Hankintoja

Pitäähän tollanen tilaisuus hyödyntää jetsu, kuvaa hankinnoista :)
 
Mä jotenkin odotan et sais vaatteita käytettynä kavereilta ja miehen siskolta. Tai sit käydään kiertää kirppareita. Päätettiin et mitään uutta ei osteta.

Minä kanssa suosin käytettyjä niin pitkälle kun mahdollista, tarkotus olisi ostaa kaikki käytettynä, saa sitten nähdä onnistuuko. Mitään ei ole ennestään, eikä kavereilta ole oikeen tulossa mitään ku kaikkien lapset jo sen verran isompia. Kirpparit toki kierrellään sit ahkeraan.
 
Me ollaan saatu iha hirveet kasat vaatteita kaverilta ja ite ostettu jo jonkun verran kirppareilta :) tänään tuli myös ostettua BRIOn yhdistelmävaunut käytettynä ku saatiin ne vaa 20 eurolla :) eipä tarvii oikeen ostaa muutaku sänky sitte enää näistä isommista hankinnoista.
 
Mulla lähti taas tänään kirppiksellä mopo käsistä :D Tosi kivoja vaatteita megahalvalla, pakkohan niihin on sijoittaa!
 
Mäkin ekaa kertaa olin kirppiksellä ja löyty ihania halpoja hyvin pidettyjä vaatteita ja sellanen laulava soiva juna :D
 
Hei mun pitäis muutama mammavaate hankkia ja haluaisin kovasti ihan kaupassa asioida, niin osaatteko sanoa missä tampereen seudulla olis esim. mamaliciousta myynnissä?
 
Mä en oo ostanu vieläkään vauvalle mitään, itelleni vaan mammavaatteita! Hitto ku joutuu ovelasti toimimaan fb kirpuilla, ettei paljastu kaikille tutuille :rolleyes::grin
 
Mäkään en oo löytänyt vielä mitää vauvalle, kun jotenkin tulee aina vaatteista tyttö tai poika olo, niin en osaa ostaa :D Myöskään mammavaatteita ei oo tarvinnut ostaa, koska kesällä voi pitää vaan pelkkiä mekkoja :) Pitäs mennä jonnekin kunnon lastenvaatekirpparille, jossa yleensä aina tekee löytöjä :)
 
Itelle oon muutamas mammapöksyt ostanu ku normi farkut painaa ja tuntuu niin ikäviltä. Käytin pitkään pelkkiä juoksuhousuja mut sit totesin et pakko hankkia jotku siistimmätki housut :rolleyes:
 
Mamma vaatteita kävin shoppailleen :) Pari mekkoa, farkku shortsit, farkut ja t-paidan. H&m löytyi edullisesti.
 
Onko kukaan miettinyt vielä vakuutuksia? Meillä siis kaikilla lapsilla vakuutukset, niin kävimpä jo kysäsemässä tarjouksen uutta vauvaa ajatellen :) Mitään muuta en oo vielä "hankkinut", odotan nyt ainakin ekan ultran ennen kuin mitään uskallan ostaa. Ja tuon vakuutuksen saa hakea kanssa ekan ultran jälkeen, laitan heti menemään mikäli kaikki ok :)
 
No meillä on esikoiselle sellainen vakuutus, että saadaan käydä yksityisellä lääkärillä ja ei ole kallista ja se vakuutus kestää 85 vuotiaaseen asti muistaakseni:) Ainut tässä vakuutuksessa on se, että se on aika kallis ja nyt jos on tulossa viellä kaksoset niin ollaan mietitty että miten heidän kanssaan tekisi kun tulisi todella kalliiksi kaikille ottaa samanlaiset ...
 
Mun mielestä OP on nyt tarjous, et eka vuos ilmaseks?
Kaksosille suosittelen kyllä ehdottomasti ottamaan! Syntyvät kuitenkin yleensä etuajassa, niin saa ne alun sairaalakulutkin sitten siihen vakuutukseen :) Vaikka eipä niistä älyttömiä pääse kertymään, kun menikö se maksu vaan 7 ensimmäiseltä päivältä. Mutta kuitenkin :) Meillä on esikoisella vakuutus ja otetaan myös uudelle tulokkaalle :)
 
Noi on vaan aika kalliita nuo vakuutukset ja tälleen kun on useempi lapsi ja tulot ei mitenkään huiput, niin ei oo oikein järkee ottaa ylikallista vakuutusta.
 
Riippuu hyvin paljon varmaan vakuutus yhtiöstä?
 
Löysin tollaisen sivun, hinnat on vissiin 2015 vuodelta, mut en usko et niihin on kovin montaa euroa tullu +/-. Ja siis noihinhan vaikuttaa äidin ikä ym. Tarkat hinnat saa varmaan vakuutusyhtiöstä pyytämällä tarjouksen :)

http://www.vauvavakuutus.fi/vakuutuskiemuroita/
 
Takaisin
Top