Hankintoja

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Adessaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille tuli samanlainen babybox kuin juulijulialle. :)
c931355cd91bf7a7ee45aefdb2123c69
 
Pakko kai käydä sukuloimassa jyväskylässä ja hakea tuo ennenku vauva syntyy :P
 
Onko täällä muuten kellään kokemusta noista öljyistä joilla pitäis ehkäistä raskausarpia? Ostin jonkun Weledan öljyn kun sattui eteen, mutta kotona kun sitä kokeilin niin haisee niin järkyttävälle että oksettaa... :grin
 
Mulla ei oo kokemusta mutta oon tosta Weledan öljystä kuullu pelkkää hyvää! Moni kehunu sitä.

Mä ite ostin Bio oilia kun sitäki kehuttu tosi paljon :)
 
Mulla on nyt tuota pebacarea, se loppuu pian ja ostan jonku halvemman öljyn/voiteen. Bio-oilia voisin kokeilla :)
 
Mä ostin bio oilia mut en voi köyttää sitä kun haisee niin voimakkaalle... :D täytyy mennä joku muu rasva ostamaan !
 
Ai miltä se haisee? Luulin et se ei haise miltään :D en oo kokeillu ikinä.
 
On niissä kaikissa öljyissä joku hajunsa jäi edellisessä raskaudessa käyttämättä. Yksi raskausarpi tuli, paikkaan joka mun mielestä ei edes niin kovin venynyt...
Jos jotain laittaisin, niin Ceridalia koska se on ainoa joka ei haise.

Ilmeisesti Britax osti Brion vaunutuotannon, ja sen vuoksi Brion Happyt loppuunmyynnissä. Näin ainakin kuulin.
 
Juulijulia ja Kharou, teillä selkeesti on se uudempi versio tuosta Babyboxista, kun heidän nettisivuillakin mainitaan tuotteet-välilehdellä yhdeksi sisällöksi tuo Eucerin kylpyöljy (ennen oli se tuttipullo). Oih, tuo vauvavihko kuulostaa kivalta! :).
 
Silvergrinda, miten noi vaatteet näyttää mun silmään kauhean isoilta? Tai siis näyttävät siltä, etteivät ole vastasyntyneelle. Toisaalta kuvat usein vääristää.

Mä olin hyvissä ajoin valinnut meidän pienimmät vaatteet synnärille. Synnärillä sitten totesin, että vaatteet pyörivät pikkumiehen päällä :p
Oli pakko hankkia pienempiä vaatteita. Ehti ne muutaman viikon olla käytössä, ehkä jopa kuukauden.
 
Onko kenelläkään kokemusta Emmaljungan city cross vaunuista, väri white leatherette? Mä oon miettiny vaunuja ja että väri ei todellakaan olis valkoinen. No kaveri olis nyt luopumassa omistaan ja saatais edukkaasti vaunut. Jos on helppo puhdistaa niin mikäs siinä sitte..
 
Mä olen kans unelmoinut noista white leatherette vaunuista. Mutta kun kahdella ensimmäisellä on ollu käytetyt vaunut, kehtaako tälle "viimeselle" uusia laittaa.
 
Takaisin
Top