Hankinnat

Mä oon niin nirso takkien suhteen... :oops: En halua mitään mikä päästää kaiken tuulen ja veden läpi. Pitää olla kunnollinen ulkoilutakki että voi käyttää koirankin kanssa ulkoillessa. Mutta toisaalta en halua maksaa siitä kauheasti kun käyttöaika on niin lyhyt. Mulla on jo nyt toinen lyhyempi takki tosi tiukka vetskarin kohdalta. Onneks pidempi on väljempi mutta se ei oo niin käytännöllinen lenkillä. Ulkoilu housut ei mee enää kiinni. :rolleyes: Ei varmaan mun kriteereillä takkia löydy...

Mulla oli normit henkselilliset talvihousut vetska auki vielä edellisenä päivänä ennen synnyttämään lähtöä. Jos on takissa pituutta tarpeeksi, niin voi toimia :D
 
On mulla toppahousuissa henkselit mutta on vähän vielä kuumat näille keleille. :) Tarvis varmaan irtohenkselit ostaa... :rolleyes:
 
En ajatellut kyllä äitiystakkia ostaa. Onneksi talvitakissa on muistaakseni vähän kasvunvaraa. Muuten hiihtelen tuolla kaupungilla sitten takki auki :) Ja elättelen toiveita, että sitten loppuvaiheessa ei tarvita kauhean paksua takkia kun laskettu aika 20.4...
 
Mää en pysty ymmärtämään näitä jotka on sit takki auki. Talvipakkasella. Ja täällä vielä tuuleeki aina nii paljon. Ite jäätysin, hommasin 20€ maksavan äitiystoppatakin ja myyn pois kunhan ei oo tarvetta. Rintatulehdus voi iskeä jo raskausaikana ja kylmä altistaa sille.
 
Mulla menee tavallinen talvitakki juuri ja juuri vielä kiinni. Kaapissa odottamassa äitiystoppatakki. Ei toivoakaan että voisin ulkona liikkua takki auki, nytkin ulkona -9 pakkasta.
 
Mä ostin kans muutama viikko takaperin mammaliikkeestä parka tyylisen takin lisä vetoketjulla. Oli vielä sellainen mistä oon haaveillut jo muutaman vuoden ja näytti tosi kivalta ilman mahaa ja sitä lisä osaa :) hintava vaan.... Onneksi sai edes hieman alennusta ale/-kupongilla :) mutta tuon tyyliset takit ihan normi liikkeissä on ihan saman hintaisia, mutta nyt pystyy hyötymään myös raskaana! :)
 
Mäkään en kuvittele tarkenevani takki auki. :eek: Nytkin oon ihan jäässä kun on niin hirveä tuuli vaikkei pakkasta olekaan kun muutama aste. Löysin käytettynä ihanat korkeavartiset talvikengät. Tämän päivän perusteella on varpaillekin lämpimät. :)
 
Mä tajusin äsken, että en oikeesti tiedä yhtään mitä se vauva tarvii ja kamala itkuparkukohtaus siitä sitten [emoji28] onneks oon yksin kotona. Mut miehelle ostin isänpäivälahjaksi t-paidan ja "äänenvaimennin"-tutin. Seuraavaksi sitten se äitiyspakkaus ja sit ehkä uskallan taas miettiä eteenpäin [emoji51]
 
Ostin jo joku aika sitten äitiystakin, jolla kerrospukeutumalla pitäisi selvitä kevääseen. Muutaman paidan ja housut kans itselle. Jos reilun viikon päästä rakenneultran jälkeen uskaltaisi ostaa vauvallekin jotain. :)
 
En ole vieläkään saanut aikaiseksi hommata MITÄÄN.:facepalm: Ainakin äitiyskamppeille olisi jo huutava tarve, mutta ei.. en vaan saa aikaiseksi tältä väsymykseltäni!:meh: Saapa nähdä intoutuuko tämän päiväisen rakenneultran jälkeen ostoksille, jos sukupuoli selviää... :)
 
En ole vieläkään saanut aikaiseksi hommata MITÄÄN.:facepalm: Ainakin äitiyskamppeille olisi jo huutava tarve, mutta ei.. en vaan saa aikaiseksi tältä väsymykseltäni!:meh: Saapa nähdä intoutuuko tämän päiväisen rakenneultran jälkeen ostoksille, jos sukupuoli selviää... :)

Tsemppiä ultraan, CottonBall. :-)
En mäkään ole hommannut vielä mitään vauvalle, haluan odottaa rakenneultraa. Tai no itseasiassa unisiepparin ostin roikkumaan makkariin, mutta perustelin että se on meille kaikille.

Itselle muutamia äitiysvaatteita löytänyt, koska esim. kaikki omat farkut sai unohtaa jo syyskuussa. Huoh.
 
Sain muuten hyvän vinkin kaverilta joka just saanu vauvan. Et kannattaa hankkia niitä imetysvaatteita hyvin ennakkoon koska sitte tuloo hätä ku nyytti o sylis ja kotona ei oo mitää päälle joka helpottaas "tissitoimia" [emoji23]
 
Me ostettiin eka lelu vauvalle, semmonen pöllö mikä soittaa melodiaa. Soitetaan sitä nyt iltasin pikkuselle :) Muuta ei ookkaan vielä hankittu, odotellaan rakenneultraa ja sitten varmaan alennusmyyntejä. Itselleni hain eilen viidet mammahousut, kahet farkut ja muut mustia, että on kivat jalassa nuo mammafarkut :)
 
Matkarattaat tuli toissapäivänä postissa. Pinkit Gesslein Swiftit. Sit pitää vielä metsästää noihin käyvä kaukalo + jalusta.
Kärryt vaikuttaa varsin päteviltä, mutta oisivat ehkä kuitenkin saaneet mennä pienempään tilaan kasattuna.. mut eipä tuo oo niin justiinsa; kyllä ne farmariin mahtuu silti heittämällä.
 
Sain inspiraation alkaa järjestelemään vaatekomeroita tänään ja samalla siirsin jo sängynaluslaatikoista vauvanvaatteet kaappiin.
A-P-U-A miten pieniä ne on :rolleyes: Kaikkia kokoja näyttäisi olevan ihan riittävästi ja enemmänkin, lahjoina niitä on kertynyt aikas paljon. Sellainen puutos vain näyttäisi olevan kuin pienenpieni ulkopuku! Huhtikuussa voi olla aika viileääkin. Oletteko ajatelleet hankkia alkuun vielä toppapukua vai voisiko pärjätä esim windfleecellä ja kerrospukeutumisella? Vaunussahan ollaan aika hyvin suojassa kyllä ja kaukaloonkin voi laittaa vilttiä päälle.
 
Oon ostan muutamat mamma vaatteet. Tai tilasin eilen kun sai -60% osan vaatteista. Mustikalle en oo vielä hankintoja tehnyt. Anoppi on kyllä ostanut muutamat vaatteet ja kummi jotakin hankkinut. Joulun jälkeen aattelin vaunut hommata ja muuta pientä kun tulee hyvät alet.
 
Takaisin
Top