Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti matkarattaista tulee paremmat kuin uudet :) Meillä on kans ne gracon matkarattaat. On kiva tökätä se auton koppa vaan siihen kii ja menoks. Nyt vaan tartteis ruveta kattoon uutta turvaistuinta pikkuhuljaa ja siis kertokaa pölijälle että millon lapsi voi istua jo naama meno suuntaan? Myös syöttötuolia etsitään ja kallistun ehkä treppyyn.

Meillä on omat tilit mutta laskut maksaa aina se kummalla on enemmän pätäkkää ja sitte loppuja jaellaan sen mukaan kun tarvii. Minä olen meidän perheessä se kellä on reikä lompsassa mutta saa se tuo mieskin välillä ihme kohtauksia ja on ostamassa ties mitä :rolleyes: toukokuun jälkeen syyään sitten kynsiä ja eletään jääkaapin lampun valosta kun vanhempainraha hanat lyödään kiinni. Saas nähdä kauanko pystyy kituuttaan ja joutuu lähteen töihin. Aluksi kyllä haluaisin tehdä lyhempää päivää mutta saa nähdä sopiiko.

Istuimesta riippuen vissiin 9 kk alkaen saa istua naama menosuuntaan. Se on kyllä kun kaikenlaista sais tässä istumiseen siirtyessä hommailla. Meidänkin pitäis vielä matkarattaat hommata. Tarviis sellaset oikeesti näppärät ja pieneen tilaan menevät. Torista kun kattelin niin monet näytti aika monimutkaisilta ja tilaa vieviltä. Kertokaa millaisia rattaita teillä on.

Meillä on kans ne gracon matkarattaat mihin saa kopan kiinni. Menee näppärästi kasaan eikä vie tilaa takakontista :)

meillä on kans gracot.:) ja mikä parasta niin se kangas on semmosta jotain mitälie nukkaa niin ne ei oo liukkaat,tyttökii pysyy kyydissä eikä valu:)

Meillä Oran Jovit ja on kyl näppärät, ketterät ja vie nii vähä tilaa. Meillä ihan kaikuu autossa, kun ei yhdistelmät enää vie tilaa. :D
Meidän poikahan istuu jo nyt naama menosuuntaan. Seuraavan koon istuinta ei vaan saanut family fixiin selkä menosuuntaan ja ehkä iha hyvä niin. Poika viihtyy selvästi paljon paremmin nykyisin autossa, kun näkee ympärilleen.

Rupesin miettiin et ton turvakaukalon jälkeen ei varmaan tarvi tuota telakkaa...? (pitää äkkiä tehdä äkkiä se toinen niin menee tuo vanha turvakaukalo toiselle lapselle ;) ) Kaippa ton jätkän jo kantaa autoon isompaan istuimeen... Tarvii varmaan mennä Poriin kattoon turvaistuimia et pääsee vähä vertaileen, hypisteleen ja ihailee.. :) nii ja pääsee tää mamma vähä isompaa cityyn.. :)

Meillähän meni kolarissa se entinen telakka. Nyt on family fix-telakka ja siihen meni koppa ja siihen meni myös toi uusi istuin.

Kiesus, ku kuvittelin näkeväni omiani tässä koneella. Jokin liikkui tuossa sivusilmällä. Nii kato, USB-johtojan se minua lurkki tuosta näytön takaa. Pikkuhiljaa tuli enemmän esille kunne kaatui tuohon koneen viereen. :D (Mä siis heitän johdot aina tohon koneen taakse. Poissa silmistä= siisti pöytä) :D

Meil on kans yhdistelmät.. mut on niin iso se ratasosuus, ettei toi vielä siinä voi olla. Noita joveja pystyy väh säätään ja niissä istuu paljon mukavammin. Ens talvena varmasti yhdistelmien rattaat on sopivammat.

on noi matkarattaat kätsyt,meilläkii sairaalanreissulla mukana.paremmin mahtu kyytii mitä yhdistelmät ois mahtunu.kesällä helpompi ottaa kaupunkireissulle mukaa,etenkii jos ei kävele kaupunkii.pitkällä kävelymatkalla ne ei oo hyvät.

vähälle käytölle meilläkii ne matkikset jää,etenkii jos ei päästä maalle muuttamaa ni mä kuitenkii kävelen kaupungille ym.

Meillä pärjättiin esikoisen kanssa hyvin pelkillä yhdistelmillä. :) Meillä sai yhdistelmän vaunurunkoon kaukalon kiinni adaptereilla. Joskus käytettiin sit sillä tavalla niitä kauppareissulla tai kaupungilla. Mutta meillä meni vaunukoppa varmaan vähän pidempään kuin monella muulla, on vähän pidemmälti tilaa tuossa kopassa. Nyt vaan taitaa nuo yhdistelmät lähteä ratasosan kanssa mummolakäyttöön, kun taitavat meilläkin kaivata kunnon painepesua. Siellähän nuo saa hoidettua.

pirulautsi,eipäs se miekkonen oo vielä ostanu tytsylle sitä kiikkuhässäkkää..mikähän niissä mahtaa olla painoraja?

no sitte me voidaa se ihan huoletta hommata.mies tietenkii toivoo et mä oisin jo unohtanu koko asian.saa nähä muistaako se ite huomenna naistenpäivää...

Mä kyllämokotan koko illan jos mies ei oo mua ja esikoista muistanu naistenpäivän kunniaks millää kun töistä tulee. sietäs pysähtyvän jotain pientä edes hakemassa meille.. eilen vielä ruokapöydässä sanoin kovaa äänee "huomenna on muuten naistenpäivä", että winkwink :wink

Minä en ees muistanu koko akkain päivää. Mies kysyi eilen, et onkos se perjantaina vai lauantaina. Joo, älä kuule multa kysy, ku ei mitää käryy.

Takaisin