Hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuo uudet kuivausrummut joissa on joku lämpöpumpputekniikka, eivät niinkään pölyytä eivätkä lämmitä huoneilmaa. Niistä pitää vaan imuroida se joku suodatin säännöllisesti (eli ei pestä niinkuin vanhemmissa koneissa). Vievät vähemmän virtaakin.
Mutta joo, minäki tykkään ripustella pyykkiä mutta en sit jaksais viikata sitä kaappeihin... Onneks koululaisille voi jo käydä kippaamassa vaatekasan sängylle ja "viikkaavat" itse...

Mites teil on vauvan pyllypyyhkeet? Käytätteks harsoi vai onko iha pikkupyyhkeitä?

Meillä pikkupyyhkeitä sitä varten, mun mielestä toimii kuivaukseen paljon paremmin.. Jos sitä siis meinasit. :)

Nuo uudet kuivausrummut joissa on joku lämpöpumpputekniikka, eivät niinkään pölyytä eivätkä lämmitä huoneilmaa. Niistä pitää vaan imuroida se joku suodatin säännöllisesti (eli ei pestä niinkuin vanhemmissa koneissa). Vievät vähemmän virtaakin.
Mutta joo, minäki tykkään ripustella pyykkiä mutta en sit jaksais viikata sitä kaappeihin... Onneks koululaisille voi jo käydä kippaamassa vaatekasan sängylle ja "viikkaavat" itse...
:D Mulla sama: pesen kyllä (=kone pesee :P) pyykkiä mielelläni ja laitan kuivumaankin. Kuhan joku sitte viikkais.. Eli minä:P

Pyllypyyhkeinä ihan Ikean pikkupyyhkeitä sieltä vauvojen puolelta. Olleet toimivia.

Meillä pikkupyyhkeitä sitä varten, mun mielestä toimii kuivaukseen paljon paremmin.. Jos sitä siis meinasit. :)

Joo sitä tarkotin. Meillä on 3kpl tollasii ihanan pehmeit käsipyyhkeit mitkä vois kyl ottaa vauvalle pyllypyyhkeiks mut niit sais varmaa olla muutama enemmä mut mistähä löytys tollasii pehmeit pyyhkeit.

Meillä oli just semmonen rumpu mistä kaikki poistoilma meni sen suodattimen läpi, mut kuitenkin niin karvalakkimalli, että lämmitti huoneilmaa. Sähköä tais karkeasti viedä 4x pesun verran. Laskeskelin sitä sillon, että täysin turha vehje kun ilmasiks saa pyykit narulle kuivumaan ja tavallaan 2kk sähköt saa ilmasiks ilman rumpua :D Siis kun vertaa siihen mitä koneellinen kuivaaminen vie vuodessa...

Ikean pikkupyyhkeitä meilläki käytettiin esikoisen kanssa. Meillä niitä on joku kymmenisen kappaletta. Oli halpoja ja mielestäni pehmeitäki.

normikäsi/kylpypyyhkeisiin pyllyt lapsilla kuivattu :happy:
toki niitä pyyhkeitä ei ole käytetty samaan aikaan sitten suihku tai käsipyyhkeinä :wacky:

Meillä kans ollut nuita Ikean pikkupyyhkeitä pyllypyyhkeinä osa siitä 10 kpl paketista, loput pyyhkeet oli puklulappuina kun imivät puklut harsoja paremmin.:grin

Mä oon suuri kuivausrummun ystävä! Pyykin viikkaamisessa on mulle ihan tarpeeksi hommaa, joten en todellakaan ala ripustaa sukkia ym telineisiin :D viekööt sähköä vaikka kuinka, se on sen arvoista!!

Mäkin ajattelin ostaa Ikean pikkupyyhkeitä vauvaa varten!

Takaisin