Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on Tiny love and play pimputus mattoja 2, ostin kirppikseltä..ja rakastaa katsella ja kuunnella ja repiä vilkkuvia kukkia niistä,hyvä ostos.Purin sen ja pesin 60asteessa,kuin uusi :D
On vaan pikkusen hermoja repivä toi pimputus...

Meil ois Tiny Loven puuhamatto, mis kuuluis olla kans joku pimputusjuttu; mut käytettynä ku ostin ni sitä ei sit siinä enää ollu :sad001

Tuol fb:s sanoinkii et toi uus musiikkimatto soi nyt herkeämättä tos lattial, molemmat likat tykästy siihen :)

Nappo: mä olen kanssa tykännyt niistä vaunuista tosi paljon. Ne on todella kätevät täällä maalla, lumihangessa ja hiekkateillä.

meillä vaan hajos tuo kuomun kiinnitys osa runkoon toiselta puolelta ja ny patentoin sen nippusiteellä kii :DD täytyy lähtee viemään niitä oran tehtaalle huoltoon :D

Äääh, mä en nyt löydä mistää sitä haluamaani lelua! :sad001 Mikähän ois kiva lelu? Mistä teijän mukelot tykkää.. En välttis halua tuollaisia pimputtelevia mattoja, meil on ihan yllinkylliks noita soivia leluja. Mutta jonkun lelun mä tahdon ostaa 6kk kunniaks :) Harmittaa, ku ne lamazen lelut on kauheen kalliit. Yhtä koiraa pyörittelin missä oli värinää ja tärinää ja ynnä muuta mut sit hinta oli 29.90. Äh, jos max 20e. Jos vähempi ni parempi :)

Meidän vauvelille pitää hankkia joku aktivoiva lelu, täytyy vähän pohtia sopivaa. Inhoan kaikkea muovikrääsää, mutta ehkäpä joku soiva tai ääntelevä vois olla paikallaan. Meillä on lähinnä sellaisia vedettäviä soittoleluja.

meillä on semmonen soiva/vilkkuva kännykkä.makso 25euroo.sekii tosin soi hiljaa,onkohan siinäkii volume jossain pattereiden luona??täytynee kattoo.

meillä tykätään sellasesta MAM(?) puru tutista :D siinä on kaikki pinnat purtavia ja sitä se ny tykkää järsiä niin et kuola lentää :D toinen lelu mikä on kiva niin anoppi oli ostanu sellasen soivan toukan jossa valot välkkyy musiikin tahtiin :D

Ainiin latasin tabletille sellasen sovelluksen mis on eri soittimia.. sitäkin se innoissaan hakkaa :D täytyy vaan pistää rättiä leuan alle ettei oo kovin kuolanen tabi sen pimputtelun jälkeen :DD

Mistä sä oot @sukki sen koirapianon ostanu? Se vois kyllä olla kans aika kiva.. Tiedän siis kyllä mitä tarkoitat, olen nähnyt :)

Onko teillä muilla muuten vaikeuksia vastustaa joitain tiettyjä vauvajuttuja? Tai lasten ylipäätään? :D Itse olen "hurahtanut" Småfolkin lastenvaatteisiin, heillä on vaan niin paljon ihania kuoseja. Ei meillä niitä silti kamalasti ole, koska ovat melko tyyriitä, mutta silloin tällöin on kiva saada ostettua tytölle jotain Småfolkia. Lahjoiksi usein ostan, mutta joskus kyllä muutenkin. Tietysti alet kyttään tarkasti. ;) Olen kuitenkin oppinut nyt ostamaan myös käytettynä lasten vaatteita esim. Huuto.netistä, juu, myös sitä Småfolkia, mutta jotain tietysti haluaa uutenakin. On paljon helpompi olla ostamatta itselle mitään kivaa, mutta lapsille... Ei silti, en ole yli varojemme ostellut lapsillekaan, eli missään ahdingossa ei olla, vaikka äiskä joskus jotain lapsille sattuu tilaamaan.

Joo, olen hurahtanut! Voisin ostaa kaikkee aina kaks... onneks sentään vähän rahtunen järkeä, ettei ihan hupsuna ostele. :D

Mä en millään haluis luopua noist pieneks jääneistä vauvanvaatteista. Sitä vaan aattelee et säästää seuraavalle. Osa kumminkin pakko laittaa kiertoo ku ei oo tilaa kaikkea säästellä, ja mä tiedän et sit ku seuraava vauva tulee niin niitä vaatteita taas tulee isot kasat. Kaikki sukulaiset tuo, ja on jotain pakko itekin ostaa :) Mut silti, eniten oon ihastunu ihan pikkuvauvojen vaatteisiin ja harmittaa ku ne menee niin vähän aikaa... Mitään tiettyä merkkiä mul ei oo mikä menis yli muiden. Mut kankaissa en tykkää fleesestä, velourista ja sellaset kankaat mis on suurimmaks osaks tekokuituja. Ja se ärsyttää/harmittaa et jotku sukulaiset sellasia meille tuo, niis on ihania kuoseja, mut en kuitenkaan pysty niitä Tyynelle pukemaan. Ja usein ne on vielä niin lämpimiä et sikskää ei voi laittaa niitä Tyynelle. Meil ku on tääl sisäl niin lämmin jo muutenkin. Oon mä paria velourmekkoa yrittäny pitää Tyynellä, mut itkuha sil on aina tullu ku on ollu liian kuuma:sad001 Ja ku ne on sellasia liivimekkotyylisiä niin pakko laittaa bodyä alle ettei käsille tuu kylmä, mut sit keskivartalo paahtuu.

mä en tykkää pistää tytölle ylipäätää minkäänlaisia hameita tai mekkoja.mut pakkohan niitäkii on joskus sille laittaa.

Mä saattaisin olla vielä hupsumpi, jos mulla ois tyttö... kyllä ois mekkoa. Mulla on muutama oma vauvamekko tallessa, joita oon pitäny.. ois ihan älykivaa pukea omat vauvavaatteet omalle tytölle. Mut ihan tarpeeks hupsu oon jo ton pojan kanssa.. ostin yhdet reteet housut sille, joissa toisessa lahkeessa on pieni paloauto. Ne on niiiiiiiiiiiiiiin söpöt pienen miehen pökät. Ai että! :D

Me saatiin joululahjaksi pojalle kahdet sellaset ihanat housut, joissa on henkselit :) Toiset on sellaset ruudulliset missä on nahkaset läpyskät polvien kohdalla ja toiset on sellaset hiekan väriset.
Pitäisi varmaan alkaa enemmän kyläilemään jossain, että noita pukisi päällä. Kotona kun tulee käytettyä kolitseja ja puolipotkareita eikä niitä hienoja vaatteita ole täällä näkemässä kuin minä :)
Liikaa on ihania vaatteita jäänyt pieneksi joita on korkeintaan kerran tullut käytettyä...

Takaisin