Hankintoja huhtivauvoille ja mammoille!

Pipo kannattaa olla aika ohut myös, vaunuissa tulee pienelle helposti kuuma, jos liian paksu. Olin ajatellut itse ostaa sellaisen ohuen puuvillaneulospipon, missä ehkä ohut trikoovuori. Katotaan mitä löytyy!
 
Heh heh, mulla onkin "uusi" auto :D Ihanaa, nyt mahdutetaan toivottavasti kaikki mukavasti. Corolla farmari kyseessä, toivottavasti on yhtä luotettava kuin maineensa väittää.
 
http://lekmer.fi/lastenhuone/sangyt...p-pinnasänky-juniorisänky-70x140-cm-valkoinen


Löytyi superhyvä tarjous! 179,96e kun normaalisti olis 449,90e! Tilaukseen lähti! Brion 3 in 1 sleep sänky pikkuiselle, tuota voi käyttää pinnasänkynä, sohvana ja juniorisänkynä. Jee yksi murhe vähemmän :)

Oli pakko jakaa linkki teille. Toi tarjous on vissiin jokusen päivän vain voimassa.

Meillä esikoisella on käytettynä ostettu pinnasänky ja kun olis vain silloin tiennyt nii olisin ostanut sellaisen missä laidan voi laskea. No nyt on toiselle lapselle tulossa sellainen pinnis :-)
 
No nyt ois vaunutkin. Ostettiin käytetyt, eikä niissä mikään vikana, mut onko hormonit vai mitkä, mut nyt kuiteski harmittaa. Olisiko kannattanut vielä odottaa, olisi voinut löytyä uudemmat, hienommat. .? Ärsyttävää tällainen. En ymmärrä itseäni. Vaunut ne vain ovat. Nyt vaan tulee harmistus kun ees nään vaunukopan.
Parempi kai nukkua yön yli ja katsoa huomenna uudestaan että mitä tuli ostettua.
 
Käpynen, ikävää että tuli tuollainen olo. Mekin ostettiin käytetyt vaunut, kun löytyi aivan ihanat ja melkein uuden veroiset halvalla. Aina kyllä ihailen niitä ja odotan oikein, että pääsisin niitä työntelemään. Eli kannattaa vaan olla iloinen hyvästä löydöstä, ei kaiken tarvitse olla uutta ollakseen hienoa. Ja jos nyt jostakin syystä et tykkääkään niistä niin ainahan voit myydä ne eteenpäin ja ostaa uudet.
 
Katselin niitä uusin silmin tänään aamulla. Ei ne kyllä mitkään hehkeet ole, mutta ajat kai asiansa. Ilokseni ainakin vauvakopasta saa kankaat aika hyvin irti, joten mieltä ylentää kun tietää että ne ovat pestävissä. Ja saan hyvän syyn virkata ja neuloa pirteän värisiä peitteitä tms piristämään muuten synkähköjä (hopea/harmaa/tumma) vaunuja.
 
Meillä myös sama pussi, tosin jo vuodelta 2011. On jo tilattuna valmiiksi ihana pilkullinen kangas :-) Tosi kiva tuli kyllä anmama.
Tuunataan myös ikean pinniksen reunasuojukset tähtikuosiin...
 
mart-su: En omista luottokorttia, enka aijo hankkakkaan. :)
haluan elää realistisessa rahamaailmassa.
mutta kun en vieläkään sitä kehtoa ole tilannut niin aattelin hoitaa sen ens lauantaina kun käyn mutsilla ja lainata sen luottokorttia tilaamiseen, ja maksaa hälle samalla sen käteisellä...! :D

jenska: Täälläkin iskenyt pesänrakennus vimma.
* Uusi vitriini lipasto keittiöön. (valkoinen)
* Uusi jätti sohva
* Pyöreä mangopuinen lipasto vauvan vaatteille mein makkariin.
* Makkari remppa, seinien maalaus + kuvio seinä, ja koko huoneen uudelleen järkkäys.
* Ylimäärästä tavaraa lähtenyt jo puol vuotta kasoittain asunnosta ulos. huh uudelle on saatava tilaa! :)
Vauva hankinnat voi siis tehä näinkin et uudistaa kotii... :D
Onpahan sitten mukavempi jäädä kotia vauvelin kanssa...

hiusvärit:
Pienen tuleva kummisetä on parturi kampaaja ja ilmoitti heti alkuun että me ei pientä myrkytetä
hiusväreillä. Huiksia jos värjää raskaus aikana niin värit ei sais mennä lähellekkään pää nahkaa koska imeytyy sieltä verenkiertoon ja sitä kautta vauvaan. Ja muuten tää lukee nykysin ihan hiusväri purkeissakin!
Jokainen kampaaaja sitten toimii oman etikkansa mukaan, haluaako rahastaa vai uskaltaako kieltäytyä maksavasta asiakkaasta.

