Hankintoja huhtivauvoille ja mammoille!

25+3 Ja masu on räjähtänyt viikossa! Äitiyshousuja on saanut pitää. Kotona lököttelen sitten vähän liian isoissa fleecehousuissa, jotka on kyllä mukavimmat kotioloissa.
 
Tuli tilattua lekmeristä leikkimatto, fisher pricen "sademetsä":) oli kyllä hintava, mutta johonki teki mieli tuhlata lahjaksi saamia rahoja:dance018
 
Mamaliciousin toppahousuja on myös Bebesissä. Kokeilin aikaisemmin, mutta en ostanut kun eivät istuneet minulle.
Nyt ulkoilutan koiraa vanhoissa ulkoiluhousuissa jotka pidän ylhäällä nyörin avulla :D
 
Henkselit on ihan pop :D mää ostin vähä reilummat ulkoiluhousut, menee mahan kohdalta hyvin, henkselit pitää jalassa, ku vyö oli ahistava.
 
Käytiin tänään ostamassa Emmaljungan Duo Edge rattaat :) Tammikuun lopussa vasta saadaan ne, ku runko mikä valittiin on loppu Suomesta. Koppa yms olis saatavana jo aiemmin, mut otetaan kaikki sit kerralla. Ostettiin samalla myös pinnasänky, seki meni tilaukseen ja haetaan samalla, ku rattaatki. Eipähän tartte kaikkia säilöä kotona niin kauaa, vaikka toisaalta ois kiva päästä hypisteleen rattaitaki :D
 
Meidän edget säilyy lastentarvikkeen varastossa kevääseen saakka, vaikka Oliskin kiva päästä niitä tutkaileen :)
Ei vaan oo tällä hetkellä tilaa.. :/
 
Mä meen huomenna rakastumaan meidän tuleviin Edgeihin. Ja jos rakkaus on palavaa, ne muuttaa meille heti. Onneksi ensi kuussa muutetaan isompaan asuntoon, niin ei tartte kauaa niitä katella olohuoneessa. Tosin, kai niitä mielellään katselee. :grin
 
Mulla paluu hetkeksi töihin tammikuun 12. päivä. :-D ehdin sopia töihinpaluun ennen kuin sain tietää tästä raskaudesta. Ehdin olla 2,5 kk. Kuopus menee hoitoa harjoittelemaan. Eilen "aleissa" ostin muutaman fiksumman työvaatteen. Paksut legginssit, jotka menee puseron kanssa ja villainen "tuubimekko" pitkillä hihoilla ja siihen paksu vyö asusteeksi. Suosittelen! Pikku aleshoppailu piristää kummasti mieltä. Vähän koruja ja netistä pitäis tulla tammikuussa pari Minnan mekkoa. Sitten se saa olla siinä. Alusvaatteisiin pitäisi satsata kun tää entinen aa-miehusta on nyt taas f65!!! Näin käy every time! Ja jälkikäteen onki sitten rintalasta taas pelkkää pyörätelinettä. :-D
 
Nyt on pakko laittaa tänne tämä kun en tiennyt mihin muuallekkaan sen laittaisi! Onko jollekulle muulle tullut Sandviksilta sähköpostia otsikolla "unohditko maksaa laskumme?" vaikka en ole mitään siltä tilannutkaan koskaan? Onko huijaus? Laitoin takaisin postia sinne että mikä tuote mahtaa olla kyseessä kun en mitään sieltä ole tilaillut mutta näin joulun jälkeen ei ole vielä tullut vastausta. :O
 
Eikös tuo Sandviks ole juurikin tämän sivuston ylläpitäjä?!? Kustantaa vauvakirjoja yms...
 
Juuh mutta kun mitään en ole täältä tilannut niin ihmetyttää tuo viesti että onko tullut väärään osoitteeseen vai mitä
 
Niin siis en epäillytkään, että olisit tilannut :) Ihmettelin vaan, miksi tuo nimi kuulosti niin tutulta. Piti ihan käydä oma sposti tsekkaa, mulle ei oo tullut mitään... Toivottavasti asia selviää. Ärsyttäviä tuommoset, ku joutuu selvittelemään!
 
Todella todella ärsyttävää kun mitään laskuakaan ei ole tännepäin saapunut niin etanapostina kuin sähköisessäkään muodossa niin ihmettelen vain. mutta kaiketi se selviää sitten huomenna jos tulee joku töihin vklpoun jälkeen :)
 
Hih, täällä alkaa talo olla jo täys vauvatavaraa :P Jouluna tuli muutamia(kassillisia :D) vaatteita vielä lisää ja veljen vaimo lupasi antaa vielä kaikki loputkin petivaatteet. Meiltä löytyy ihan oikeasti jo kaikki muu, paitsi kylpyamme, kynsisakset ja harja. Eipä tarvi enää miettiä, että ottaako äitiyspakkauksen vai rahat. Itse oon tosiaan parilla kympillä ostanut vaatteita vauvalle, kaikki muu on lahjaksi saatua. Aika mieletöntä! Ei voi kuin olla iloinen ja kiitollinen moisista sukulaisita ja ystävistä :Heartred
 
Tepä ootte aikasin varautuneet.
Meillä vaunut (vielä avaamattomana paketissa), 2 bodya ja 2 housut (Lahja kaverilta). Seuraavat tavarat on sit varmaan äitiyspakkaus, jos vaan muistaisin tilata sen. Ja sit loput varmaan maaliskuussa. Me ei pidetä kiirettä :)
 
Eipä mekään olla tosiaan mitään ostettu tai pyydetty, läheiset vaan on tuoneet tavaraa :) Onneksi puhutaan paljon ja tietävät mitä tarvitaan, ettei mitään turhaa kerry nurkkiin. Itse en tosiaan ole juuri mitään hankkinut vauvalle, enkä meinaakaan ennen kuin alkaa la olla lähempänä. Tätä tavaraa on ihan riittämiin :D
 
Meillä ei oo hankittuna ku sänky (kunhan jossain vaiheessa vaan saapuu tilaus perille) ja yks body ja housut :D esikoiselta tosiaan jäi paljon vaatteita mutta kaikki on tyttövärisiä :D pitäisi käydä ostamassa ihan pienimpiä vaatteita semmosena neutraalin värisenä :) Onneks tässä on vielä aikaa sen suhteen :)
 
Takaisin
Top