Nooruska88
Näppärä viestien naputtelija
Tänään tein ekan hankinnan. Löysin semmoset suloiset pienet vauvalle neulotut converset. Aivan ihanat. Ja mikä parasta ne ei maksanut mitään. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äiti tilasi tänään mun pitkäaikaisn haaveen: Vaunut emmaljungalta esikoiselle ei ollut mahdollsita hankkia kun ei täällä puolen maailmaa myydä.. Nyt vaan jännityksellä odotetaan, että kerkiääkö kaikki osat tulla ennen kuin loma Suomessa päättyy! Haha eihän se ole edes vielä alkanut
Kolmen viikon loma tiedossa kun vanhemmat ei tyydy kahden viikon pituiseen Eli mennään juuri uudeksi vuodeksi ja esikoisen kanssa yksin lennän! Tämä on jo neidin neljäs reissu niin menee varmaan saman kaavan mukaan kuin aiemmillakin reissuilla.. Kerran vain ollut mies mukana koneessa meidän kanssa Löysin myös helmikuun mammoista ihanan äidin joka myy äitiyspakkauksensa mulle niin pääsen sitäkin hypistelemään! Tuleeko sun vanhemmat vierailemaan kun vauva tulee?Ihanat äidit! Mullekin äiti oli tänään postittanut joulupaketin missä mukana myös mun Suomeen tilaamia vauvajuttuja. Parasta saada postia kun asuu kaukana kotoa. Ihanaa tulevaa suomen lomaa teille! Onko pitkä reissu tiedossa?
Oi, kuulostaa ihanalta! Meilläkin oli ensin aikomus nyt joulun aikaan lentää Suomeen mutta oon niin varman päälle peluri etten halua enää lentää näillä viikoilla, taustat pikkukeskosten hoitajana lienee tän hysterian taustalla.Kolmen viikon loma tiedossa kun vanhemmat ei tyydy kahden viikon pituiseen ...Löysin myös helmikuun mammoista ihanan äidin joka myy äitiyspakkauksensa mulle niin pääsen sitäkin hypistelemään! Tuleeko sun vanhemmat vierailemaan kun vauva tulee
Mä en taida hankkia etukäteen mitään muuta kuin turvakaukalon.
Kertokaas nyt te kellä jo on lapsia tai muuten tietoa, tarviiko vauvalle kaukaloon lämpöpussin kevääksi? Meinaatteko hankkia, vai tuleeko jo liian kuuma beibille? Huhtikuun puolivälissä kun voi olla vielä kylmä tai sit jo tosi keväinen ilma...