Hankinnat

Rahana taidetaan avustus ottaa, suurin osa esikoisen pakkauksen tarvikkeista vielä tallella, niin rahasta enemmän hyötyä. Turvakaukalo ja vaunut olisi hankintalistalla.

Kyllä mä ajattelin ottaa pakkauksena, esikoinen kun tulossa. Vaatteita on tulossa tutuilta aika paljon, niin jos ois vähän nätimpiäkin. Äpn pakkauksen vaatteet oli vähän tylsiä osa

Mitäs muuta siihen pakkaukseen nykyään kuuluu? Ja mitähän kaikkea tarpeellista sitä on jo itse unohtanut että mitä vauvan kanssa tarvitsee.. :D
Muistan sillon 2011 vaatteiden lisäksi oli ainakin pehmeä harja, kynsisakset, liivinsuojia, jotain rasvaa ja vaippoja olisko myös ollut.. Ainiin ja kylpyveden lämpömittari..

Te jotka olette tilanneet Jollyroomista tuotteita niin onko teillä palauttaminen sujunut ongelmitta? Itse tilaan paljon verkkokaupoista mutta nyt ekaa kertaa kyseisestä paikasta, ja tuotteen palauttaminen vaikuttaa hyvin hankalalta.

Palautuksesta ei ole kokemusta, mutta tilannut olen monta kertaa. Sieltä saa asiakaspalvelua hyvin suomeksikin, joten jos meinaa olla hankalaa niin kannattaa ottaa yhteyttä.. :)

Vaikka en erityisesti tykkääkään tän vuoden väreistä pakkauksessa, niin taidetaan se ottaa kun eka tulossa. Ehkä siellä on hyödyllistäki kamaa niin paljon, että kannattaa. :)

Mekin otetaan vaikka en ihan värimaailmasta tykkää. Onhan siellä muutakin kuin vaatetta :)

Otetaan. Ajattelin värjäillä niitä kamppeita pesukoneessa, jos värit ei miellytä.. ja onhan siellä toki muutakin kuin vaatteita. :)

Tänään uskalsin tehdä ensimmäisen ostoksen vauvaa ajatellen. Löytyi kirpparilta niin ihana ohut haalari, ja halvalla, että pakko oli.. :P
Myös turvakaukalo ostoksille oltaisiin huomenna menossa, hurjalle tuntuu näin aikaiseen, mutta se turvaistuin homma kun itseäni mietityttää, että miten mahtuu kolme istuinta takapenkille, niin nyt päästään testaamaan. pahimmassa tapauksessa uusi auto pitää vaihtaa vielä isompaan. :o

Heh malttamaton kun olen niin vähän edullisesti ollaan vauvanvaatteita käyty ostelemassa et on nyt pari bodyä,sukkia, pöksyjä ja löysin välihaalarin edullisesti kirpparilta. Vauvakirja jo ostettu :) taitaa tämä mamma alkaa pikkuhiljaa saamaan pesänrakennus vaiheita päälle kun esim ilta 19 pitää viel imuroidakkin ja penkoa kaappeja mitkä lähtee kiertoon että vauvanvaatteille ja tavaroille on tilaa. Onneksi ru on aikaa nyt 5viikkoa tasan niin pääsen sinnekkin pian ja ensiviikolla neuvolalekuri jos se vaikka jo kertoisi kumpi et sinistä vai liilaa pääsen ostamaan :D

Meille ei tule äitiyspakkausta, edellisestä on vielä kaikki tallella ja hyvin säilyneitä. Syysvauva ei koskaan päässyt niitä ulkovaatteita käyttämäänkään, jospa tämä kevätvauva nyt pääsisi :joyful:

Muutenkin oikeastaan kaikki tarpeellinen on jo olemassa. Siksi ajattelinkin että jospa panostaisi Stokken TripTrap-tuoliin ja hommaisi siihen sen sitteriosan. Luulen että se helpottaisi esikoisen kanssa ruokailua kun vauvan saisi pöydänpäätyyn "mukaan" eikä tarvitse lattialla vain pötkötellä? Eikä koirakaan pääsisi aina pukluja tai maitovanoja nuolemaan :rolleyes: Onko kellään käyttökokemuksia?

