Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä ootte löytäny imetysliivejä rintaville? H&M myy kovin pieniä rinnanympäriltä. Onko muuten joku ihana tehny tai tekiskö sellasen listan, mitä olis hyvä hankkia kotiin vauvalle ja oikeestaan sairaalakassilistakin olis kiva lukea, jos joku on sellaisen raapustanut. Vaikka sellanenkin on henkilökohtanen, kukin ottaa mitä haluaa... mutta silti. Itselle toinen tulossa ja nyt muka pää lyö tyhjää. Oon ihan varma et jotain oleellista unohtuu. Vaikkei se nyt mikään muailmanloppu sekään ole, kun kaupat on aina auki. Iskeny vaan tällanen pesänrakennusvietti.
Liiveiksi suosittelen lämpimästi näitä: Ovat tosi mukavat päällä ja monen muunkin kuin minun tykkäämät :) Myydään joissakin eri lastentarvikekaupoissa Suomessa, missä pääsee kokeileen (esim. Bebes). Saa myös useammassa värissä. Halvemmalla saa tilattua tästä brittikaupasta. Tuo kokotaulukko auttaa valinnassa.
Ostin noita kolmet esikoisen raskausaikana ja sen jälkeen en oo muita käyttänytkään :) Eli jotain 3,5 vuoteen.. Äsken laitoin kahet uudet tilaukseen.
Hei oletko tilannut tuolta nursingbra-shopista?
Luotettavat sivut? Kuinka maksoit?
Ja auttakkee hölömöä, mikä tuo £ on valuuttana? :D Eli paljonko ois euroissa 29£ (sis. Toimituksen)?
Joo tilasin sieltä juuri ja muutkin on tilanneet. Hinnaksi tuli mulla 33€ toimituksineen per liivit. Eli suurinpiirtein sitä luokkaa. Maksoin paypalilla.