Hankintoja

muutaman vauvanvaatteen oon käytettynä käynyt ostamassa ja onhan mulla edellisistä joitakin vaatteita tallessa. Keskimmäinen oli niin pikkiriikkinen syntyessään vaikka syntyikin rv 38+3 että häneltä on ainakin jäljellä unisex vaatteita kokoa 45-50cm :-) nyt kun niitä katselee niin miettii miten ne on ikinä kenenkään päälle mahtuneet :D
 
Mulla olis kaapissa koon 42 kaks kuukautta käytetty äitiystalvitakki. Todella hyväkuntoinen. Voin laittaa kuvia jos joku on kiinnostunut. Maksanut uutena 89€, mutta voin ihan 10€ (+postikulut) myydä.
 
Luulin että olisin jo hurahtanut kaikkiin vauvanvaatteisiin tai tarvikkeisiin mutta ei ehkä tunnu tarpeeksi todelliselta vielä.. Kävin kurkkaamassa jo nt-ultran jälkeen jotain söpöä vaatetta, mutta ei ollut mitään tarpeeksi suloista neutraalista puhumattakaan..
 
Leenuskainen, sama täällä. Nimenomaan kun ei tunnu tarpeeksi todelliselta vielä ostella..
 
Hassua tässä on se että oon vuosi takaperin ostanut housut jotka oli niin söpöt että oli pakko saada vaikka silloin pikkuinen oli vasta tulevaisuuden haaveissa :D ja on mulla säilössä pari muutakin vaatetta jotka on pitäny antaa lahjaksi mutta "unohtunut" kaappiin.
 
Leenuskainen, mulla on sama juttu. Oon ostanu kaikkea tulevaisuuden juttuja, kun tenava on parivuotias, mutta vauvahetkeen on vain yksi puolihaalari. Jotenkin ei vaan oo vielä fiilistä ostella.
 
Mulla oli sama esikoisen kanssa. Ostin huovan ja lelun ennen yritystä. Kun tulin raskaaksi, kesti kauan ennen kuin ostin mitään erikoisempaa. Pienet sukat taisi olla ensimmäinen ostos.
 
Mulla olis kaapissa koon 42 kaks kuukautta käytetty äitiystalvitakki. Todella hyväkuntoinen. Voin laittaa kuvia jos joku on kiinnostunut. Maksanut uutena 89€, mutta voin ihan 10€ (+postikulut) myydä.

Mä voisin olla kiinnostunu ellei joku muu oo ehtiny ennen :)
 
Meillä aukes tänä viikonloppuna uus lastentarvike liike ja siel oli kyl vaikka mitä. Nyt ei vaan uskalla ostaa mitään kun kohta voi alkaa tulla ovista ja ikkunoista tavaraa kun kavereille ja suvulle kerrotaan.
Siellä kuitenkin oli mamalicious vaatteita ja ostinkin yhdet mammahousut lisää.
 
Täällä puoliso ei anna ostaa mitään ennen kuin viikko 24 (voisi selvitä kohdun ulkopuolellakin)
 
Mä en vaan ite oikein uskalla hankkia mitään.. Kyllähän tuossa Hullareiden kuvastosta tuli ihasteltua vaikka mitä söpöä, mutta katsotaan.. :)
 
Löysin pari viikkoa sitten kirpparilta omasta äitiyspakkauksestani peräisin olevat paidan ja potkuhousut, niin ne oli pakko-ostos. Saadaan kuva samassa asussa, kuin mitä minusta ja miehestä on otettu. :) Uskomatonta, että kolmekymmentä vuotta vanhat vaatteet voi olla virheettömässä kunnossa.
 
Tuntuu että monet on ostanut jo kovasti isompiakin hankintoja. Mun ainoa hankinta on sukkapari vauvalle :grin:grin Rv 18+2.
 
Minä olen uskaltautunut ostamaan kaksi bodya. Myös jo yritysaikana ostin muutaman vaatekappaleen. Ja tänään tarttui kaupasta mukaan Vauva-lehti. Pikkuhiljaa :)
 
Mä luulen, että odottelen vielä rakenneultraa ja alan sitten vasta ostelemaan jotain pikkuisia juttuja. Vaikka vaikeeta kyllä tekee välillä olla ostamatta :D Isommat hankinnat jää todennäköisesti vielä lähemmäs, ehkä sitten joulun jälkeen.
 
Minä pääsen helpolla, kun miehen siskolta saadaan kaikki tarvittavat käytettynä. Oon ite sitä mieltä, etten uutena ala ostelemaan, sillä käytettykin voi täysin uudenveroinen olla. Mitään en oo vielä hankkinut enkä kiirettä halua pitää. Kodin muutostyöt kun saisi tehtyä, niin tärkeimmät ois siinä.

Olen kyllä päättänyt, että lämpöpussin hommaan ja jaksan luottaa, ettei mummot voi kiusausta vaatteiden osteluun vastustaa. ;-)
 
Mä varmaan ostan sitten ru:n jälkeen. En siis oo vielä ostanu mitään. Sitten kun tietää, että onko tyttö vai poika niin lähen shoppailemaan :p mulla on nimittäin ru päivä vapaapäivä :grin
 
Ru:n jälkeen marraskuun puolesvälis joulushoppaileen ja samalla hankkia kaikki krääsät sekä vaatteet :grin Eipähän tarvi vaivautua sit vähhään aikaan. Sisarruksilta lötyy isommat kamat, paitsi vaunut. Säästyy vähän.
 
Takaisin
Top