Hankintoja huhtivauvoille ja mammoille!

Musta alkaa tuntumaan siltä että alan haukkumaan vauvan tarvikkeisiin. Joka paikasta tulee lisää ja lisää tavaraa. Toisaalta se on hyvä ettei tartte kaikkea ostaa uutena mutta jotkin tavarat oisin halunnut ostaa itse ja uusina. Ihme murehtimista. Toppista en oo aikonut hankkia nyt kevääksi vasta sitten syksyllä. Suomen sää on mitä on mutta vaunuihin saa peittoa ym päälle. Kaukalossa vauva pärjää minusta tommosen haalaripussukan kanssa, sillä autossa saa sitä lämpöä lisättyä ja en aikonut vauvaa kaukalossa ulkona pitää. Mut joo...

Mulla ois kauhee hinku hemmotella itseeni ja oon miehelle yrittänyt vinkata mutta se ei oikein ymmärrä... Sinne kampaajalle oon tosiaan menossa laittamaan tämän öööö pehkon uuteen kuosiin ja väriin. Sitten haluisin mennä jalkahoitoon tai jonkin rentouttavaan juttuun. Jotenkin tahtoisin jotain pientä piristystä tähän oloon.
 
Yllätys15, ymmärrän sun fiiliksen tavarapaljoudesta, minulla oli sama tunne esikoisesta, kun saatiin todella paljon kaikkea. Paljon jäi ihan käyttämättä, kun paikat tursusivat tavaraa ja vaatetta. Nyt olenkin oikeastaan aika tyytyväinen että saan vaatetta ostella, kun kakkonen on eri sukupuolta! Esikoisen aikaan hypistelin ihania vaatteita kaupassa, mutten raaskinut ostaa mitään kun kotona oli liikaakin kaikkea... Tosiaan, onhan se tosi jees saada ilmaiseksi kaikkea, mutta jotain on kyllä kiva hankkiakin ;-)
 
Alkuviikon spa-hemmottelupäivä teki kyllä terää, että suosittelen...mäkin yritin eka miehelle vihjailla, mutta en jaksanu odotella tuloksia ja varasin itse kaikki hoidot mitä halusin. Ja kivaa oli! Niin rentoutunut olo...ainakin selkä- ja jalkahieronta sekä kasvohoito on otettava vielä uusiksi nyt kun ehtii ennen vauvaa...
 
Takaisin
Top