Sen lisäksi hankintalistalla on seisomalauta esikoiselle vaunuihin, ja tietty kaikkea pikkutavaraa kuten vaipat ja tutit. Kiitän itseäni kun olen kaiken säästänyt, alusta asti tiedettiin että kaikkea tullaan tarvimaan vielä uudemman kerran.

Itselleni joudun kyllä jonkunlaisen talvitakin hankkimaan, ei noilla olemassaolevilla pärjää kun nyt jo alkaa tehdä tiukkaa vetoketjun kanssa :bored: Voi ahdistus, vaatekaupat ei nyt ihan hirveästi kiinnostaisi tällä paisuneella olemuksellani :shifty:

Avvi, mulla sama takkiongelma. Töihin on sopiva takki, joka menee kyllä mahan kasvaessa, kun on pelkkä vyökiinnitys, mutta ulkoilutakit rupeaa olemaan aika pinkeitä mahan kohdalta iltalenkillä. Katsasti jo h&m valikoiman ja kamalia rytkyjä ne muutamat äitiystakit mitä tarjottiin...en haluis kyllä maksaa myöskään toista sataa takista, jota ehkä tarvii tän talven lisäks vielä jos/kun hankitaan toinen, mutta eihän se välttämättä edes osu talveen...
Mutta vaihtoehtoja äitiystakeissa ei kyllä oo liikaa, oon huomannu. Mistä sais kivan ulkoilutakin ok hintaan?

Itse ostin äitiystoppatakin kohtuu hintaan tori.fistä, vielä jäin miettimään kyllä että oliskohan pitänyt jo valmiiksi ottaa kokoa isompi. Mutta sekin takki on niin paksu, että ei ihan vielä näillä nolla keleillä kykene käyttämään kun tulee liian kuuma. :D Keväälle sitten ostettava joku vähän kevyempi versio, ja käytettynä meinasin senkin.

Hohoo, kävin nettishoppailemassa äitiystakin! Uutena, olihan se hintava.. Mutta parasta onkin se että takkia voi pitää myös tavallisena versiona, siinä on sellainen jännä vetoketjulisäke jonka voi sitten poistaa kun masu häviää. Toivottavasti on sellainen kun kuvat antoi ymmärtää, muuten kyllä lähteekin palautukseen.

Itseasiassa kattelin kanssa noita takkeja, joissa kaksoisvetskari, eli menis sit normitakkinakin. En vielä lähteny tilaamaan, ei löytyny silmää miellyttävää kappaletta.

Mä oon niin nirso takkien suhteen... :oops: En halua mitään mikä päästää kaiken tuulen ja veden läpi. Pitää olla kunnollinen ulkoilutakki että voi käyttää koirankin kanssa ulkoillessa. Mutta toisaalta en halua maksaa siitä kauheasti kun käyttöaika on niin lyhyt. Mulla on jo nyt toinen lyhyempi takki tosi tiukka vetskarin kohdalta. Onneks pidempi on väljempi mutta se ei oo niin käytännöllinen lenkillä. Ulkoilu housut ei mee enää kiinni. :rolleyes: Ei varmaan mun kriteereillä takkia löydy...

Mulla on esikoisen ajoilta sellainen mammatakki, jossa on se kaksoisvetskari kappale niin voi käyttää sitten normitakkinakin. Öööö...eipä kyllä tullut käytettyä sitä niin, kun malliltaan on kuitenkin vähän hassu ilman mahaa. Mut saa luvan kelvata nyt tämän talven vielä, sitten taidan laittaa myyntiin kirppikselle. Tuossa on huonot taskut, eikä kunnon huppua. Nyt panostaisin niihin ainakin.

Mulla on h&m:n pitkä äitiystalvitakki. Ajaa asiansa, mutta vielä varsinkin näyttää tosi typerältä mahapussin kanssa. Nyt menenkin isolla laskettelutakilla, kun muista loppuneet jo sentit kesken.

Laskettelutakilla pääsin viimeksi muistaakseni 7. tai 8. kuulle asti, milloin tapahtuikin joku megakasvuräjähdys mahan kanssa.

Takaisin