää pitkään aikaan. Onneksi oon laihtunut pari kiloa tän pahoinvoinnin takia, niin pystyn vielä aamupäivisin pitämään tavallisia housuja. Ja legginssit :Heartred Ihana kun ei hierrä eikä kierrä (ja on helppo pierrä :smiley-ashamed005). Pitäs hakee Vilasta niiden huippu leggareja lisää.
 
Anteeks zeni oli pakko laittaa hauska, ihanasti kirjoitettu :grin
 
Mulla lököhousut ( ja pitkät kalsarit välissä) tai kokoo isommat farkut käytössä. En oo vielä mammapöksyjä kaivanu. Jos on lämmintä pitää joku mammahame ostaa...
 
Takaisin
Top