Hankinnat vauvalle

mitenhän paljon ne emmaljungan scooterit eroo yhdistelmistä?meinasin että kannattaako vaihtaa?kellään kokemuksia??
 
Hankinnat taaperolle :grin Me käytiin tänään pyöräliikkeessä ostamassa isommalle tytölle pyöräilykypärä, kun hän on juuri saamassa postista potkupyörän. Saa sitten turvallisesti harjoitella, kun on hyvä ja laadukas kypärä. Sitten tehtiin samassa liikkeessä oikein jymylöytö pienemmälle.....nimittäin taaperoiden potkupyörä! Siinä on iso satula ja eteenpäin potkutellaan. Sekä edessä että takana kaksi pyörää ja varsinkin takana ne on aika kaukana toisistaan. Tyttö ajeli sen kanssa pitkät pätkät pyöräliikkeessä eikä se kertaakaan edes meinannut mennä nurin.

Meillä on myös semmoinen muovinen ajettava auto ja Plaston mopo ulkoleikeissä....ne ovat kuitenkin molemmat omalla tavalla kiikkeriä noin pienelle. Tämä menopeli kuitenkin tuntuu olevan tukevampi, illalla käydään testillä miten se toimii ulkona :p Pikkusisko sai myös kypärän kaupasta itselleen :) Tuli vähän kallis kypäränhaku reissu.....
 
Meillä poitsu potkuttelee sillä plaston mopollakin. :) Tosin välillä mieluummin istuu lattialla ja heiluttelee sitä käsillään ja pärisee. Ei osaa itse kiivetä siihen, mut kun laittaa nii kyl hiffaa meiningin. :D

Ostin eilen sit ison kasan uusia vaatteita pojalle. Kesän aikana jääny moni vaate ja housut pieneksi. Siirryin jo "isojen poikien" vaatteisiin, eli ei enää bodyja.. vaik ne ois kätsympiä ehkä.
 
Se Plaston mopo on näin pienellä oiva peli sisäkäytössä, mutta mun mielestä se ei vielä oikein toimi ainakaan meidän tytöllä ulkokäytössä kun maaperä on niin paljon epätasaisempaa. Mutta isompi tyttö sillä edelleenkin ajelee mielellään :)
 
Tyynellä kans on se plaston mopo, ja menee siihen ite ja tulee ite poiskii. Ainoo mikä vielä on hukassa niin se tasapotku-liike, joten Tyyne seisoo ja kävelee sen mopon kyydissä eikä istu ja työnnä jaloillaan :laughing005 On aika hauskannäköstä menoa. Ja hyvin on pihassa sillä kulkenu, sisäl se oli ekat kaks päivää, mut sisäl on liian vähän tilaa.
 
Mä en ole sitä plastoa kovin montaa kertaa tytölle antanut ulkona, mutta ehkä me sitä nyt ruvetaan enempi testaamaan kun on näin positiivisia käyttäjäkokemuksia :) Meillä on sellainen maasturi sisällä missä on tosi leveä pyörien väli edessä ja takana ja sen kanssa annan huristella jo ihan itsekseen kun se ei pääse keikkaamaan ja tyttö osaa jo kiivetä pois ja potkutella eteenpäin. Myös tässä uudessa menopelissä on leveämpi pyöräväli kuin plastossa ja kaksi pyörää edessä ja takana. Tuolla ulkona en kummankaan anna mennä vielä omin nokkinensa kun meillä viistää tie alaspäin ja siinä saattaa sitten tulla äkkilähtö!
 
Tää ei nyt hankinta ole, mut mä oon nyt tässä tuunannu sitä Brion taaperokärryä. Siitä tuli tosi kivan näkönen, kun maalaili sitä. Vielä täytyy antaa kuivua semmonen pari päivää ja voi laittaa ne sisustustarrat kiinni siihen. Oon erittäin tyytyväinen, eikä oo se perus mitä kaikilta löytyy kotoa. :wink

Seuraava projekti oliskin sitten toi hoitopöytä. Siihen tarvis ostaa uudet kiskot ja vetimet + maalailla sitä. Niin ja ottaa siitä irti toi hoitopöytä.
 
Oltiin tänään pitkästä aikaa pyörähtämässä kaupungilla ostoksilla. Isäntä sai takin, mä kengät ja tytöille ostettiin Sorellin talvipopot. Oli meinaa hiukka söpöt noi pikku typyjen kengät :bunny Esikoinen halusi luonnollisesti vaaleanpunaiset (hänen mielestään muuta väriä ei ole olemassakaan :whacky011 ) ja pienempi sai violetit. Uskon että tullaan olemaan tyytyväisiä hankintoihin koska kengissä on koko alaosa vedenpitävä ja niissä on ainakin luvattu että pitävät jalat lämpiminä tosi kovillakin pakkasilla. Meillä on miehen kanssa molemmilla Sorellin talvikengät ja ne on ihan huippulämpimät.
 
Mä kävin tänään ostamassa esikoiselle Maxi Cosin Rodifix turvaistuimen ja pikkusisko saa sitten Maxi Cosin Toby istuimen jota isosisko on käyttänyt. Olen suosinut merkkiä, koska ollaan oltu siihen kaikin puolin tyytyväisiä turvakaukalon ostosta asti ja lisäksi se on melkein ainut merkki jota saa hiekan värisellä kankaalla. Meillä kun on vaalea koira, joka tykkää matkustamisesta ja josta lähtee paljon karvaa, niin tämä on meille helppo väri :)

On varmaan pikkuisellakin nyt kiva matkustaa, kun näkee vähän enemmän maisemia autoillessa :p Tänään ei vielä pääse testaamaan istuinta kun suoritin siihen oikein perusteellisen pesun mutta ehkä huomenna sitten!
 
Takaisin
Top