Hankinnat

Eilen vähän innostuin kirpparilla ja ostin pienen lakin ja lapaset :) Aloitin hankinnat tällain ihan pienesti, euron investoinnilla. Tekis mieli ostaa jo paljon muutakin, mutta aina pieni pelko taka-alalla et jos se onkin sit turhaa. Ylihuomenna ultraan, toivottavasti siellä on pienellä kaikki hyvin <3

Oon ihastellu kaikkee ihanaa vauvalle mutta yritän odottaa joulualennuksia :nailbiting::nailbiting: Vaikka periatteessa en tarviste melkein mitään mutta haluan silti :dummy::dummy1::facepalm:

Doomoon imetystyyny ostettu! Tärkein ekaks! Toisiks tärkeimmät on maidonkerääjät ja aventin käsikäyttöinen pumppu. Ne sitten vasta myöhemmin.

Lidlistä vauvan vaatteita haettu. :) Nyt alkaa vaatepuoli pienien kokojen osalta olla kunnossa. :P Tilasin taas lisää mamma vaatteita. Kiva käyttää muitakin housuja kuin kaksia eri... :rolleyes: Ja kiva olis käyttää rintsikoita mistä ei pursua yli...

Jess, eilen näin veljeä + hänen vaimoaan (ja heillä on 2v ja 3kk ikäiset lapset (tyttö ja poika)). Broidi sanoi, että saadaan heiltä vaikka mitä! Tiedän että he ovat hankkineet laatutavaraa ja lähes kaikki uutena! :) *jihuuuu*:happy093

Muutamat pienet vauvanvaatteet hankittu ja vaunuihin makuupussi. Nyt metsästetään pinnasänkyä. Imetystyyny on ommeltu ja odottelee vaunuja sisäänsä.

Hui, vielä en uskalla ostaa mitään! Ehkä olen vähän taikauskoinen, mutta odotan varmaan tuonne rv 20 asti, ennen kuin alan näitä hankintoja miettimään.

Isommat ja kalliimmat ostokset jää kyllä nt-ultran jälkeisiksi. Ja jos nyt sattuisi jotain käymään, niin onneksi vaatteet pääsisi kiertoon veljeni esikoiselle joka syntyy alkuvuodesta.

En oo ostellut vielä mitään vauvalle, en edes ole katsellut vielä mitään. Nt-ultran jälkeen annan itselleni luvan etsiä jotkut mukavat housut, omat ei oo menny enää viikkoihin päälle, kiitos turvotuksen. Oonkin kyllä aina enemmän ollu sukkahousu-mekko-tyyppiä, joten housujen menetys ei haitannu, kun mahdun legginseihin kuitenkin hyvin. Odotan innolla, että tää pöhötys vaihtuu aitoon vauvamasuun ja katson sitten rauhassa miten paljon se kasvaa ja mitä hankintoja tarvii itselle. Vauvalle sitten varmaan enemmän vaatetta ostetaan kun tiedetään sukupuoli, vaunut, turvaistuin ja sänky ensimmäisenä hankintoina kunhan löydetään sopivat kaikin puolin, myös hinnaltaan. :)

Olen seurannut teitä huhtimammoja sivusta pitkään, kun en saanut millään kirjauduttua sisään! Nyt sitten ihmeen kaupalla miehen sähköpostilla onnistuin! Aiempi käyttäjänimikin oli jolla kävin täällä, kun aiemmin olin raskaana.. Täällä nyt rv11+0 (la: 22.4) ja yksivuotias tyttö ennestään :) Tällä kertaa en halua tietää sukupuolta joten ei ole aikomus hankkia paljoa vaatteita.. Mutta uudet rattaat ja sängyn viereen sellainen yhden jalan varassa keikkuva kehto jonka pystyy tavallaan vetämään vaikka sängyn päälle olis tarkoitus hankkia, kun neiti nukkuu keskellä ja ei varmaan mitään aikomusta siirtyä omaan sänkyyn :angelic:

Vauvan vaatteita, leluja ja kirjoja olen ostanut/tuleva mummu on hommannut.. ehkä ne isommat (vaunut, pinnasänky ym) sitten nt-ultran jälkeen. Itselleni en ole mammavaatteita vielä hommannut kun turvotus on ollut melko pientä ja normaalit vaatteet ovat mahtuneet hyvin päälle.

Mulla ei oo muuta kun mammafarkkuja, ja yks paita!
Doppleri löytyy myös, ja bolan hommasin kun oli hyvässä alessa. Niin ja löllyräliivit, ai että ne tuntuu hyviltä päällä kun tissit on niin älyttömän kipeet!
Vauvalle ei oo muuta kun mitä oon saanu siskolta tuliaisiks, rakenneultran jälkeen vasta rupeen hommailemaan vauvalle juttuja.
Ensimmäinen lapsi niin täytyy hommata kaiiikki vaunuista pinnikseen! Onneks tässä on vielä aikaa! :happy:

Täällähän oli muutama muukin joilla esikoinen 2,5v kun vauva syntyy? Ootteko aikonut hankkia tuplarattaat? Musta se tuntuu turhalta, mut en oo varma. Mietin et ostais seisomalaudan ja vauvalle kantorepun. Jos niillä pärjäis + noilla yhdistelmävaunuilla jotka meillä on.

Meil tulee kans tuo 2.5 v ikäeroa ja ei meinata hankkia. Just seisontalaudalla ja kantorepulla ajatellaan pärjätä. Ja on meil ens alkuun sit matkarattaat joissa isompaa voi tarvittaessa kuskailla kun pieni on vaunuissa.

Me saadaan onneksi miehen siskolta rattaat ja ainakin vaatteita, niin ei tarvi ihan kaikkea itse ostaa :) Mutta ehkä ekan ultran jälkeen alan kirppiksiä kierrellä

En oo vieläkään jaksanu raahautua äitiysostoksille, luulen, että menee kohta nettishoppailuks, mutta en lähtis housuja silti netin kautta tilaamaan, kun on ihan outo ja uus vaate. Täytyis ensin päästä kokeilemaan päälle, tykkäänkö edes pitää sellasia. Strechhameilla ja mekoilla mennään toistaiseksi.

Meillä toinen tulossa ja esikoisen tavarat on tallessa, paljoonkaan ei siis varsinaisesti ole tarvetta. Tälle kierrokselle ostan kuitenkin imetystyynyn ja sähkökäyttöisen rintapumpun, sen verta raivostutti sillä käsikäyttösellä pumppaaminen. Myös videoitkuhälytin olis kiva...Ja haluisin kyllä uudet vaunut, juurinkin bugaboot mutta ei kyllä ole rahaa laittaa sellaista summaa niihin, vasinkin kun yhdet vaunut on jo.

Tekis mieli jo ostaa pikkuisia vaatteita mutta oon tähän asti vielä hillinnyt itseni. Esikoisen vauva-ajan vaatteita oon jo ihastellu <3 Niistä en tosin säästänyt kuin omat suosikit, joten ihan hyvällä omatunnolla voin kyllä seuraavalle ostaa uusiakin :)

Me käytiin ostamassa heti nt-ultran jälkeen pikkuinen unipupu vauvalle :Heartred Vaatteita yms. en ole vielä ostanut, ehkä sitten rakenneultran jälkeen...

Takaisin