Monsterii
Jostain jotain jo tietävä
Meillä on suunnitelmissa ostella kaikki just käytettynä. :) Vaunut saadaan halvalla miehen siskon parhaalta kaverilta, niinkuin myös pinnasänky.
Yhtään äitiysvaatetta en vielä oo ostanut, kun ei oo tuntunut tarpeelliselta, (masu kasvanut ihanihan pikkuisen, oon rv 16+3) pärjään vielä kollareilla ihan hyvin. Mutta kyllä niitäkin on varmaan pakko kohta ostaa. :D Talvitakin ostaminen hirvittää, koska uskoisin että ovat kalliita, jopa käytettyinä, ja sitten sitä käytetään vaan vähän aikaa..
Vaatteita ajattelin mennä katsastamaan kirppikseltä sitkun rakenneultrassa 11.01 selviää onko pikkuinen tyttö vai poika. <3
En vaan malttaisi odottaa.
Yhtään äitiysvaatetta en vielä oo ostanut, kun ei oo tuntunut tarpeelliselta, (masu kasvanut ihanihan pikkuisen, oon rv 16+3) pärjään vielä kollareilla ihan hyvin. Mutta kyllä niitäkin on varmaan pakko kohta ostaa. :D Talvitakin ostaminen hirvittää, koska uskoisin että ovat kalliita, jopa käytettyinä, ja sitten sitä käytetään vaan vähän aikaa..
Vaatteita ajattelin mennä katsastamaan kirppikseltä sitkun rakenneultrassa 11.01 selviää onko pikkuinen tyttö vai poika. <3
En vaan malttaisi odottaa.
Mut Pivo sovelluksen kautta sai -20% alennuksen, mikä oli ihan kiva. :)

Tähän tuppukylään oli palannut H&M:n mama-mallisto... Pienenä toki, mutta kuitenkin. Arvatkaa vaan oliko niitä isoimpia kokoja? No joo ei ollut. Katselen tilannetta hetken, ja jos ei parane menen ainoissa risaisissa housuissani kysymään olisiko mitenkään mahdollista saada tilattua niitä isompiakin kokoja... Kyllähän legginssit ja collegehousut venyy jonkin verran, mutta en viitsisi XL kokoisena ostaa M kokoa. Netissäkin oli loppu kun viimeksi katsoin.
Käytettynä minäkin olin ajatellut ostaa vaunut, mutta kun nyt sattui uusistakin hyvä tarjous niin mikä ettei. Lisäksi sain kaverilta kaksi kassillista äitiysvaatteita ja kaksi kassillista kestovaippoja, eipä tarvitse niitäkään nyt metsästellä mistään..
Sama kaveri lupasi antaa vielä vauvanvaatteitakin kun jäävät heiltä pieniksi.