Hankintoja

Mä oon kallistumassa maxi-cosin kaukaloon ja siihen myydään oma kaukalopussi erikseen, se lähtis sitte kans ostoslistalle jos siihen kaukaloon päädyn. :)
 
Ninni22, mäkin odotan jo innolla äp:tä.. jee, loppusyksystä saa jo tilailla! (n. rv22) :happy:

Heidun, hakemuksen voi täyttää milloin vaan ja hakea vaikka heti sen jälkeen tai myöhemmin, jos sopivaa tilaisuutta ei tuu. Eli se hakukoodi tulee meiliin ja noissa liikkeissä on useimmiten valmiiksi kasa paketteja, mikäli eivät ole päässeet loppumaan. Tuollakin oli noutohetkellä niitä ihan reilusti, eli oo erillistä tilausaikaa :). Tein hakemuksen muistaakseni reilu viikko sit ja ny pääsin ohikulkumatkalla käymään.

Kiitos vinkistä KoBe! :)
 
Joo mullakaan ei ois mitää hajuu tollasista :D jee tein kans hakemuksen, kattoo jos tänää kerkeis hakemaan! :)
 
Meki kyllä kaupassa tykästyttiin noihin,toki smile:issa ois kääntyvät etupyörät (sellaset pienet) ja ne oli kyllä kevyemmät käännellä. Mutta ehkä tänne pohjoseen neljä isoa rengasta on talvella kätevämmät ja myyjäki meinas,että ne on tukevammat jos vaikka jollain hiekkatiellä kulkee. Kuitenkin kun koiraa pitää ulkoiluttaa,niin voi sit välillä mennä vaikka rattaiden kans pururadalle..
 
Tampere!

Jos joku osaa kertoa mistäpäin Treeltä löytyy Lastentarvike? Löytyykö keskustasta muiden liikkeiden ohesta vai syrjemmältä?
 
Onhan täällä varmaan vähän joka puolel.. Vauvatalo Johannassa oli ihan ok tarjouksia viimeeks ku kävin. Sammonkatu 60.
 
Heidun, Tampereella on Lastentarvike Lielahdessa. Muut lastentarvikkeisiin erikoistuneet liikkeet onkin sit kai kaikki Kalevassa.
 
Nuo Brion Happy 2014 -malli näyttää olevan tosi monessa paikassa hyvässä tarjouksessa. Kauankohan uskaltaa odottaa hankintaa, ennen kun loppuvat? Vai ovatko nämä sellaiset, jotka ovat aina tarjouksessa. :D Koen etten tiedä vielä tarpeeksi paljon vaunuista, ennen kuin uskallan ostaa ja aika pitkään noita pitäis vielä pitää varastossa. Arvostelujen perusteella näyttäisivät olevan kovin tykätyt.
 
Ilmeisesti se malli vaihtuu,eli myyvät nyt noi viimeset kappaleet pois.. Tai ainaki täällä oli poistuva malli,joten siksi oli tarjouksessa..
 
Niin ja mulla oli muuten samat samat tuotteet ku Owletilla mut ei tulllu tuttipulloo.
Vaippoja tuli 6kpl ja sit tuli pampersin kosteuspyyhkeitä ja Eucerinin joku öljy :)
 
Nii ja mulle tuli vielä tollanen vauvavihko minne kirjotetaan vauvan ensimmäisestä vuodesta juttuja :)
 
Takaisin
Top