Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saattaa kolmannen pojan jälkeen tulla ajatus, et josko vielä se tyttö iltatähtöseksi. Sit tulee neljäs poika.. :D hehehhe.. jospa ne mun pojat sit aikanaan tekee mulle lapsenlapsia ja paljon tyttöjä... :D

Vähän asian vierestä, mut musta ois ihana, jos ois elossa monta sukupolvea yhtä aikaa. Ikävä kyllä mun omat isovanhemmat on jo kuollu ja luultavasti ei omatkaan vanhemmat enää oo näkemässä mun pienen vauvoja. Toivoahan aina toki voi :) miehllä on vielä vaari elossa. Ihan mahti tyyppi :)

Mun isovanhemmat on ukkia lukuunottamatta hengissä. Ja toivottavasti pysyvät vielä pitkään, sillä elokuussa kierretään Suomea lappia myöten ja käydään mun papan ja mummun luona roviksella asti. Pitää ottaa kuvia pojasta isoisovanhempien sylissä, niin jää muistoja. :)

Mul on ihan hirvee poikavauvakuume, mieski toivois poikaa seuraavaks, et sais jonkun "järkevän tänne akkalauman keskelle" :grin Mut silti se meinaa et ei sielt tuu ku tyttöjä hänen kiusakseen. Toisaalta mies jaksaa muistaa aina kuinka ne suuret rakastajat tekee vaan tyttöjä :Heartred

Tänäänkin ku käytii kaupoilla, ni bongasin vaik kuin paljo ihania poikien vaatteita. Niihin vaan väenväkisin kiinnitti huomiota, eikä tyttöjen vaatteisiin ollenkaan. Meil on paljo sellasia vaatteita esikolla, mitkä on nuorimmalta (5v) enoltaan jääny pieneks, ja esikko on sellanen poikatyttö rämäpää et sille sopiiki yhtälailla mekot ku autopaidatkii. Mut huomasin et Tyynelle ei sovi sellaset oikee poikamaiset vaatteet ollenkaa eikä mustat eikä harmaat sävyt. Osa sinisistäki vaatteista näyttää jotenki vieraalta sen päällä. Ehkäpä Tyynest tuleeki sellai tyttömäinen tyttö ja kaiken pitäs olla vaaleenpunasta höttöä(en kyl suostu ihan siihenkä). Kyl esikkokii tykkä rinsessoista...

Ei oo helppoa :D Mä oon pysytelly ylipäätään pois kaupoista, ettei tulis heräteostoksia. Jännä muuten, et vaikka sen toisen vauvan jossain vaihees haluaa, ni kaupoissa ku näen raskaana olevia, ni eka kommentti mun suusta on, et onneks en oo maha pystyssä :D Enkä mä myöskään "kuolaa" toisten vauvojen perään, enkä taho niitä syliin.

Mä jotenkii aina katon kateellisena muitten vauvamahoja ja haikeena. Et olispa taas tollanen itelläkii, siitä viis vaik kuin tuorees muistis on kaikki ne hankaluudet isosta mahasta ja pääkopan sekoilusta puhumattakaan.

Kyllä miusta ne vauvamahat on suloisia. Kuten vauvatkin. :) Vaikka en tunnekaan mitään vastustamatonta halua mennä kaikille lässyttämään. ;) Mutta onhan se kivaa, kun ystävät tai sukulaiset saa vauvoja ja saa sitten niitäkin ihastella. Ainakin kauempaa, jos ei sylistä. Nyt on Kiira lähipiirissä se pienin, koskahan tulis joku pienempi.

Mun yksi ystävä sai pari päivää sitten vauvan. Salaa olin hieman kateellinen siitä h-hetken jännityksestä ja pienestä nyytistä :oops:

Minusta kans vauvamahat on söpöjä. Ja mulla alkupahoinvointia ja RDtä lukuunottamatta oli ihan älyttömän ihana raskaus ja jaksoin tehdä kaikkee. Mm. lenkkeillä öisin sängyn ja vessan väliä pissaamassa. Voisin uudestaan olla raskaana... saa nähdä, onko seuraava raskaus yhtä ihana.. :D

Vai onkohan aika kullannut muistot? Pitäs varmaan vilkasta huvikseen vanhoja ketjuja, et mitäs sitä oikeesti höpötti..... :D Mut no, kyl mä ainakin marjametässä jaksoin hiihtää iha tosissaan vielä viikko ennen synnytystä.. sit alkoi tekeen tukalaa massun kans. :)

Kellään kokemusta Oran rattaista/vaunuista? Oltais lähelä tehtaanmyymälää ja pohdin, et lähtiskö vähän valikoimaa kattoon.. jos vaikka hankkis ne keppeemmät kesärattaat.

Mulla oli kyllä niin hassut mielikuvat raskausajasta, ettei todellisuus vastannu yhtään sitä :D Loppuaika oli pelkkää tukaluutta ja kiroilua, ku herra ei voinu vaivautua pihalle. Mitään mielitekoja ei ollu, paitsi sit ku jotain kiellettiin :)

Mäkin oon kuullu Orasta hyvää. Kesärattaat on kans tarkotus ostaa. Noi meijän Briot on kyllä yhdistelmät, mutta ei ne varmaan rattaana oo mitkään maailman ketterimmät... Emmaljunga scooter on paljon kehuttu, mutta törkeen kallis. Brio Ponyt on söpikset ;) Liikaa valinnanvaraa. Kai mä ostan Tori.fistä halvimmat ;)

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia. Me nyt sit ostettiin Oran Jovi-rattaat: http://www.orashop.fi/www/popupcard.php?id=577

Siellä olisi ollu viime vuoden mallistoa edullisesti lisävarusteineen, mut niis ois olu harmaa runko ja outo ruskea kuomu. En tykänny.. mä tykkäsin noista jo, kun kattelin netistä vähän valikoimaa. Ja on kyl kepeen tuntuiset. Ostettiin vielä hyvä jalkapussi siihen suojaamaan pikku töppösiä. Meidän yhdistelmät on vielä vähän liian isot istua mut otetaan ne sit taas talvella käyttöön, kun meneevät näppärästi lumessa. :)

Vau noihan on hienot! Ihana lime väri! :)
Meillä on oran vaunut tuo harmaa runko ja ruskea/vaaleanruskea kuomu :D Saatiin kaverilta edullisesti.. itsehän tykkään hulluna limestä ja muistakin kirkkaista väreistä muuutta kai mä nyt ton värin "kestän" niin kauan kun noita vaunuja tarvitaan :)

Mullakin oli unelma raskaus, tosin rd vitutti lähinnä itteeni,joka muutenkaan en syö nopeita hiilareita juurikaan enkä sokeria...onneks pysyi kurissa smalla ruokavaliolla,öisin joutu napsii jotain kun ravas wc.
Ainoa mikä teki loppukesästä helvetin oli mun TULIKUUMAT jalkapohjat!!!!!!!!!!!!!!!!
Icepoweria joka yö monta kertaa ja kylmävaraajat lakanan alla :D
Kengän koko kasvoi 2 numeroa ja halkesi jalkapohjat...ja rannekanavan oireyhtymä alki rv 32...jäin viikkoo ennen saikulle kun hävisi tunto sormista :( olisin halunnu olla loppuun saakka koska meidän liikkeessä kukaan ei ollut siihen pystyny...seisomatyö siis.

Takaisin