Tinka86
Puuhakas puhuja
Toivottavasti matkarattaista tulee paremmat kuin uudet :) Meillä on kans ne gracon matkarattaat. On kiva tökätä se auton koppa vaan siihen kii ja menoks. Nyt vaan tartteis ruveta kattoon uutta turvaistuinta pikkuhuljaa ja siis kertokaa pölijälle että millon lapsi voi istua jo naama meno suuntaan? Myös syöttötuolia etsitään ja kallistun ehkä treppyyn.
Meillä on omat tilit mutta laskut maksaa aina se kummalla on enemmän pätäkkää ja sitte loppuja jaellaan sen mukaan kun tarvii. Minä olen meidän perheessä se kellä on reikä lompsassa mutta saa se tuo mieskin välillä ihme kohtauksia ja on ostamassa ties mitä
toukokuun jälkeen syyään sitten kynsiä ja eletään jääkaapin lampun valosta kun vanhempainraha hanat lyödään kiinni. Saas nähdä kauanko pystyy kituuttaan ja joutuu lähteen töihin. Aluksi kyllä haluaisin tehdä lyhempää päivää mutta saa nähdä sopiiko.
Meillä on omat tilit mutta laskut maksaa aina se kummalla on enemmän pätäkkää ja sitte loppuja jaellaan sen mukaan kun tarvii. Minä olen meidän perheessä se kellä on reikä lompsassa mutta saa se tuo mieskin välillä ihme kohtauksia ja on ostamassa ties mitä