Mummohullutus:
Mein äiti oli siis se jooka ekana ehdotti pikkukakkoselle uusia rattaita.
et eikö olis aika hankkii jotkut kevyet ja näppärät niitten panssarivaunujen tilalle.
Nooh.. hän lupas olla mukanan sponssaamassa uusia! JESH!! :D
 
Juu täälläkin iskenyt kauhee pesänrakennus vimma! Järkkääki vaihdettu asunnossa ja koko ajan tekis mieli uusia huonekaluja :) nyt pieni stoppi niin jää tekemistä äitiyslomallekkin :p
 
Tarvitseeko ostaa joku toppahaalari vauvalle?. mulla la jo huhtikuun alussa ja ä.pakkauksen haalari on tosi iso. Minkä kokoisen uskaltaisi ostaa. kirppiksillä on aika paljon. Kauankohan on käytössä?
 
Ei voi olla koskaan varma suomen säästä, oon ite ostanu nyt varmuuden vuoks kirpparilta 56cm :)
 
LA7.4.15
Ite ostin toppiksen kokoa 62 olevan, koska sattu oleen uff 1e . :)
Muuten olisin ottanut varmaan kanssa 56, mut tossa on kyllä jalat ja kätet ihanasti kiinni niin ei tarvii tumppuja erikseen yrittää viritellä pikkuselle. :) ja oli kapiaa mallia muutenkin.
huuh tosta säästä kun ei tosissan tiiä. maalis-huhtikuussa-toukokuussa.
Joku lämmin teddy ainakin ulkoiluun kandee varata. :)
Ei välttiin siis tarvii toppista, mut keväät on viileitä..

Bolakoru:
Onko muut hankkineet...?
Mä jahkasin sillo ajat sitte tästä, ja sit mulla on käytössä ollut sellanen kunnon rohjo ääninen iso sydän kaulassa..
Toki ihana.. :Heartred
Mut tänään tuli sellanen olo et ko toi esikko nukahtaa niin tilaan ja hemmottelen itteeni... :)
 
Minä ajattelin ostaa vain sellaisen kevyesti topatun fleecehaalarin, la 11.4. vaunuissa tyyppi kuitenkin ulkoilee niin sinne voi sitten topata peittoa sun muuta jos tosi kylmä olisi. Ja kokoa 56 tai 62 olen ajatellut, ei kauheen kauaa ole kuitenkaan käytössä.
 
Täällä on haettu sitteri valmiiksi. Oli joku ihme pakkomielle mulle, joten päätin hakea että saa ajatukset seuraavaan asiaan.

Oon kans miettiny huhtikuun ulkovaatetta ja samalla linjalla Tökkösen kanssa vaikka anoppi tänne toikin jo yhden toppapuvun, jossa reikä vyölle. Ei vaan ole mun mieleen...

Hiuksia on täällä värjätty koko raskausaika ihan kampaajan toimesta, joka sattuu olemaan perhettä :) Useamman kymmenen vuoden kokemukseen luotin kun sanoi ettei ole haittaa. Ens viikolla taas värjäämään juuret piiloon ja nipsnaps!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on käytössä bola:p saa nähä rauhottuuko tuohon "kilkatukseen" synnyttyään:smiley-bounce012
 
Meillä esikoinen rauhoittui aina bolan kilinään, nyt oon kans pitäny kaulassa jos tehois kakkosellakin.
 
Meil vähä toisin päin toi bola korun kans. Ainaki mahassa alkoi kauhea möyryämine kun koru kilisi. En kyll muista oliko hirveesti vaikutusta vauva aikaan.. Mut onhan se nätti :)
 
Mulla toki LA on vasta huhtikuun lopussa, mutta vanupuvulla olin ajatellut meidän pärjäävän. Meillä oli esikoiselle joka syntyi joulukuussa vastaava vanupuku eka pukuna, kun sillon talvi ei ollu kunnolla vielä alkanu ja nyt huhtikuussa talvi alkaa olemaan takanapäin, niin luulisin tuon riittävän. Kaukaloon meillä on sit se lämpöpussi, joka helpottaa kyllä kovasti kaukalon kanssa liikuttaessa ja vaunuihin tosiaan voi laittaa kerroksia tarvittavan määrän, eikä haittaa vaikka heittäis lapselle jonku vähän reilunkin haalarin.
 
Takaisin
Top