Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Artsi!

Jaa niin nythän on naistenpäivä. Silläköhän se mies lähtikin koko viikonlopuks työkeikalle turkuun :rolleyes: Eipä siis ollut odotettavissa mitään siltä suunnalta. No äitini oli kuitenkin käymässä ja isä oli antanut rahaa, että saadaan käydä ravintolassa syömässä, niin käytiimpä sitten ja oikein viinilasilliset lounaalla juotiin :)

Artsi kiittää :grin Jännä kyllä kun liikenneturvan sivuilla sanotaan että lapsen olisi turvallisinta istua selkä menosuuntaan kolmen vuoden ikään asti mutta aika vähän löytyy löytyy istuimia selkä menosuuntaan o_O

Niinhän ne sanoo ja sanokoot. Ei se oo loppu peleis kovinkaan paljon turvallisempaa.. sieltä ku jysähtää rekka perään, nii enpä sit tiiä, oisko hienompaa olla selkä menosuuntaan vai ei... me ainakin pidetään niin pitkät turvavälit, ettei nokkakolarin mahis oo suuri. Poika kulki tietenkin selkä menosuuntaan kopassa, mut jätkä kasvoi nii vauhdilla ulos, et ei auttanu ku ostaa uusi istuin. Ja se ny vaa on kasvot menosuuntaan. Meidän istuin on saanut tosi hyvät kolaritestitulokset, joten eiköhän ipana oo turvassa. :)

Mä oon myös vähän sitä mieltä, että eiköhän suomessa myydä vain turvallisia istuimia :)

Minäkin uskon, että mikä tahansa istuin pitää lapsen paikallaan ja sit jos tosi paha kolari sattuu niin ei se istuinkaan sitä pelasta. Meilläkin on kasvot menosuuntaan istuin turvapalkilla ja sillä hyvä :)

tänään tehtii miehenkaa diili et sen ei tarvi ostaa tytsyl sitä hyppykiikkua jos se ostaa ne muumihousut:).nyt sit vaa oottamaa perjantaita et se ostaa ne.

Toi hyppykiikku on meillä ihan ykkönen! :) Saatiin kaverilta käytettynä. Tyttö on ihan innoissaan ja kiljuu ja hihkuu ni että korvissa soi. Pelataan jalkapalloa siinä samalla. Nyt sit kyllä aina hyppis kun vaan seisomaan nostetaan sylissä =)

taitaa jäähä muumihousut saamatta jos ostetaa se syöttötuoli.tänään ois taas sittarin reissu eessä,pakko yrittää kiertää vauvan vaatehylly.

Onko kellään kokemusta matkasyöttötuoleista? Onko parempi semmonen kankainen (sicksack?) vai sellanen pöytään kiinnitettävä?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muksujen serkulla oli aikoinaa sellain pöytään kiinnitettävä ja esikoisen ollessa pieni käytti sitä siellä kyläillessä ja toimi hyvin. Mun mielestä tosi kätsy ja turvallisen oloinen.

mä kävin ostamassa sen emma-syöttötuolin ja osasin jopa kasata sen.ainut nega asia tossa on et sitä jalkatasoa ei voi nostaa ihan ylös ku toi metallikepukka tulee tohon etee.eli vielä pitää oottaa et tytsy kasvaa tai sitte laittaa paksu kirja jalkojen alle.

Minäkin mietin sitä pöytään kiinnitettävää mummulaan mutta mummu sanoi että mahtuu sinne ihan oikeakin syöttötuoli :) Löytyikö Jäde marketista se emma-tuoli? Oliko minkä hintanen? Mekin vissiin hommataan se emman tuoli.

Aateltiin ostaa Sack´n Seat kangas "syöttötuolin". Kätevä pitää mukana, eikä vie tilaa. Ei tartte molempiin mummoloihin sit omaa ostaa, kun voi tuota kulettaa mukana. :)

Me tarvitaan kans kyläily reissuja varten ja mökille tuota matkasyöttistä. Jos löydän sen kankaisen niin taidan ostaa sen.. Mä oon kans nähny niitä pöytään kiinnitettäviä ja mun mielestä ne toimii aivan hyvin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mummulassa meillä on vanha ihan tavallinen syöttötuoli ja Mummilassa on taas ikeasta ostettu kassan taitettava syöttötuoli. Ollaan kyllä selvitty siis ilman matkasyöttiksiäkin :)

Meidän onneksi on tuolit myös molemmissa mummuloissa.. ei tarvi pohtia matkaistuinta. Kyläpaikoissa ollaan selvitty ilmankin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

keksin sitte toisenlaisen kiinnitys systeemin sille syöttiksen haararemmille ni sai nostettua sit jalkatasoo ylemmäs,hyvä mä,jeejee. mieskii myönti et tää uus syöttis on parempi ku se vanha.ihme että myönti,sekun on aina periaatteessakii eri mieltä ja aina muka oikeessa.

Takaisin